• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trip report 4homipt

dh33s

Newbie
dit is mijn trip report over 4homipt.
2 pilletjes van 20 mg

report met tijd stippen en wat ik mee maak tijdens de trip rond die tijd:

15:33
de postbode is net geweest en neem het pilletje in van 20 mg

16:00 ik begin de effecten langzaam te merken euforisch en muziek klinkt wat vervormd .

16:30 ik begin nu echt muziek heel vervormd te horen en er komen langzaam kleur veranderingen aan.

16:35 ik ga naar de badkamer, ik kan daar altijd checken of ik Visuals heb door naar de tegels te kijken (worden standaard paars ).

17:00 helemaal vergeten dat ik uit eten ging met mijn ouders en kon het niet afzeggen.

Dus ging naar een restaurant.

17:30 Ik zit in het restaurant en het word echt een hell kwa geluiden. (ik heb autisme hierdoor hoor ik in bepaalde situaties dingen alsof er een vrachtwagen langskomt). Alles overstemd met elkaar en ik kan me niet meer focussen. Ik kan wel normaal een gesprek voeren dus niks valt op.

18:00 mijn stemming verbeterd en ook kan ik geluiden weer verdragen. Ik geniet van een stuk pizza die 10x lekkerder smaakt dan normaal. Ook de cola kan ik nog meer waarderen dan normaal.

18:45 we besluiten nog een ijsje te halen bij de ijs winkel iets verderop. Het is een leuke wandeling en nu merk patronen heel erg op. Alles golft en er vormen vreemde dingen op de tegels.

18:50 ik bestel een ijsje met chocolade smaak en dit smaakt nogmaals lekkerder dan normaal.

19:15 ik kom thuis en alles wat net was gebeurt voelde als 20 minuten aan.

20:00 de effecten worden allemaal veel minder en geluiden worden weer normaal.

21:00 de effecten zijn bijna weg even checken in de badkamer (tegels nog een beetje paars) bijna het einde van mijn trip dus.

21:05 ik heb nog een pilletje genomen 20 mg

22:00 de effecten zijn twee keer zo veel heftiger als de eerste dosis

22:05 ik word angstig

22:15 ik besef nu dat ik een fout heb gemaakt door een exstra pilletje te nemen. Ik heb gedachten loops.
23:00 ik zet wat psychedelic rock op en mijn stemming verbetert, mijn gedachten worden normaal en de visuals worden heel heftig.

00:00 ik ga proberen te slapen maar dit lukt niet.

pas rond 4 uur val ik in slaap en de volgende dag heb ik geen na effecten,

conclusie:

Het is een Fantastisch middel om thuis te gebruiken er valt echt van te genieten.
Voor een feest of festival vind ik het echt niet geschikt, teminste voor mij.

40 mg was teveel voor mij, 20 mg is het maximale wat ik de volgende keer ga gebruiken.

Juun

Badass junkie
17:00 helemaal vergeten dat ik uit eten ging met mijn ouders en kon het niet afzeggen.

zijn je ouders wel op de hoogte van je drugsgebruik? klinkt anders als een goeie plek om een bad trip te krijgen. op een drukke plek, met mensen die niks mogen weten.

ik ben ooit bekende tegenkomen in de supermarkt, die van niks wisten. kon alleen maar denken normaal doen, normaal doen. ben daarna snel naar huis gevlucht.

Een restaurant lijkt me een rare plek om te trippen, het klinkt ook alsof het nogal intens was, trippen in een (druk) restaurant.
ben niet bekend met 4homipt, maar het is vergelijkbaar met truffels? knap dat je dan een Helder/nuchter gesprek kan voeren, terwijl je zoveel dingen ziet bewegen en verkleuren

Neo-Shulginist

Badass junkie
Binnen een uur nadat de postbode 4-HO-MiPT heeft gebracht al volaan trippen en er dan ineens achterkomen dat je nog met je ouders uit eten zou gaan :tearsofjoy:

Misschien volgende keer toch even iets minder impulsief een psychedelicum nemen?

Digitalism

Belezen gebruiker
Haha, inderdaad. Plus die tweede 20 mg er nog achteraan knallen (zo doseren staat overigens niet gelijk aan 40 mg in één keer nemen).

dh33s

Newbie
Binnen een uur nadat de postbode 4-HO-MiPT heeft gebracht al volaan trippen en er dan ineens achterkomen dat je nog met je ouders uit eten zou gaan :tearsofjoy:

Misschien volgende keer toch even iets minder impulsief een psychedelicum nemen?
Ja ik had er niet aan gedacht.

dh33s

Newbie

zijn je ouders wel op de hoogte van je drugsgebruik? klinkt anders als een goeie plek om een bad trip te krijgen. op een drukke plek, met mensen die niks mogen weten.

ik ben ooit bekende tegenkomen in de supermarkt, die van niks wisten. kon alleen maar denken normaal doen, normaal doen. ben daarna snel naar huis gevlucht.

Een restaurant lijkt me een rare plek om te trippen, het klinkt ook alsof het nogal intens was, trippen in een (druk) restaurant.
ben niet bekend met 4homipt, maar het is vergelijkbaar met truffels? knap dat je dan een Helder/nuchter gesprek kan voeren, terwijl je zoveel dingen ziet bewegen en verkleuren

Ik kan opzich wel fatsoenlijk gesprekken voeren als ik aan het trippen ben. En niemand merkt het altijd bij mij op.

Ouders weten het niet.

Bovenaan