Kees Klapkaak
Bewuste gebruiker
Dit is een trip report van een tijdje geleden maar ik vind hem wel vermeldingswaardig
Het was op een zaterdag middag en ik had van L gehoord dat er weer blauwe driehoekjes waren, toen ik die avond op me werk was leek me het wel mooi om maar weer eens één (of een paar) op te eten
. Toen ik uit me werk kwam (ca. 01.00) had ik L gebeld of hij die blauwe kon regelen, en dat kon hij zeker
. Toen L mij vijf blauwe en vijf rolex'jes (kroontjes) voor mij en vier van mijn vrienden gaf, kon het feest beginnen.
Ik was samen met een kameraad van mij toen ik deze lekkere pilletjes kocht. Wij zijn daarna naar mijn huis gegaan om drinken op te halen want we zouden gaan trippen met 2 andere kameraden bij onze vaste trip plek "het parkje". Eenmaal bij mijn huis aangekomen hebben ik en kameraad B allebei anderhalf blauwe mitshi ingenomen, daarna zijn wij gelijk door gelopen naar het parkje. Aangekomen in het parkje stonden kameraad P en W te wachten op ons en de mitshi's
. Toen we net de pillen verdeeld hadden en een joint gerookt hadden, sloegen ze er bij mij net in
.
Ik ben best wel wat gewend, maar toen ze erin sloegen moest ik even gaan zitten, wat uiteindelijk resulteerde in liggen. Toen begon B te schreeuwen dat de gene die omgekeerd over het plavond liep d'r vanaf moest komen
. De pillen begonnen na dit rare tafereel ook bij P en W in te slaan en ik was in middels al weer opgestaan, en B lag nog te raar te doen op kleed wat op de grond lag. Toen ginge P, W en ik een heel vaag wartaal geprek voeren wat onderbroken werd door: "huh kijk daar dan bij dat bankje aan de overkant daar staan allemaal mensen". toen we daar gingen kijken vervaagde alle mensen en wij allemaal zo van "huh wat de fok?"
. Ik werd ineens af geleid doordat ik dacht dat ik een veld met heel hoog gras stond, sta ik dus aan al die hoge gras sprieten te voelen en iedereen zo: "He gast wat doe je?" toen was het ineens weg en besloten we een rondje te lopen door het park en B met rust te laten omdat hij te gek was om normaal mee te praten.
Toen we net aan het lopen waren dacht ik dat ik naast P en W liep terwijl ik alleen naast W liep, ik keek achterom en zag een oud vrouwtje lopen met een hond ik schrok me de tyfes tewijl dat gewoon P was die achter ons liep. Na een stukje lopen gingen we op een chill bankje een joint roken
. Tijdens het joint roken zag ik een man en en vrouw achter een boom vandaan komen en naar mij zwaaien toen gingen ze een rondje dansen en weer voor de boom staan en toen smolten ze samen met de boom
. Ik was echt zwaar aan het hallucineren. Later toen we weer op de plek waren waar het begon zag ik bij iedereen brillen, werkbrouw piercings, vervormde gezicht met van die spleet ogen de neus helemaal scheef en de met z'on "s" Mond (als die msn smiley weet je wel.)
Toen lekker genieten op in bankje met W peukies roken. Ik zag allemaal kleine vliegjes om ons heen en telkens als ze op me afvlogen dook ik ook echt weg
. Toen ik vroeg of ik een shaggie van W mocht draaien gaf hij mij z'n shag. Ik heb wel zon 10 minuten naar het shag pakje zitten kijken en met m'n ogen rollen
, toen ik opeens een zak red band pretmix in me hand zag zei ik: "HUH en zak redband hoe kom ik daar aan?" de zak begon helemaal te vervormen en ik zat er op de beuken van: "WAT IS DIT VERDOMME, WAT IS DIT". Toen zei W ineens van: "HOU OP ME SHAG TE VERNEUKEN, IN DE WARRE MAFKEES"
De volgende dag super verot
Het was op een zaterdag middag en ik had van L gehoord dat er weer blauwe driehoekjes waren, toen ik die avond op me werk was leek me het wel mooi om maar weer eens één (of een paar) op te eten
. Toen L mij vijf blauwe en vijf rolex'jes (kroontjes) voor mij en vier van mijn vrienden gaf, kon het feest beginnen.Ik was samen met een kameraad van mij toen ik deze lekkere pilletjes kocht. Wij zijn daarna naar mijn huis gegaan om drinken op te halen want we zouden gaan trippen met 2 andere kameraden bij onze vaste trip plek "het parkje". Eenmaal bij mijn huis aangekomen hebben ik en kameraad B allebei anderhalf blauwe mitshi ingenomen, daarna zijn wij gelijk door gelopen naar het parkje. Aangekomen in het parkje stonden kameraad P en W te wachten op ons en de mitshi's
. Toen we net de pillen verdeeld hadden en een joint gerookt hadden, sloegen ze er bij mij net in Ik ben best wel wat gewend, maar toen ze erin sloegen moest ik even gaan zitten, wat uiteindelijk resulteerde in liggen. Toen begon B te schreeuwen dat de gene die omgekeerd over het plavond liep d'r vanaf moest komen
. Ik werd ineens af geleid doordat ik dacht dat ik een veld met heel hoog gras stond, sta ik dus aan al die hoge gras sprieten te voelen en iedereen zo: "He gast wat doe je?" toen was het ineens weg en besloten we een rondje te lopen door het park en B met rust te laten omdat hij te gek was om normaal mee te praten.Toen we net aan het lopen waren dacht ik dat ik naast P en W liep terwijl ik alleen naast W liep, ik keek achterom en zag een oud vrouwtje lopen met een hond ik schrok me de tyfes tewijl dat gewoon P was die achter ons liep. Na een stukje lopen gingen we op een chill bankje een joint roken
. Tijdens het joint roken zag ik een man en en vrouw achter een boom vandaan komen en naar mij zwaaien toen gingen ze een rondje dansen en weer voor de boom staan en toen smolten ze samen met de boom Toen lekker genieten op in bankje met W peukies roken. Ik zag allemaal kleine vliegjes om ons heen en telkens als ze op me afvlogen dook ik ook echt weg
. Toen ik vroeg of ik een shaggie van W mocht draaien gaf hij mij z'n shag. Ik heb wel zon 10 minuten naar het shag pakje zitten kijken en met m'n ogen rollen
, toen ik opeens een zak red band pretmix in me hand zag zei ik: "HUH en zak redband hoe kom ik daar aan?" de zak begon helemaal te vervormen en ik zat er op de beuken van: "WAT IS DIT VERDOMME, WAT IS DIT". Toen zei W ineens van: "HOU OP ME SHAG TE VERNEUKEN, IN DE WARRE MAFKEES"De volgende dag super verot