• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 'Beseffend neerkomen op "aarde"'

djstayla

Belezen gebruiker
Soort: Sclerotia
Aantal: 15 Gram vers

Heeey! Ben net even langs de smartshop gevlogen en een portie Tripknollen aangeschaft :)
10 minuten geleden het bakje naar binnen gewerkt na het eerst even met een beetje water af te spoelen, en grrrrrrrrrrr wat is dat ranzig...zurig...en toch weer een vage notensmaak, maar voor mij nog wel redelijk binnen te houden. Geef mij dan maar liever een dubbele portie mexicaanse om te eten :grin: Zo! en een slok Spa citroen erachteraan.

Mijn planning was om een live trip report te gaan schrijven, of voor hoeverre dit haalbaar was :mrgreen:

Is wat anders tussengekomen, me moeder is onverwachts thuis gebleven en geen zin om de hele avond thuis te gaan zitten met in me achterhoofd wetende dat ze elk moment wat kan komen vragen :)

Mijn planning is om 8 uur naar me beste vriend te gaan, 5 minuten lopen van me huis! (auto zal geen goed idee zijn..) Zal waarschijnlijk wat gaan worden omdat dat de tijd zal zijn dan ze ingewerkt zullen zijn :grin: Ben benieuwd, zal een leuke wandeling worden..

De rest laat ik jullie vanavond weten als ik rond 12 uur weer richting huis ga :)

Speak to you guys tonight :wave:

----------------------------------------
Update:

Beseffend neerkomen op "aarde"

Dat is wat er op het moment door me heen schiet, nou schiet...Het blijft malen...Verschillende wegen om te bewandelen..Maar welke van deze wegen kies ik nou uiteindelijk :stoned:

Het zijn keuzes die je kan maken, maar je ziet niet altijd de juiste keuze op het juiste pad samen verschijnen...Ingewikkeld...Bizar!...Je begrijpt er niks van, maar uiteindelijk besef je hoe het nou juist in elkaar steekt!

Uiteindelijk kies je toch maar weer voor de juiste weg..... of niet?

Lopend in de regen, koude wind..Wat heb ik een goede dag uitgekozen om te gaan lopen!

Het is tog eigenlijk wel verdomd lastig als je op het moment niet een begin kan vinden om mee te beginnen, maar wel aan andere ingewikkelderere zaken te denken hoe de vork nou in elkaar steekt..

Maar nu het begin is gezet kunnen we verder gaan in een trip die ik vandaag heb meebeleeft en langzamaan nog rustig aan het afbouwen is.

Kwart voor 7 besloten om het bakkie maar naar binnen te werken...Eigenlijk 2 grote stukken misvormde noot met schimmel en een klein aanhangsel nog :)
Niet normaal meer hoe lekker je dan denkt hoe de spruitjes van je moeder vroeger eigenlijk wel niet waren..

af en toe een twist om je ff wakker te houden voor een dik boek :beer:

Liggend op me bed...TV + 5.1 set aangezet... Wachtend op wat me te komen zal.
Met een lach van hier tot Tokio lag ik te kijken naar de klok hoelaat het was....wachttend totdat ik werd meegenomen door de energie, het gevoel van aanwezigheid, liefde, angst.. Weer wazig wakkergeschud door mezelf besef ik dat de trip is begonnen om half 8.

Ledematen voelden slap aan opeens op het moment en ik was voor me gevoel ook aardig sloom..En wat heb ik het de eerste uur ijs en ijskoud gehad..Lekker onder de dekers gedoken :)

Met een verward overvallen gevoel zap ik van muziekzender tot muziekzender en nemen verschillende stylen muziek mij mee in een verschillende wereld van leven, er kwam een videoclip van Blof voorbij waarin je monniken ziet in het begin, kleur en vrolijkheid schieten er bij me te binnen.. helemaal meegaand op de muziek bewegen de muren in een heel relaxed tempo... Zo intens! Maar ook de keerzijde meemaken en voelen hoe muziekvideo's dmv klank en beeld toch ook de vreemde duistere gevoelens overbrengen dat er wel veel meer is...een gevoel alsof je wordt bekeken...Vond ik niet zo prettig op dat moment en heb daarna de wat duistere videoclips doorgezet.

Snel weer even naar de normale wereld, maar wat is normaal op dit moment..denk ik dan bij mezelf nu op dat moment.

Zappend naar JimJam op de UPC box :grin:

Vijf apen op een bed en een vrouw die liedjes aan het zingen is. Aapjes vallen van het bed en elke keer begonnen ze met één minder. Leuk..Kleurrijk..Vrolijk maar wat ze hiermee duidelijk proberen te maken :confused: Maar de vrolijke kleuren deden me weer denken en voelen als toen ik vroeger zo aandachtig peuterseries zat te kijken voor de buis..Superwarm gevoel kreeg ik er van.

De wereld draait door...val "zomaar" in het programma en irriteer me nu al ergerlijk om die gozer van een Huis op Rechts te moeten aanhoren op TV! Stemmen die met elkaar in discussie gingen, gebrabbel! dat was het! geen normaal woord nederlands spraken die gasten op de televisie tegenwoordig!

"Muren ademende om me heen op de maat van de klanken die uit mijn dolby set kwamen, texturen op de gordijnen die zich samenvoegen als vage azteekse verschijnselen en zich af en toe vervormde tot bizarre wezens maar qua gevoel blijven kijken... Alles boeit op dat moment, en omdat de trip ook vrij easy te sturen is kan je alle kanten op"

Handen schuddend met elkaar en er komt een report achteraan, altijd leuk even afwisseling hehe. O een interview! Ik dacht even bijmezelf na van hoor ik het nou goed of is het bewerkt....Geluid kwam door me oren en werdt gefilterd door de "Psylobine" waarna weer versterkt doorgegeven naar mijn hersenen...Echo's... Vertragend van geluid... en nog steeds niet te begrijpen! Verwarrend! Ik was op dat moment niet echt in staat om een nederlandstalige serie of iets te bekijken.. Kijkend op de klok "19:55"

Het leek wel alsof wat ik had meegemaakt eigenlijk een droom was...

25 minuten verstreken... heh? hoe kan dat? Helemaal verward in me hoofd...Maar gelukkig weet je dat je nog wat op hebt :) Ik hou er graag van om toch nog overhand te houden.

Even de ogen dichtgedaan om alles op een rijtje te zetten wat ik nou wel niet had meegemaakt..
Vierkant driehoek achtige patronen verschijnen er in beeld...en veel! allemaal aan elkaar gekoppeld, de lijnen precies uitgelijnd.

Deed mijn ogen open, en de patronen hingen er nog...dubbelchecken of de ogen open waren op dat moment :grin: Waar komen deze patronen toch vandaan :)

.... Kraak! Pats! Opeens een luid geluid achter mijn slaapkamerdeur...Het is mijn moeder die naar boven is gekomen... In een onrustige sfeer de tv en alles uitgezet en gemeld dat ik vanavond mischien wat later thuis zou komen :stoned: Geen fijn gevoel als je toch lekker in een goede tripfase zit...Maken dat ik wegkom :grin:

Schoenen aan, jas aan...nog even lopend naar de koelkast om wat te drinken, en wat een zure smaak in me muil :rolleyes:

Last van me maag...misselijkheid speelt weer op..net als in het begin van de trip.. Maar die eigenlijk verdoezeld werden door de Sclerotia. Op dat moment maak je gewoon zoveel dingen mee in een korte periode en ik had op dat moment ook geen zin om er aan te gaan denken, dit versterkt waarschijnlijk alleen maar de misselijkheid en zal voor een groot deel je trip gaan verpestten. Zo heb ik eigenlijk heel de avond gedacht als er dingen op mijn pad kwamen die niet zo plezierig waren..

Zo en nu stond ik buiten! Hopen dat ik geen bekenden tegenkom, dat was wat er door me heen spookte...Stak me peuk op, het leek wel rubber..het gleed door mijn vingers en voor ik het wist nam ik al een tweede hijs van de sigaret. Om me heen kijkend, voorbijkomende auto's zien voorbijrijden...het leek allemaal wel 2D. Alles om me heen klapte op en neer...soort effect van een harmonica (weet niet zeker of het zo heet)..een instrument die ze horizontaal heen en weer halen..maar visueel hetzelfde over mijn hele gezichtsveld (vertikaal) Bouncend op een rustig tempo en verdraaide scheve bewegingen van de weg..

De wereld was krom en gebogen en was gewoon niet echt meer ala Fear loathing in Las Vegas.

Wat ik nog even wil melden is dat ik thuis nog even in de spiegel in de badkamer heb gekeken....Freaky! Kreeg een angstgevoel..zag me gezicht in de spiegel veranderen naar een ouder iemand...mezelf! Aan de bleke kant... Ik schrok hiervan en ben de badkamer uit gegaan.. Nu achteraf vraag ik me tog weer af wat er was gebeurd als ik gewoon was blijven kijken :) Dan was deze trip waarschijnlijk weer een andere weg opgegaan :sunglasses:

Nog een trek van me sigaret die pas op de helft was net als ik. Ik hoor voetstappen naast me en kijk om me heen..Ik schrik ervan dat dat ik die mensen zie die eigenlijk heel ver waren ongeveer naast me liepen... Ze keken me aan, raar, elkaar aankijkend bange oude mensen (bejaarden) en weer doorlopen. Niet iedere allochtoon is op kwaad uit dacht ik bijmezelf..en maakte mij er toch even van bewust..en eigenlijk ook kwaad wat de media wel niet met mensen doen. Maar ach.. Wat doe je deraan.. En wat bemoei ik me hier ook eigenlijk mee in me trip als halve thai zijnde...Ja! Mijn moeder komt uit Thailand en mijn vader niet..en dat maakt me een halve thai :grin: ...

De sigaret was op en inmiddels was ik ook op bestemming aangekomen van me beste vriend... Tijdsbesef drong weer niet tot me door :confused: maar ook weer super...genieten van het moment, en mag het nog maar langer duren als dat ik had verwacht! :wink:

Eindelijk even me hoofd leeg voor me gevoel... niet denkend aan werk en alle andere zaken die vaak blijven hangen...Heerlijk! Als een peuter die zich vermaakt in zijn eigen droomwereld.

Ik kom binnen en zie mijn mattie zitten op de bank, genietend van een joint :stoned:

Ik vertel dat ik onder invloed ben en hij lacht zich kapot, brullen en belachelijk maken etc... Paddo's/Truffels toch niet altijd een goede combi met cannabis ( :confused: VS :grin: :stoned: :rock: :mrgreen: )

Maar ik kan er opeens ook zo hard van lachen...zittend in je eigen trip en nog steeds in de schoenen kunnen staan van die ander, en eigenlijk jezelf trippend zien zitten op de bank terwijl jezelf stoned bent.. :) ... je moet hem even 2 of 3 keer lezen om te begrijpen :grin:

Vreemde gesprekken gehad met hem, tegelijkertijd tv kijken..in de spiegels kijken.. overal om me heen kijken.. waarom kan dit niet tegelijk.. ik wordt overal afgeleid, maar het is zo mooi en geweldig.. elke keer wat anders.. Je eigen droom leiden.. Lichtjes bijkomend kijk ik hem aan, ik heb het gevoel dat ik me als een idioot heb misdragen. Het maakt me lichtjes gek in me hoofd wat nou echt was of niet... Snel opgeborgen in een verborgen archief achter in me hoofd "not wanted at the moment" ...

De playstation ging aan, en ik ging een race doen in het spel Gran Turismo...Pijlen? wat hadden ze voor betekenis, ik snapte er de ballen niet van...Wat was de bedoeling nou... de omgeving was toch veel interessanter :stoned:

Sigaret vier inmiddels alweer aangestoken..jeetje wat is die peuk tog lekker :grin:

Die vriend van me moest nog wat te eten halen en vroeg of ik meeging. Zittend in de auto begrijpen waar je bent maar dan toch opeens ook weer niet..Het komt me allemaal zo bekend voor, maar dan net een tikkie anders... Ik rijd die weg elke dag, maar het leek alsof de weg doorelkaar gehusseld was.. niet kloppend in een andere volgorde.. Ik kom niet meer bij van het lachen :grin: Een leuke gemaakte replica van me stad...Een virtual reality wereld zonder die "bril"

Lantaarnpalen, autolampen, stoplichten...het vloeide allemaal zo mooi in elkaar, een natte schilderij waar je met je vingers nog een draai aan kan geven om de kleuren in elkaar te laten overlopen..

Ik had al heel de tijd een gevoel dat ik moest pissen in de auto...Het leek alsof ik mijn blaas niet onder controle had..en 10 minuten later was het pissende gevoel verdwenen..ik keek naar me broek, had ik nou toch niet in me broek geplast, het voelde koud en klam aan :grin:

Weer een mooie en vage voorkoming in de trip...me broek was kurkdroog!

Terugrijdend naar zijn huis heb ik even heerlijk genoten van de omgeving om me heen.. lekker tot rust komen en hallucineren op de beat van Dr Dre :grin:

Auto werd geparkeerd en ik was even kwijt waar we nou precies waren..Weer aankomend bij die vriend thuis , merk ik dat ik weer ben uitgestapt uit deze trip...Amper hallucinaties en visuals meer... Maar vond het eigenlijk wel een goede timing..Einde trip om 11 uur dacht ik zo maar..maar wel een verdomd goeie! Om de week weer fris te gaan beginnen met volle energie :)

Tijdens de joint tog nog aardig diep zitten nadenken over bepaald zaken die eigenlijk niet van belang zijn voor jullie :wink: Eigenlijk nu ik er aan terugdenk alleen maar onzin..maar onzin werdt beredeneerd...Hoe konden we die porsche gaan winnen bij Q-Music. Temperatuur beredeneringen, wat werd het weer voor de komende weken..hoeveel cm smelt het uit per dag en op verschillende temperaturen, ik was er 100% van overtuigd dat ik tot op exact de juiste aantal secondes zou komen...Wilde het op papier gaan zetten, maar dat ging op dat moment wat lastiger..het lukte eigenlijk voor geen meter! in me hoofd alles op een rijtje en kunnen uitleggen..waarom dan niet op papier kunnen verklaren :confused:

Einde joint en zeg me vriend gedag :wave: :stoned: Morgen weer een normale werkdag :tearsofjoy:

Shit, kutzooi! Ben lopend gekomen...dus ook weer, je raadt het al...Lopend terug :P normaal geen moeite mee, maar wel als het goed regent en in de kou :smilingimp:

Nederland! Af en toe verkies je ervoor om liever in een warmer land te willen wonen.. Maar hier hebben we toch eigenlijk bijna alles?

Iets wat waarschijnlijk in me opgekomen is...moet er nu zelf ook ff om lachen :grin:

Eenmaal thuis aangekomen...wat gedronken en even een heerlijke douche genomen!
de TV aangezet op TMF Dance en nadat de laptop was uitgeprutteld tijdens het douchen snel ingelogd op drugsforum.nl om deze report voor jullie neer te zetten over de Sclerotia..zoals beloofd :sunglasses:

Ik voel dat ik rustigaan weer tot aarde aan het komen ben..heel relaxed en chill net zoals voorheen de muren die op een superchill tempo ademden...

Een gevoel van vreugde, relaxheid, even lekker tot jezelf komen...met jezelf zijn.

Nu nazittend te denken over wat ik nou allemaal heb getypt, denk ik wat je nog meer kan doen met je geest om bepaalde zaken te kunnen inzien, het gaat soms echt heel erg diep. Normaal heb je hier geen tijd voor en meestal teveel aan je hoofd...

Ik kon deze trip zeer goed sturen en deze trip heeft voor mij doen inzien dat me laatste sigaret is gerookt..niet voor nu..voor altijd! Nog steeds volgehouden... Maar wat verlang ik toch naar die sigaret... Afblijven!

Een dikke 9!

Voor de volhouders :beer: :wave:

L

Lid 6909

Gast
Re: Tripreport (Tripknollen/Sclerotia)

Ik ben benieuwd! Have fun!

djstayla

Belezen gebruiker
plantenbak zei:
leuk hoe je het met de plaatjes heb aangegeven alleen kan je volgende keer misschien iets dieper op de trip ingaan?

Zal de volgende keer een report schrijven de dag erna..Het is lastig om een report te maken als je nog onder invloed bent :)

Heb het stuk nu net zelf even rustig doorgelezen, en toch apart hoe je bepaalde dingen uit op zo'n moment :grin:

Ik ben met dit stukje 1,5 uur non stop bezig geweest met een aantal vage bedenkingen om op dat woord te kome wat je bedoeld of hoe je het kan verwoorden wat er op dat moment in je hoofd omgaat :P

Pikachu

Wijs gebruiker
Leuk maar wel erg warrig. Waarschijnlijk omdat je het geschreven hebt toen je nog half aan het trippen was ^^

leppeh

Bewuste gebruiker
Om eerlijk te zijn vond ik het moeilijk te volgen. Misschien kan je wat verduidelijkingen aanbrengen nu je weer nuchter bent? :P Leuk gedaan met die plaatjes!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik begrijp wat je bedoelt met moeilijk om te schrijven/bedenken, heb laatst ook een live report geschreven, maar dan echt midden in de trip. Wat je dan terug leest :tearsofjoy: :confused: :beer: .

Ben het eens met plantenbak, volgende keer toch dieper ingaan op de trip. Dit is meer zo'n verhaaltje van en toen dit gedaan en toen dat gedaan, toch leuk om te lezen hoor maar we willen meer! :wave:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Nice report, al is het af en toe een beetje warrig wat begrijpelijk is als je nog half in je trip zit.
Vond je de werking van de truffels nou precies hetzelfde als van paddo's? Waar lagen de verschillen?

``Ik kon deze trip zeer goed sturen en deze trip heeft voor mij doen inzien dat me laatste sigaret is gerookt..niet voor nu..voor altijd! ``

klasse! zo ben ik ook ooit gestopt en nooit weer begonnen. :wink:
eneh, het blijft een mooi geschenk van de natuur hè :grin:
groetjes en volhouden hè!!
:wave:

Joes

Experimenterende gebruiker
lekkah reportje, heb erg zitten lachen. De toegevoegde plaatjes doen het m. :grin:

peace

Flaffie

Wijs gebruiker
GVD las ik toch ff "beffend neerkomen op aarde" :beer:

Wel grappig reportje en het is idd moeilijk om dat tijdens een trip te doen.
Ik kan dat niet. Haha Ik zou zoiezo gek worden als ik zo'n drug op heb en ik zou trippend het verhaal op moeten schrijven. Maar wel geinig idee!

:stoned:

djstayla

Belezen gebruiker
ImmortalTech zei:
Nice report, al is het af en toe een beetje warrig wat begrijpelijk is als je nog half in je trip zit.
Vond je de werking van de truffels nou precies hetzelfde als van paddo's? Waar lagen de verschillen?

Heb het nog een beetje aangepast, en wat dingen toegevoegd die ik gisteren was vergeten :)

Ik vond de werking anders...ik had van paddo's toch echt minder visuals als van deze truffels. Een goede combinatie, eerst superveel gelachen, heerlijk trippen en kleuren en patronen zien, en hierna de tijd om goed na te denken over van alles en nog wat.

Ik ga de volgende keer weer voor de Sclerota :) en LSD ligt ook nog op me weg :)

Maar de volgende keer ben ik van plan om in me eentje te gaan trippen in me vertrouwde kamer, als mijn moeder de deur uit is :)

Mike

Bewuste gebruiker
Leuk report! Gaaf ook met die plaatjes. Ik ben zelf niet zo'n fan van paddo's/truffels vanwege het grillige krakter van die dingen. Maar als ik dit lees lijkt het me wel weer eens leuk om te doen.

Succes met het niet roken! :stoned:

L

Lid 6909

Gast
Heerlijk report ouwe! Lekker tripje lijkt me!

Goed bekeken met die: Not wanted at the moment box :grin:

djstayla

Belezen gebruiker
gNuxx zei:
Heerlijk report ouwe! Lekker tripje lijkt me!

Goed bekeken met die: Not wanted at the moment box :grin:

Thx! Die box heeft me goed geholpen om bepaalde ongewenste zaken tijdens de trip achter slot en grendel te zetten... De volgende trip gaat het deurtje gewoon weer open :grin:

Drientje

DF-koning
Nice, goed geschreven! Jammer dat je nog geen echte tripmuziek gevonden hebt. Ik kan je wel een paar goede suggesties doen... :grin: TMF is voor kneusjes weet je....

djstayla

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Nice, goed geschreven! Jammer dat je nog geen echte tripmuziek gevonden hebt. Ik kan je wel een paar goede suggesties doen... :grin: TMF is voor kneusjes weet je....

:( :stoned: - Kom die cd wel een keer halen :grin:

Bovenaan