• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

truffel

boels

Belezen gebruiker
ik ben een ADHD'er en heb door middel van od speed in psychose's gezeten,had dus er een gemengd gevoel over of ik wel truffels zou eten...

ik had 4,50gr binnen,
eerst werd ik misselijk en een druk op mijn hoofd alsof ik in een bankvijs zat met mijn kop,
ben maar naar trainspotting gaan zien om de tijd voort te laten gaan,toen begon het ik kreeg eerst zwarte flitsen voor mijn ogen,
daarna begon alles te draaien, ben toen maar op het bed gaan liggen met muziek,
die stilletjes aan dieper en dieper in mijn hoofd begon na te klinken...
geen filosofie, niets nagedacht,
het enige wat in mijn kop opkwam was: " amai ik zit op de muziek, ik zit rond de muziek, de muziek zit boven mij, naast mij, overal, nee toch niet... IK BEN DE MUZIEK!!!
met mijn ogen open was alles niet zo visueel, alleen maar mooier als anders en wazig, maar met mijn ogen dicht was er een sprookjeswereld,
met mijn armen en benen (oncontroleerbaar) in de lucht aan zwaaien op ritme van de muziek en de kleurige lijnen en figuren die ik zag met mijn ogen toe.
Toen werd ik moe en ben tv gaan kijken, wou mijn grenzen verleggen en kijken hoever ik kan gaan en ben naar een moordonderzoeprogramma gaan kijken, de ljiken vol met bloed zagen er zelfs vredig en mooi uit.
ik probeerde van mij slecht te voelen en fout te gaan maar dat kon ik niet.
alles was veel te mooi en nerges zorgen

da spul ga ik nog meer proberen

:beer: cheers

J0rrit

Badass junkie
ik heb een keer zon portie van 15 gram truffels gedeeld met iemand anders. Ieder dus 7.5 gram, en daarbij nog ongeveer 11 joints met zijn 2e opgerookt, toen waren we iig helemaal de weg kwijt en we hebben zeer hard getript.

pasquali

Bewuste gebruiker
Bij 7 , 5 gram heb ik het vaak net niet....erg jammer wel...misschien moet ik gewoon wat minder trippen om weer blasting effect te krijgen. :confused:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
ik vind dat truffels bijna hetzelfde effect vertonen als paddo's. welliswaar iets minder visueel, maar als ik 2 porties truffels op heb is de trip niet veel te onderschijden van een trip waarbij ik 1 portie paddos op heb. ik kies dan ook liever voor truffelss, als die zijn uitgewerkt houd je nog een paar uur dat lekker slome/stoonde gevoel :grin:

:wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
wwaazzaapp zei:
ik vind dat truffels bijna hetzelfde effect vertonen als paddo's. welliswaar iets minder visueel, maar als ik 2 porties truffels op heb is de trip niet veel te onderschijden van een trip waarbij ik 1 portie paddos op heb. ik kies dan ook liever voor truffelss, als die zijn uitgewerkt houd je nog een paar uur dat lekker slome/stoonde gevoel :grin:

:wave:

truffels zijn alleen maar lachen met visuals.
Paddo's ook wel lachen maar vaak te serieus met iets andere visuals.

Bovenaan