Troebele GHB plus witte vlokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

PSGrunn

Newbie
Onlangs g gehaald. Na twee dagen in de koelkast ontstonden er witte vlokken door de hele fles. Uiteindelijk is dit allemaal bezinksel geworden ( 2/10de van fles ). De overige 8/10 was helder en stroperig. Dit is getest en was allemaal goed. Wij zelf hebben het ook getest en werkt zeker goed. Op aanraden van iemand heb ik de fles een nacht in de vriezer gelegd, dit zodat volgens diegene het weer één fles heldere G zou worden. Eindresultaat is een fles vol soort van behangplaksel met weer alle vlokken. Wat nu? zie foto

Bijlagen

• 2.jpg
    2.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 5.196

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Welkom op het forum.

Ik heb dit nog nooit gezien. Het ziet er erg funky uit om eerlijk te zijn. Wat was de test uitslag en waar heb je het laten testen? Heb je alleen het heldere deel laten testen? Geen idee wat er in het troebele deel zit namelijk.

Zelf had ik het lekker door de plee gespoeld.

PSGrunn zei:
Onlangs g gehaald. Na twee dagen in de koelkast ontstonden er witte vlokken door de hele fles. Uiteindelijk is dit allemaal bezinksel geworden ( 2/10de van fles ). De overige 8/10 was helder en stroperig. Dit is getest en was allemaal goed. Wij zelf hebben het ook getest en werkt zeker goed. Op aanraden van iemand heb ik de fles een nacht in de vriezer gelegd, dit zodat volgens diegene het weer één fles heldere G zou worden. Eindresultaat is een fles vol soort van behangplaksel met weer alle vlokken. Wat nu? zie foto

MeejheM

Badass junkie
lekker man...

ik ben niet zo bekend met ghb, maar het lijkt me dat je een oplossing hebt gehad met slecht in water oplosbare stof(fen). als je het water koelt neemt de solubiliteit verder af en kristaliseert de stof.

ik zou kijken of je het ergens kan laten testen op voor de hand liggende vervuiling. misschien zijn ze het vaker tegengekomen en heb je gelijk je antwoord.

van hieruit durf ik er niks over te zeggen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo dat ziet er behoorlijk funky uit inderdaad, ik zou het weg gooien eerlijk gezegd. GHB lost extreem goed op in water, dus het hoort gewoon helder te zijn.

Helaas is het voor ons niet te doen om vanachter een computer iets zinnigs te zeggen over jou G te zeggen, speculeren heeft dus weinig zin helaas. Vandaar dat ik dit topic dicht gooi.

Ik raad je wel aan het niet te nemen. Het best gooi je het weg, wil je dat niet dan kun je het best ermee naar een testcentrum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan