• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trippen aan de maas

crazy jack

Experimenterende gebruiker
ok,hier mijn tripreport(een van de vele).....
het was op ee warme zomerse avond,toen wij met zn vijven een plan kregen om te gaan trippen.we zaten aan de maas,het was half 7 savonds.ik zou ze wel eventjes gaan halen op de brommer van mn maat met een andere maat achterop

.we kwamen aan in ons dorpje,kochten de zegels(15 stuks voor ons 5en),zeer sterke drakies....ik nam er alvast 1 in,de maat ook,toen kwamen we een paar andere maten tegen.we lulden wat met mekaar,opeens begon de trip te werken,alle besef van tyd was weg,en opeens was t half 10!!!volop visuele effecten,oorgesuis met tripstoten,toppie.

terug naar de maas,er zaten nog 4 man op trips en een brommer te wachten.ze waren flink pissed(na 3 uur wachten)maar omdat ik de trips wel bij me had,vergaven ze t ons.het feest kon begginnen.we hadden ieder 5 gram wiet ,per man 12 blikken halve liters bier,en een paar kilometer gestrekte natuur,zij t in een strook,perfect.

we begonnen te lopen,de maten hadden ieder 1 zegel genomen,en ik nog een halve.na 1 uurtje was iedereen waus,en lacherig,we zijn een wchuisje opgeklommen van 2 meter hoog en een dak van 2,5 m lang en 1,5 m breed,plek zat voor ons om een paar joints te gaan roken.onze blows en biertjes genuttigd,grapjes maken hoe hoog t dak wel niet was(2 meter hoog,maar goed)we moesten het dakje af.maar werkelijk ieder van ons schatte de hoogte vele malen ruimer in :wave: .we durfden niet echt er af te springen/klimmen.na 10 minuten had ieder van ons de moed verzameld om er af te klimmen :confused: :) ,maar 1 van ons durfde echt niet meer :wink: ,die heb 15 minuten langer op t dak gestaan,die was echt bang dat ie 10 meter omlaag zou vallen,ipv 2 meter....de arme maat van t dak getild,en verder gelopen.

ieder de 2e trip,om 0;30....man,wat sloeg die 2e in,echt een ouderwets heftig lsd gevoel,we moesten een tunneltje door,van 20 meter lang,2 meter breed en 2 meter hoog,zonder licht....wederom durfde niemand als eerste,omdat we bang waren voor geesten of vage dingen die konden gebeuren in de tuinnel..ik ging maar als eerst,en het was zo vaag,ik liep de tunnel in,ik zag t lmaanlichtschijnsel aan t eind van de tunnel verder weg van me afgaan,vreemd....en toen ineens was ik aan t eind van de tunnel,in t volle maanlichtschijnsel...een zeer vage ervaring,eerst wel eng,daarna opluchtend.de andere hadden t ook,daarna zijn we met zn 5en door de tunnel gelopen heen en weer,expres botsend tegen mekaar aan,een soort trashen(hardrockerstaal)ben geen hardrocker,dat niet. :smoke: dit trashen,in een tunnel van 2 meter breed,geen licht aleen de paarse rozze kleuren op de muren die we tripten,met zn 5en,was zeer gek!!dit hebben we volgens mij een half uur gedaan,te gek was t!! :wave: :beer: :beer:

..daarna zijn we in ons besef van tyd en plaats dat we kwijt waren midden op een fietspad gaan zitten,blowen en drinken.1 uurtje gezeten denk ik,tot er een brommer aan kwam blazen,met 80 km/uur,zonder licht...wij zo van,wat doet die nou hier?komt ie nou op ons af ryden,oh ja we zitten op een fietspad!!!!al onze blikken bier,helmen(op 1 na)rugtassen,zakjes skunk en shag van t pad gehaald,lag er nog 1 helm!! :confused: die helm heb ik net op tyd weg kunnen halen(2 seconden tussentyd)de brommer wou geen gas minderen,logisch,zal wel bang geweest zijn :wink: .

geschrokken als we waren namen we onze laatste trip.topen begon t,iedereen was totaal de weg kwijt!!de een kon niet meer lullen,de andere praatte in een andere taal,ik dacht geesten en gezichten in de mist te zien,zelfs lopen voelde vreemd aan....duurde 15 minuten,daarna kregen we enorme visuelle trips,de grond begon te golven,ik zag het water in een soort trap vorm met treden,echos tydens t praten,mn oren begonnen flink te gonzen(teken van goede lsd)

kick,hoe zou t zijn om op de brommers te gaan ryden?zo gezegd zo gedaan,terug naar onze brommers,en blazen!!nou ja blazen,niemand durfde niet harder dan 30 km/uur te ryden,die snelheid leek wel 100 langs een donker bos aan de maas...toen zijn we maar verder gaan lopen met de brommers aan de hand.. :rolleyes:

toen zijn we gaan zwemmen,het water in de maas was lekker warm,dit was ook een zwaar bizarre ervaring,dat water,dat heel zacht aanvoelt,de treden die ik in t water zag,te gekke ervaring :wave: .toen was t half 5 sochtends,we gingen maar weer eens ryden,wat nog steeds niet veilig kon,veel evenwichtstoornissen,en dat met brommers die 80 tot 120 km/uur konden ryden,gevaarlijk,maar we zijn heelhuids aangekomen. :beer: :smoke:

we sliepen bij een maat van ons met ruimdenkende ouders,aan gezien we toen nog bij paps en mams onder de pannen zaten....die t niet mochten zien natuurlijk.daar nog ons bier opgedronken,wat geblowd,en om half 7 gaan slapen,terwijl ik nog half liep te trippen.

ik kan nog wel meer opschryven,maar dit is en van mn tripreports,in verkorte versie uitgelegd :wave:

fun

Bewuste gebruiker
vet verslag, echt mooi!

Ik heb nou echt zin in een LSD trip, ik heb het nog nooit gedaan maar met paddo's ben ik nog niet in de staat gekomen die ik wil zijn.
Ik ben nieuwsgierig naar lsd!!!

Dat bijpakken werkt ook perfect volges mij!

caatje

Badass junkie
heftig tripje, alleen dat zwemmen zou ik nooit hebben gedaan, bang om te verdrinken doordat je de gekste dingen zag.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Leuk reportje :)

Maar snachts zwemmen...pwieuw.. zou er para van worden denk ik.
Al die gekke vissen en de knisperende bodem onder je voeten..mischien nog een lijk dat langs komt drijven ..hehe..

crazy jack

net trouwens weer 2 trips met sterretjes er op genomen :wave: ,ze slaan nu in na 1 uur en 20 minuten,lekkere tekno space muziek met terror er onder door,op surroundsetje met 10 speakers en 2 subwoofers, :wave: ,de sounds galmen door mn kamer,licht gedimt en kaarsjes aangestoken,de muren krygen al een rose tintje,beter.ik ga verder trippen,hopend op mooie visuele beelden en een weldoende verfrissende trip ervaring,zoals de velen in t verleden.......

crazy jack

nu,1 kwartier later beginne de visuele effecten... :wave: de muren vervormen,golven,de vloerbedekking golft,allws in een roze tintje,met oranje,de kaarsvlam lijkt groter en breder te worden als ik er naar kijk.....misschien een dingetje uit mn onderbewustzijn,kan geen kwaad. :wave: als ik loop,voel ik me echt vreemd lopen op een prettige manier,en mn icetea met een joint smaakt prima!!

Dags

Bewuste gebruiker
Vette report! Ik heb nog steeds een vrij "gevaarlijk" idee van LSD maar dit klinkt heel leuk!

crazy jack

mijn ervaring is,en wat ik om me heen zie,is dat de eerste keer lsd best wel eng kan zijn.zo had ik dat met een half draakie,de eerste 2 uur was het te gek,daarna wilde ik dat t ophield,maar ik moest de trip nog uitzitten.dit was een enge ervaring.maar na een stuk of 4 a 5 keer trippen weet je wel een beetje waar je op moet letten.trippen moet je leren,als je kan trippen met lsd,is lsd een wereld drug.ik trip ook soms wel in mn eentje,wel thuis niet op straat.alleen trippen moet je ook kunnen,dit kan niet iedereen...voor als t verkeerd gaat dat er iemand is die je kan helpen.
en altyd met mensen trippen die je goed vertrouwt,niet met mensen die je kent,maar echte vrienden.realiseer je dat alles 10 keer versterkt,je kan 10 keer harder lachen om een grap,maar je ook 10 keer rotter voelen als iemand een domme opmerking maakt als geintje....nooit geintjes uithalen met iemand die onder de lsd zit,en trip t liefst in een park of afgelegen plek of thuis desnoods,ga niet door de stad lopen,als je woorden krygt met iemand in de stad,kun je door de trip het heel anders opvatten,en kan t verkeerd gaan.ook trams en auto''s en bussen en drukte zijn niet goed voor een trip.mensen gaan je ook aankijken omdat je grote pupillen heb van de lsd,en dan kan je gaan denken dat iedereen je aankijkt,dit komt vaker ook omdat je zelf op de mensen gaat letten of ze je aan kijken,en daardoor kijken ze vaak terug.....en zo lijkt t of iedereen je aankijkt.maar goed,trippen is iets met een gebruiksaanwijzing.als je de regels kent,is lsd trippen een toffe ervaring.... :wave:

ik ga de volgende keer ketamine met lsd nemen,het schijnt een bizar effect te hebben.....

Bovenaan