• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen op de kermis (Amnesia)

Woezoe

Bewuste gebruiker
Sup Drugsforum,

Gisteravond had ik besloten om weer wiet te gaan roken. Een vriend van mij houdt zijn eigen wietplanten samen met zijn vader. Naja iniedergeval, ik had een paar vrienden meegenomen en we gingen even een goeie smoking sessie zetten. Die vriend van mij vertelde dat deze wiet echt fucking goeie shit is. Het scheen Amnesia te zijn.
Ik kreeg een shooter en nam een paar trekjes en holyhell ik ging uit m'n dak. Het leek wel alsof ik net zo dom was als een baksteen. We fietsten richting de kermis en ik wist niet meer waar ik was. Terwijl ik in mijn eigen buurt was.
Ik zag het fietspad, dacht aan iets anders en ik wist niet meer waar ik was. Het was echt niet te beschrijven wat ik voelde. Ik was ook super blij en vond het echt geweldig.

Eenmaal aangekomen in de stad legde ik mijn fiets neer en keek naar achter. En vroeg ik me af waar de kermis was.
Toen ik na zat de denken over waar de kermis stond, was ik ondertussen alweer vergeten waar m'n fiets stond. Hij stond gewoon achter me gelukkig. Ik had vanaf het begin af aan continu in mijn hoofd dat ik echt op tijd thuis moest zijn. Het was deze keer echt belangrijk want ik had niet weer zin in een gezeik na een avondje gezelligheid.
De tijd ging echt heel snel. Toen ik dacht dat we een halfuur verder waren keek ik op m'n klok en zag dat we nog net 1 minuut verder waren. En dan voelt het weer alsof de tijd super sloom ging. (wtf) Ondertussen was ik alweer vergeten dat ik op de kermis stond.

We gingen in de eerste attractie en voelde alsof ik in een andere wereld was gekomen. Al die mooie lichtjes, mensen en lekker draaien. Het voelde zo fucking goed. Ik had het gevoel dat ik naar huis moest. Ik moest om 00:00 thuis zijn en vond het een goed idee om om half 12 naar de fietsen te gaan zoeken. (Ik was intussen alweer vergeten waar de fietsen stonden). Ik keek 3 x in 1 minuut op m'n klok en zag dat het 22:45 was. Ik dacht SHIT ik moet weg. Toen zei mijn vriend, rustig maar. Het is 22:45, niet 23:45. Toen besefde ik me dat ik geen tijdsbesef meer had. Ondertussen was ik al vergeten wat mijn vriend had gezegd en ging gewoon door.

Ik kreeg echt een lekkere vreetkick en had een groot portie churros besteld. Heerlijk waren die, met kaneelsuiker en nutella... We waren 4 keer rond de kermis op en neer gelopen en het leek alsof alles nieuw was. Elke keer dat ik op en neer liep, wist ik niet meer dat ik daar al was geweest.

Maar wat ik nog wel wist is dat ik een zuurstok voor mijn broer moest kopen. Hij had namelijk geld gestort.
Eenmaal we naar de zuurstokkraam liepen, raakte ik wel redelijk in paniek. Ik kan mijn fiets straks niet vinden, maar gelukkig wisten mijn vrienden het wel. Ik had de zuurstok gehaald en we waren naar de fietsen gelopen. Eenmaal aangekomen bij de fietsen merkte ik dat ik de zuurstok kwijt was. Hoe dat gebeurde, god mag het weten. Ik had dat ding gewoon in mijn handen gehouden, hoe kan het nou weg zijn?

We reden naar huis en ik heb thuis heerlijk geslapen.
Nu een dag later om 13:35 schrijf ik dit artikel en heb een beetje een brakkerig gevoel. Heb een heel droge keel. Maar het is niet zo heel erg. Het kan geen kater zijn, ik voel me gewoon nogsteeds echt een klein beetje high denk ik.

1 ding is zeker: Dit ga ik nog een keer doen.

Weet iemand of er nog sterkere soorten zijn dan Amnesia? Of vergelijkbare Sativa soorten?

Thanks voor het lezen trouwens :stoned:

DaveHagen

Experimenterende gebruiker
Klinkt als een gezellige avond! Maar één tip voor de volgende keer: Neem nooit deel aan het verkeer, dus niet fietsen! Neem dan een taxi of vraag een nuchtere vriend of die je wilt brengen

Bovenaan