• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

truffels (mexicano)

4FUN

Newbie
hallo,
dit is de eerste keer dat ik hier iets op plaats en wil het hebben over mijn avond truffels.
De avond begon als een normale avond, we gingen zitten bij een maat van mij met zijn 5e. na wat bier te hebben gedronken kwam er iemand met het idee om naar de shop te rijden om wat wiet te halen. iedereen was er wel mee eens en 2 vrienden gingen halen. Toen ze terug kwamen hadden ze geen wiet bij, maar truffels. We zijn wel bekent in de drugswereld ( xtc enz. ) maar niemand had het eerder gedaan dus iedereen was wel nieuwschierig. We gingen het met zijn 4e doen na het ingenomen te hebben en een paar biertjes verder zei degene die niks gedaan had en die er tevens woonde dat hij niet wou dat we het bij hem gingen doen ivm dat zijn ouders elk moment thuis zouden komen. Dus we fietsten naar een maat van mij die ook mee deed en die zeker wist dat zijn ouders niet thuis kwamen. toen we opstonden begon het voor mij al ( half uurtje erna ). ik liep naar de poort en de poort schoot in één keer omhoog en werd veel langer. Ik vond het raar dat ik al zo snel iets begon te voelen en vroeg aan de andere of ze al iets voelden en dat deden ze nog niet. onderweg op de fiets fietsen we over een kruispunt waar ik een soort van struisvogel hoofd zag in de kruispunt ( ik snap het nog steeds niet ). Aangekomen bij degene waar we gingen zitten ( 5 minuten later ) begonnen mijn vrienden het ook te voelen, behalve 1 ( die had de hele avond niks gevoeld ). we gingen in een overkapping zitten met hele chille ligstoelen. telkens als ik mijn glas wou pakken op tafel leek het of mijn arm een meter vooruit schoot en werd het moeilijk te bepalen waar mijn glas ergens stond xd. Ook begon ik verschillende kleuren te zien die er niet waren en begon alles een soort van stripfiguur te worden. ik pakte een stoel en ging alleen eventjes in de tuin zitten om tot rust te komen maar had er al na 30 sec. genoeg van en liep terug naar de rest die ook al flink aan het trippen waren. toen ging ik perongeluk in de hondenpoep staan en was maar naar binnen gegaan met iemand meer. we gingen op de bank liggen en het kleedje aan de muur wekte onze interresse. het was van wol gemaakt en leek te bewegen. Toen werd het voor mij best heftig en werd alles roze en kwamen roze treinen voorbij gevlogen of ik mijn ogen nou open of dicht had. Ik zag allemaal vage vormen en er stond iemand in de trein met zijn arm naar mij of die mij erin wou trekken, maar ik pakte zijn hand niet :sunglasses: . langzaam aan gingen de roze figuren weg en kwam de rest naar binnen en werd het te druk voor me en mijn maat die het ook lekker ging dus gingen we weer naar buiten. de andere die hem wel voelde voelde hem lichtjes en liep overal rond en heb ik niet vaak gezien. maar toen we buiten zaten zag ik een spiegel midden in de overkapping. maar er was helemaal geen spiegel :confused: . na een tijd gingenwe weer naar binnen en gingen zo'n programma kijken met lachfilmpjes waar we ons helemaal kapot hadden gelachen xD. daarna vond ik het wel goed geweest maar het bleef maar komen, het tapijt bewegen en het kleedje was nog steeds heel interresant. ondertussen werd het wat minder en gingen er 2 naar huis. Daarna hadden we nog wat bier gedronken en vloog de tijd voorbij en toen we weer helemaal nuchter waren van de truffels zijn we naar huis gegaan en goed geslapen.

Ik vind het zeker wel een ervaring om mee te maken maar ben niet van plan om het weer te doen, dat komt omdat het voor mij te lang duurde ( 4 uur ) binnekort ga ik 2cb doen en zal ik misschien wel een verslag van posten, ligt aan de reacties c:

Bovenaan