zoo klein tripreport!
de paddo's waren redelijk te doen, behalve de laatste hapjes die waren toch wel erg ranzig!
na een half uurtje begin ik me een beetje wazig te voelen.. in het eerste uur heb ik ervan een half uur in een scheur gelegen om totaaal helamaal niks. om de kleinste stomme dingen die ik zag moest ik lachen, en gewoon zo zo hard dat ik gewoon niet meer kon, buikpijn kreeg en de tranen in m'n ogen schoten!
Daarna leek alles ineens te veranderen, terwijl het toch hetzelfde was.
Heel heel vaag.. ik zag dingen zachtjes bewegen, en ineens vielen alle kleine details op van alles. zo vaag! ik lette op alle groefjes gekke dingen die er waren!
ook voelde ik me heel klein, alsof we in een poppenhuis zaten, dit was zo zo vaag!
gekke vond ik ook dat als ik m'n ogen dicht deed er allemaal kleuren en dingen voorbij kwamen, zo heerlijk!!
na een aantal uur gingen we even naar de mac toe, en ik zag heel de wereld in vinger verf.. bomen waren wazige dingen, echt zo gek!
en het meest meest irritante was, ik voelde allemaal draadjes, ik heb de helft van de avond geprobeerd dat draadje weg te krijgen, tot ergernis aan toe111
hahaha al met al zeker voor herhaling vatbaar