• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trip report 3mmc

MR_CHIP

Badass junkie
hallo hierbij een kort report/dagboek wat ik bij heb gehouden
tijden de 3mmc

sorry dat het in het engels is hopelijk is dat geen probleem aangezien ik het voor een discord server heb geschreven en zodat ook mensen die geen nederlands kunnen het kunnen lezen

12/09/2020 times are GMT +2

19:30 in total 65
19:47 in total 95 mg feels go last up dose im not gonna up it for now
20:54 still going good altho i should have tried capsules maybe thatss more long lasting
21:50 swallowed extra 50mg maybe it's more euphoric
22:35 it is more euphoric little overwhemling at the begin but thats just a way of learning to accept that i/you took drugs and its hijacking the brain
22:46 core body temp 37.4C measured by thermometer via mouth

13/09/2020

overal nice experience altho the headache last night was irritating had a 6 and half hour sleep

CuriousExplorer

DF-koning
Ik zou het bij Nederlands laten op een .nl site. Of correct Engels op Discord.

3mmc is een raar middel. Als ik het lees heb je 145mg op. Jammer van de teleurstellende ervaring, nochtans zijn er zat mensen die deze dosis ruim voldoende vinden. Volgende keer meer geluk gewenst !

MR_CHIP

Badass junkie
hoezo is dit niet lezen tijden en dosis staan er duidelijk en zoals ik zei dit is geen report maar een kort dagboek en op de discord kunnen ze dit prima lezen dus ook daar geen problemen

leuk al dit afkraken het was een leuke ervaring alleen idd volgende keer niet snuiven maar slikken

FerdFatoehaus

Badass junkie
hoezo is dit niet lezen tijden en dosis staan er duidelijk en zoals ik zei dit is geen report maar een kort dagboek en op de discord kunnen ze dit prima lezen dus ook daar geen problemen

leuk al dit afkraken het was een leuke ervaring alleen idd volgende keer niet snuiven maar slikken
Het is wel te lezen alleen het is een zeer summier report. Je beschrijft niet echt wat het met je doet. 'feels go' en 'still going good'.

Daarnaast vind ik het ook altijd wel leuk om te lezen wat voor ervaring een reporter heeft met het middel en/of andere middelen. Hoe oud je bent, wat voor setting en wat je denkt te verwachten.

Ook is het correct gebruik van grammatica en spelling wenselijk voor de leesbaarheid.

Je zou eens wat tripreports van de maand kunnen doorlezen voor wat inspiratie!

CuriousExplorer

DF-koning

Hoezo kraak ik je af? Nergens toch?
Alleen kan ik op zo'n korte report/post niets meer dan zeggen dat ik hoop dat je volgende keer meer succes hebt. Let gewoon op met 3mmc, want het potentieel op te vaak gebruiken is groot.

MR_CHIP

Badass junkie
hoezo volgende keer meer succes ?
het spul was heel leuk af en toe overweldigend en nadat ik het had gedronken had het een veel meer euforisch effect en vooral toen ik het dronk was het overweldigend met de opkomst ik heb nu idd nog de craving das wel lastig en heb best wel veel hoofdpijn maar goed dat gaat vanzelf over hoop ik

Bovenaan