• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels + xtc

Eyezblack

Belezen gebruiker
Afgelopen zondag heb ik met een goede vriend de 'hippieflip' gedaan.
Rond half 2 waren F, R, T en ik op mijn kamer en hebben R, T en ik een portie truffels naar binnen gewerkt om 2 uur smiddags. F was aanwezig als tripsitter. Na nog een snel portje darten gingen we weg naar de boutanische tuin, een prachtige plek waar je lekker kan zitten in de zon op bankjes of door mooie tuinen heen kan lopen. We gingen eerst op wat bankjes zitten tot het begon te werken, daarna gingen we lekker in de zon liggen en over van alles en nog wat te lullen(je weet wel van die wazige paddo-praat :P). Toen tegen half 4 zaten R en ik lekker in de trip en begonnen onze vrienden tegen ons te zeggen dat het maar eens tijd wordt om wat pillen te poppen, ze waren heel erg benieuwd naar het effect dat het op ons zou hebben. Beidde tikten we een blauwe mitsubischi naar binnen met wat water. Na zo'n kwartier te wachten stelde R en F voor om een stukje rond het gigantische veld te gaan lopen. Dus wij begonnen een beetje rond te lopen naar mensen te kijken en wederom over van alles en nog wat te praten, en ik kreeg echt het gevoel alsof ik en R een steeds sterkere band met elkaar aan het bouwen waren.
Inmiddels begon ik wat van de pil te voelen, mn borstkas voelde zich aangespannen en het was een goed bekend gevoel :) Toen stelde iemand voor om een klein stukje te rennen en enthousiast vertrek ik als een speer en ik merkte dat ik moeite had niet steeds sneller te gaan rennen :P na ongeveer zo'n 30 meter afgelegd te hebben dacht ik er eens aan om om te kijken en er achter te komen dat de rest allang niet meer aan het rennen was :P

Daarna besloten we met zijn 3en even door de tuinen te gaan lopen, en alles zag er prachtig uit, alle bomen en bloemen hadden een prachtige felle kleur en alles zag er heerlijk vredig uit, en R en ik zaten de hele tijd te zeggen wat voor een mooie dag het wel niet was en dat we geen betere locatie hadden kunnen uitkiezen :mrgreen: we gingen op een klein walletje zitten met onze voeten in het water wat heel goed aanvoelde :) Daar hebben we nog een heel stuk open met elkaar lopen praten wat ook allemaal zeer bevorderend was :mrgreen: Toen kwamen we erachter dat we al zo'n drie kwartier weg waren geweest en we besloten dus maar om terug te gaan naar T en A(ohja A was tussendoor ook nog langsgekomen :P). Toen gingen we met zn allen heerlijk in het gras liggen terwijl de zon zijn werk deed, ik lag heerlijk, voelde me helemaal een met de natuur en ik kon niet geloven hoe mooi de combinatie truffels + xtc was. Ik ervaarde alleen maar positieve effecten leek het wel. Ik ging naar de lucht kijken en zag de gigantische blauwe brede lucht met prachtige uitlatenroken van allerlei vliegtuigen die langs vlogen, en terwijl ik naar de lucht keek gign ik filosoferen over wat er wel niet buiten deze planeet allemaal te beleven valt, ik ben uiteraard niet op een duidelijke conclusie uitgekomen :P

Ik vond het heerlijk daar, ik genoot optimaal en wou zeker niet weggaan, en gelukkig was R het totaal met me eens :) Helaas had F het inmiddels wel gehad(wat ik ook niet gek vind, hij zat daar uren helemaal nuchter beetje saai op het veldje te zitten). En T had een grote honger ontwikkelt dus hun gingen naar de friettent om wat te gaan eten. R en ik bleven nog even lekker op het gras liggen.
Toen vloog de tijd voorbij, en was het alweer 7 uur geworden en begon de temperatuur drastisch af te nemen, dus R en ik besloten ook maar onze spullen te pakken en richting mijn huis te gaan. Toen we net 5 meter gereden hadden kreeg ik een telefoontje van T dat hij en F alvast in mijn kamer waren gaan zitten :P Toen R en ik doorfietse naar mijn huis was het op straat helemaal verlaten, er waaide een lekker windje en alles zag er heerlijk vredig uit, en ik had het gevoel dat alles helemaal goed was en dat dit zeker een van de beste dagen in mijn leven was geweest.

Daarna gingen we lekker op mijn kamer voetbal kijken waar ik maar de helft van volgde :P En daar eindige het verhaal wel zo'n beetje.

Er is nog zoveel dat ik gezien heb, en ervaren heb, en vele grappige gesprekken gehad die ik eigenlijk wel had willen vertellen maar dan zou het gewoon echt teveel worden, en ik kan me ook niet alles in precieze details herinneren dus ik laat het hier bij. Wel kan ik nog zeggen dat het een fantastische ervaring was en dat ik het zeker nog een keer ga doen!
Maar toch adviseer ik mensen om nou niet zomaar deze combinatie te nemen omdat ik wel zeker weet dat mijn ervaring met truffels/paddos en xtc mij hier zo makkelijk en heerlijk doorheen hebben gehaald.

Hopelijk hebben jullie deze tripreport met veel plezier kunnen lezen :)

Bewild

Bewuste gebruiker
heel leul reportje, de vrede druipt er gewoon van af :mrgreen: .

Ik wil binnenkort trouwens ook eens een soortgelijke combo proberen, namenlijk xtc+lsd dat lijkt me namenlijk ook een zeer leuke combo.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reacties!

Ja het was inderdaad heel vredig, ik had gewoon van elke seconde optimaal genoten!

Candyflippen lijkt me ook zeer vet, ik heb alleen nog nooit lsd gehad dus ik zou niet weten hoe dat zal zijn, maar ik denk wel dat het vergelijkbaar met hippieflippen is. Alvast veel succes ermee! Moet je ook een tripreport van schrijven als je het gedaan hebt :wink:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat een chill report! :hearteyes:
Ik ga dit over een week of 2-3 ook maar eens proberen, maar dan met mexicaantjes :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
wow dat klinkt allemaal erg relaxed!! :hearteyes: Als ik dat zo hoor heb ik gelijk zin om ook es een dergelijke combi te proberen :mrgreen:

Eyezblack

Belezen gebruiker
Vooral doen! Maar wel de dosis beperkt houden de eerste keer :wink:

In de zomervakantie ga ik weer hippieflippen :grin:

Jeller

Badass junkie
ik denk da hippieflippen beter is dan cnadyflippen.. kdenk da xtc alleen maar negatieve dingen met zich meebrengt: loomheid, muilen trekken enzo

hippieflippen zou ik nog doen ,maar lsd lijkt mij beter met alcohol

Eyezblack

Belezen gebruiker
Jeller zei:
ik denk da hippieflippen beter is dan cnadyflippen.. kdenk da xtc alleen maar negatieve dingen met zich meebrengt: loomheid, muilen trekken enzo

hippieflippen zou ik nog doen ,maar lsd lijkt mij beter met alcohol

Ik niet hoe het bij jou zit, maar van xtc wordt ik echt niet loom, door de xtc bij de truffels kreeg ik juist veel meer energie :)

Jeller

Badass junkie
bij mij is da zo: xtc komt op dus ik feest een uur en ga dan wa chillen.. ik zit daar dan een half uur ofzo omda het zo goed zit en dan wordt de feesttijd alsmaar kleiner en de rusttijd groter..

tis oo kzo: lsd geeft je eigenlijk ook hetgeen wat je van xtc zou willen: euforie en energie (althans bij mij), dus waarom zou je je lichaam nog vervuilen met die mdma?

als je er dan toch iets chemisch bij wilt dan zou ik toch voor de speed gaan, dan krijg je nog meer energie en houdt het je iets helderder wss

Bovenaan