Trippen op doornappel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
Ik had laatst gelezen dat je super hard kon gaan trippen op een doornappel.
En dat je die gewoon kon vinden in de natuur...
Dus mijn vraag was
1 Zijn ze er nog in December?
2 Zo niet , hoe kan ik er dan aan komen?
3 Zo ja , waar heb ik de grootste kans ze te vinden?
5 Wat ik nodig heb voor een normale trip ( dosering ) bij 47 kilo?
6 Wat kan ik het beste doen tijdens het trippen?

IK HOEF GEEN HELE DISCUSIE DAT HET HEEL SLECHT IS IN DIT FORUM EN ALLEEN TIPS EN ANWOORD OP DE VRAGEN.
Wel kan je joun ervaring beetje uitleggen als je het heb gedaan.

Alvast bedankt en fijne feestdagen :stoned: :mrgreen:
Mazzel! :rockband:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Als je stoer en wijs genoeg bent bent om doornappel te gebruiken kan je ook zelf de antwoorden op je vragen zoeken in virtuele en fysieke literatuur...

dernael

Bewuste gebruiker
Doornappel=doodsappel..

Sorry maar ik kan het niet laten..

Gewoon lekker wat anders gebruiken joh :wink:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Nathaniel zei:
Als je stoer en wijs genoeg bent bent om doornappel te gebruiken kan je ook zelf de antwoorden op je vragen zoeken in virtuele en fysieke literatuur...
^^Dit.

Al kan je 'stoer' ook vervangen door 'naïef' en 'wijs' door 'ondoordacht'.

Tips en antwoorden krijg je niet van me, ik ga geen deel uitmaken van jou te nemen risico.
Ga naar leukere/veiligere middelen opzoek is mijn enige tip voor je.

Ga eerst opzoek naar je verstand ipv naar doornappel.

Grts

mandragora zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=39290&p=1120249#p1119944

Hier heb je zelf nog reply's gegeven??? je laatste reply stopt met een vraag die ik met JA kan beantwoorden.

Ja maar ik wou een forum met specefieke vragen

Mazzel!

Hey ik denk dat ik die doornappel wel ff laat wachten nadat ik er wat meer research over heb gedaan.
Maar las ook weer wat over DXM is dat wel een betere drugs?

Mazzelz! :stoned: :rockband:

dernael

Bewuste gebruiker
DXM is de enige substantie waar ik echt een nare ervaring op heb gehad. 5x doodgaan in een nacht is niet leuk, zeker niet als je geen ervaring hebt met psychedelics, zoals ik toen.. xD Ben er een week lang echt zo ziek als een hond van geweest. Achteraf heb ik echt spijt dat ik die avond DXM had genomen, zonder mezelf er verder in te verdiepen, wat ik sindsdien ALTIJD doe.

Als je wilt trippen, en je bent nieuw in de scene, begin dan met zoiets als truffels of iets vergelijkbaars. Truffels zijn legaal en in de smartshop te verkrijgen. De medewerker achter de balie zal je vanalles over truffels kunnen vertellen, zodat je goed voorbereid je trip in gaat.

Maar, je moet wel 18 zijn om iets uit de smartshop mee te kunnen krijgen! Maar vanzelfsprekend raad ik alle minderjarigen ook aan om nog even te wachten met drugs, je hersenen zijn nog in ontwikkeling als je jong bent. Maar mocht je jezelf niet laten tegenhouden, doe het dan safe. :)

Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Dernael.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
dernael zei:
DXM is de enige substantie waar ik echt een nare ervaring op heb gehad. 5x doodgaan in een nacht is niet leuk, zeker niet als je geen ervaring hebt met psychedelics, zoals ik toen.. xD Ben er een week lang echt zo ziek als een hond van geweest. Achteraf heb ik echt spijt dat ik die avond DXM had genomen, zonder mezelf er verder in te verdiepen, wat ik sindsdien ALTIJD doe.

Als je wilt trippen, en je bent nieuw in de scene, begin dan met zoiets als truffels of iets vergelijkbaars. Truffels zijn legaal en in de smartshop te verkrijgen. De medewerker achter de balie zal je vanalles over truffels kunnen vertellen, zodat je goed voorbereid je trip in gaat.

Maar, je moet wel 18 zijn om iets uit de smartshop mee te kunnen krijgen! Maar vanzelfsprekend raad ik alle minderjarigen ook aan om nog even te wachten met drugs, je hersenen zijn nog in ontwikkeling als je jong bent. Maar mocht je jezelf niet laten tegenhouden, doe het dan safe. :)

Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Dernael.

Mooie afsluiter, daarom doe ik er nu een slotje op :wink: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan