Truffels in de Ardennen

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Hallo mede df'ers,
Ik ga septemer dit jaar naar de Ardennen met school. We krijgen dropping en daarna moeten we zelf tent bouwen en daarin slapen. 'K was dus van plan om te gaan truffelen, voor de eerste keer. Of snacken(xtc), waarmee ik al een beethe ervarren ben. Enige tips?
Gr whitesnow

dernael

Bewuste gebruiker
Ik zou me in jouw geval eerst goed afvragen of het überhaupt slim is om tijdens een schoolreis drugs te willen gebruiken. Ik snap dat de ardenne een hele mooie omgeving is om in te trippen, maar ik denk dat het hele school verhaal je trip toch negatief zou kunnen beïnvloeden.

Lijkt me een beetje ondoordacht allemaal, maar mocht je toch wat mee willen nemen, kies dan de truffeltjes, want XTC levert je een stuk sneller problemen op denk ik.

Hopelijk maak je de juiste keuze. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

reverb

Bewuste gebruiker
Lijkt mij helemaal niet leuk om te doen. Zoveel verplichtingen, een groep nuchtere mensen om je heen, of juist een groep heel opdringerige types om je heen... en dan rustig trippen, dat gaat niet lukken.

Ga je alleen xtc doen? Dat wordt niet aangenaam, je zit op andere bewijstzijnsniveau. Op z'n best wordt het een verspilling van energie.

Sorry, misschien iets te negatief, maar ik zou een rustige setting kiezen en indien mogelijk een moment met een trip sitter, in een meer harmonieuze omgeving en zeker voor de eerste truffeltrip.

Peace, reverb.

Whitesnow

Het plan is dat we worden gedropt en met 'de trippers' een groep te vormen en een tent te bouwen, en eventueel een sitter erbij. Alleen heeft niemand ervaring met truffels en iets van driekwart met xtc. Op xtc kan er niet zoveel fout gaan denk ik

ice-cube

Op XTC ga je minder snel 'bad' en kan (ik persoonlijk) mezelf beter inhouden / normaal overkomen tegenover nuchtere mensen die niet van gebruik af mogen weten.

ik raad ik je ook echt af om op deze schoolgelegenheid iets te gebruiken, want de gevolgen zullen hoogstwaarschijnlijk een schorsing zijn.

Mocht je dan toch niet luisteren naar al deze adviezen, neem dan lage dosissen xtc, dus neem bijvoorbeeld 1mg per kg lichaamsgewicht, zo zullen er denk ik niet veel gekke dingen gebeuren.

* edit * Nu spreek ik wel een beetje de mening van dernael tegen, hij heeft ergens ook wel weer gelijk, met truffels zullen de problemen minder zijn, omdat het geen harddrugs is. Maar zelf vind ik het altijd lastig om normaal over te komen op truffels, dus voor mij zelf zou xtc een betere keuze zijn.

Gr

Whitesnow

Oke, maar laten we er vanuit gaan dat er geen begeleiding is. Alleen een groep trippers en 1 of 2 sitters. Wat zou dan aan te raden zijn? Pillen of truffels? Want ik weet niet hoe groot de kan is dat ik een bad space krijg op truffels. Hebben truffels een sterke geur? Want ik moet ze ook daar heen zien te krijgen. Kan je met truffels ook gewoon bijnemen? Net als bij xtc, of werk het dan niet meer.
Grtz

dernael

Bewuste gebruiker
Het is lastig om je te zeggen welke stof de beste keuze voor je zou zijn, aangezien je al aangeeft geen ervaring met truffels te hebben. Om deze reden raad ik het je aan, als je er toch voor kiest om tijdens de dropping wat te nemen, om voor XTC te gaan. Aangezien je daar al ervaring mee hebt en er dus minder snel onverwachte dingen kunnen gebeuren.

Maar toch raad ik het je nog steeds af dit te doen, een beter idee is met de desbetreffende groep af te spreken om de trip bij thuiskomst in NL te plannen. Geloof me, dan kun je meer uit je ervaring halen. :)

Ben benieuwd wat je gaat doen, hopelijk schrijf je een trip-reportje over je ervaring.

Groetjes!
Dernael. :stoned:

Bovenaan