• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels Eerste keer Dolphins

Sol

Newbie
De film waar ik in zat ( zo omschrijf ik het graag ) werd leuk vanaf een uur na het eten van de truffels, wat me nogal mee viel met een stukje chocola.
we hadden gekozen voor Dolphins.
Ik en een vriend van mij namen allebij een normale portie, want we hadden noch geen ervaring met die dingen.
Een andere vriend nam een dubbele portie ( wel ervaring )
Het hele avontuur begon op het moment dat we op een kamer zaten, we hadden allemaal leuke kunstwerken gemaakt om naar te kunnen staren onder de trip en die hadden we op de grond neergelegd ( bleek achteraf totaal nutteloos )
na een uur van het innemen van de truffels werden ik en mijn maten een beetje ongeduldig en vroegen we ons af waar het grote effect bleef.
we zaten met zn drieen naar een grote staren-wars poster te kijken en toen wisten we t.
alles was begonnen, eerst begon ik scheuren in de muur te zien en de muur bewoog als een soort golvende stroom van een vloeibaar geheel.
we waren allemaal heel opgetogen en toen zijn we naar buiten gegaan.
het was herfst dus de kleurige bladeren en bomen waren geweldig.
we liepen naar een par stoplichten waar op dat moment niemand was omdat het al half 1 snachts was.
een vriend van mij begon spontaan rondjes te lopen en naar de grond te staren.
op dat moment zag ik dat de grond inderdaad heel mooi was, het leek namelijk of elk scheurtje en accentje in de grond steeds op nieuw tot leven kwam, het was echt geweldig.
Toen we genoeg naar de grond hadden gestaard, zijn we ons op de grond gaan liggen en zijn we begonnen met staren naar de lucht, en naar de bomen.
Ik kan niet echt duidelijk beschrijven wat ik zag, maar alles was 1000 keer zo mooi, en het was al mooi want het was herfst en alle kleuren waren geweldig.
Op het moment dat ik naar een boom begon te staren ( die een hele mooie kleur oranje was ) leek het net of de knopjes van deze boom constant weer op nieuw ontsprongen en de hele boom zat vol met leven.
Na een half uur op de grond te hebben gelegen zijn we door gelopen.
Toen zijn we weer bij onze andere vrienden uit gekomen.
Als je truffels op hebt, lijkt het constant alsof de sfeer verandert, het is alsof je constant in een andere scene van een film terecht komt.
Op dit moment begon ik me te ergeren aan mijn vrienden en begon de trip voor iedereen anders te worden.
Je wil constant je mede trippers dingen laten zien die jij weer weldig vind en die er supermooi uit zien, de andere trippers vinden weer heel iets anders mooi en houden zich daar dan mee bezig, die irriteren zich ook aan degene die hun allemaal dingen willen laten zien.
Op een geven moment waren we 2 uur verder en alles was nog steeds geweldig.
Ik begon nu ook dingen te zien zoals een hoofd van een maat van mij, die zo groot werd als een sinaasappel, nadat dit gebeurde heb ik een hele erge lachkick gehad, die zeker een kwartier duurde en iedereen lachte vrolijk mee.Een vriend van me had een bepaalde tik onder de trip, hij kon constant zijn zinnen niet af maken en praatte constant met halve zinnen( wat ook constant tot een lagkick leidde)
een van mijn vrienden dacht dat hij in een superhelden film zat en hij dacht dat hij heel snel kon rennen ( hij denkt nu nog steeds dat hij die nacht supersnel was ):P
Ik hield niet van de donkere sfeer die er op sommige plekken was, ik was het liefste op een plek waar genoeg licht was, ik had angst waar ik normaal nooit angst heb.
Op een gegeven moment was ik naar de grond aan het staren en daar stond een klein plukje groen gras, de rest was dor.
toen ik naar dit stukje gras bleef staren leek het net of het groene gedeelte zich uit strekte over het hele dorre gedeelte echt sick.
Toen ik hier lang genoeg naar staren zette mijn vrienden het opeens uit het niets op het sprinten en ik wilde ze niet kwijt raken dus ik ging er maar achter aan :P.
Ik wilde iets zeggen tegen een van mijn vrienden maar ik kwam niet uit mijn woorden waardoor er een bepaald geluidje ontstond, dat heb ik de rest van trip de hele tijd herhaald en het klonk als muziek in mijn oren.
Ik paste mijn gluidje ook aan op de sfeer waar ik in zat.
als ik bijvoorbeeld begon met rennen, maakte ik het geluidje sneller en als ik remde lager en langzamer, mijn vrienden vonden het ook echt ziek klinken.
alles voelde ook zo ontzettend mooi en ik had een heel duidelijk gevoel voor warmte en kou.
een keer zaten we op de grond en na een kwartiertje stonden we weer op.
Op dat moment voelde mijn handen warm en ik had een afdruk van de grond op mijn handen staan, het leek door deze afdruk net of mijn hand in brand stond en raakte redelijk in paniek, tot een van mijn vrienden me vertlede dat er niets aan de hand was.
Ik was constant overal aan het voelen, alles was nat was of een stevige structuut had, voelde prachtig en heerlijk.
op een gegeven moment hadden we een naam verzonnen voor de sfeerwisselingen
we noemde het de sfeer die als een deken over je heen valt.
de trip was geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik raad iedereen die ik spreek truffels aan en vooral de Dolphins want die waren geweldig.
Na 6 uur was de trip af gelopen en zijn we maar gaan slapen.
wat eerst noch een half uur duurde.

Dit was mijn eerste ervaring met truffels.

Ltzzzzzzz Sol

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Klinkt alsof je echt een top tijd heb gehad. Leuk report.
Ik kon wel dingen in je verhaal herkennen die ik ook heb meegemaakt op truffels, vooral het gevoel dat je in een film zit.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Heel herkenbaar voor een eerste truffeltrip! Zo te zien heb je het de eerste keer gelijk goed meegemaakt, en ook visueel genoeg gezien :) Wel grappig dat je eerst de moeite had genomen om schilderijen te maken voor in de trip, en ze in de trip niet meer boeiend vindt :P

Het report was ook wel leuk om te lezen, maar met wat alinea's erbij was het nog iets duidelijker geweest.

Guess1

Newbie
Inderdaad mocht wel wat uitgebreider de tekst, maar kreeg er een aardig gevoel van toen ik het las.
Het 'in een film zitten'-effect is echt een leuke mindfuck. Maar wat je beschreef qua sfeer kon ik me het beste inleven. Heb dat ook altijd heel erg, de sfeer kan alle kanten opgaan.
Zo sfeergevoelig dat je bent onder truffels, en ook je medetrippers is juist leuk. Zo kan je het alle kanten op laten gaan.
Wat me wel opvalt is dat je geen muziek erbij had... dat is toch wel een MUST HAVE mocht je het weer doen. :stoned:

Greeetzz

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Muziek is wel ideaal in een trip. Maar als je met een aantal personen bent die allemaal verschillende muzieksmaken hebben wordt het vaak lastig welke muziek je gaat opzetten :(

the butcher

Experimenterende gebruiker
Kheb gisteren ook Dolphins gegeten, het was een extreem vette avond, de visuals waren veel heftiger dan ik verwacht had.. = )

Bovenaan