troep eruithalen

iraqio

Belezen gebruiker
nou heeft een vriend van me (die geen account aan durft te maken uit schaamte :grin: ) wat coke gekocht. alleen het blijkt troep te zijn. poedersuiker bijna. is er een manier coke eruit te filtreren ofzo?

Judas

Wijs gebruiker
Zeker, poedersuiker lost op in aceton. Dat ben je zeker kwijt na de in deze link beschreven zuiveringsmethode.
Hoe weten jullie zo zeker dat het poedersuiker is? Is het geen manitol?

Snap alleen niet dat die maat van je die troep heeft moeten kopen... jij had toch nog zoveel over dat je het door de plee wilde spoelen?

iraqio

Belezen gebruiker
yeti zei:
Zeker, poedersuiker lost op in aceton. Dat ben je zeker kwijt na de in deze link beschreven zuiveringsmethode.

Snap alleen niet dat die maat van je die troep heeft moeten kopen... jij had toch nog zoveel over dat je het door de plee wilde spoelen?
omdat de troep die ik had nog veel slechter was en je proeft en ruikt egt poedersuiker.. :grin:

Frisko

Badass junkie
beter zoeken jullie een fantsoenlijke coke dealer...
kopen jullie van snotapen of oudere mannen????
belgen,of nederlanders of antilianen,marokkanen of turken???

ik koop zelf van een turk van bijna 50 jaar en die kerel heeft geen rommel,nooit gehad en zal ook nooit zijn :). dan koop ik ook nog van een oudere marokkaan en dat is ook goed spul.

ervaring leert mij dat snotneuzen en belgen in de coke scene het meeste rommel verkopen. :openmouth:

maar als je rommel coke hebt kan je idd best een aceton wash doen.
nog betere actie is gewoon een betrouwbare dealer zoeken. :beer:

Frisko

Badass junkie
iraqio zei:
yeti zei:

omdat de troep die ik had nog veel slechter was en je proeft en ruikt egt poedersuiker.. :grin:
snap uberhaupt niet dat iemand coke koopt dat naar suiker ruikt.
kans is waarschijnlijk ook klein dat er daadwerkelijk cocaine in zit??? :)

Oom Klaas

Badass junkie
Op zoek gaan naar een goede dealer,
en in de tussentijd schoonmaken en resultaat inleveren bij testcentrum.

Judas

Wijs gebruiker
Frisko zei:
ik koop zelf van een turk van bijna 50 jaar en die kerel heeft geen rommel,nooit gehad en zal ook nooit zijn :). dan koop ik ook nog van een oudere marokkaan en dat is ook goed spul.

De ervaring leert inderdaad dat oudere mannen goede kwaliteit leveren. De beste dealer die ik ken is een Pakistaan van 58. Verder nog een Oude surinaamse man, schat dat die al over de 60 is. Die had vaak topspul in huis & als er een partij binnegekomen was die iets minder was, dan zei hij dat eerlijk. Helaas is hij met zijn handel gestopt dus als die Pakistaan ook nog wegvalt dan moet ik wel stoppen want dat bakmeel wat anderen op feestjes bij zich hebben.....dat weiger ik mijn neus in te jassen :angry:

Judas

Wijs gebruiker
iraqio zei:
ik doe niet aan die shit dus ik heb geen goede dealer nodig :P

Waarschijnlijk bedoel je ' ik doe niet meer aan die shit ' , aangezien je vrij recent nog sos in je bezit had.
Mijn ervaring is dat je nog steeds in de greep van sos is bent zolang je rond blijft neuzen in dit topic. Ook na maanden clean geweest te zijn bleef ik vrijwel dagelijks de cocaineposts hier checken. Hoop dat jij sterker bent Iraqio.

Ik vind het met alle respect wel een vage bedoeling worden in je bijdragen hier op DF, met vragen of je cocaine door de plee kan spoelen, een vriend die geen account aan durft te maken zodat jij zijn vragen kan stellen etc. Dat laatste is toch nergens voor nodig want de coca-info is vrij toegankelijk voor iedereen en rechtsboven bevindt zich een zoekfunctie waar je trefwoorden in kan vullen.

Wanneer heb je voor het laatst gesnoven?

Bovenaan