Truffels voor training

Ik (M) en een vriend van me (T) hebben 2 keer truffels gegeten en zijn vanplan het aanstaande dinsdag voor de 3e keer te doen. we hebben ook een vrindin (A) van ons meegevraagt en zij wil het ook een keertje proberen. We zijn van plan om de truffels om 1 uur te kopen en zo snel mogelijk te eten, het eenige probleem is dat A om kwart over 5 thuis moet zijn voor training. ik lees overal dat je het moet doen als je geen verplichtingen hebt maar andere dagen deze week komen ook niet zo goed uit. mischien als zij wat minder eet dat de trip dan korter is en dat daarna gewoon naar training kan?

Ghettoboy

Experimenterende gebruiker
Je kunt het proberen maar had het zelf niet gedaan. Ik zie me zelf al aan de tafel ziten half in een trip en dan ook nog het vooruitzicht van een lekkere intensiefe traning. Zou spontaan fout gaan :P

Ghettoboy

Ghettoboy zei:
Je kunt het proberen maar had het zelf niet gedaan. Ik zie me zelf al aan de tafel ziten half in een trip en dan ook nog het vooruitzicht van een lekkere intensiefe traning. Zou spontaan fout gaan :P

ps: je kunt ook een week wachten :smoke:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik zou ze dit beslist NIET aanraden,slecht idee. ze gaat vrijwel niet van haar trip kunnen genieten denk ik en vergeet niet dat een trip nog een na-effect heeft ook

Spatzi

Belezen gebruiker
Écht dat je dan geen zin meer hebt om te trainen. Doe het goed of doe het niet, zou ik zeggen...

Maddog

Bewuste gebruiker
Zelfs als je de volgende ochtend een afspraak hebt blijft dat doorspoken. niet doen met verplichting. doe t voor dat je twee dagen vrij bent. dan is t pas "relaxed"

lovelovelove

he hoe is het afgelopen?
Zelf moest ik een keer naar gitaar les, wat heb ik een geluk dat mijn gitaar les een uurtje met twee vrienden een beetje jammen inhoud
groetjes

Bovenaan