trillen

jasper

Wijs gebruiker
wanneer ik enkel met de momenten blow (dus 1-2 keer per week) begin ik altijd wat te trillen, kom ik wat strak te staan, mijn kaken op elkaar, ...

als ik elke dag blow krijg ik het niet meer (maar dit komt doordat he blowen zijn effect verliest dan :))

hebben jullie dit ook?, en hoe kan ik dit verhelpen want het soms best vervelend, soms ook niet

ik heb ook al begrêpen dat er niet veel mensen zijn die dit krijgen

Jadi

Bewuste gebruiker
wat blow je dan? weed of hasj?
zou niet weten hoe het komt, maar toen ik 14 was en ik blowde voor de eerste keer was ik op van de zenuwen, klinkt raar, maar toen kreeg ik dus ook zoiets :P

matthijs

Badass junkie
Vind het nog steeds een raar verhaal moet ik zeggen. Dat je een beetje strak staat heb ik ook wel eens als ik veel geblowd of gedronken hebt...Dan staan mijn kaken gewoon op mekaar, alsof dat de enige manier is waarop ze kunnen staan. Misschien dat, dat getril komt van de nictotine die je rookt. Je rookt verder niet toch?

jasper

Wijs gebruiker
ja zo een bibberen met m'n been enzo doordat m'n spieren zo strak staan

het is idem raar want niemand die ik ken krijgt het :)
ik heb het by the way ook enkel met weed

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ja dat heb ik heel soms ook of het door blowen komt weet ik niet want soms als ik niet stoned ben krijg ik dat ook wel is gewoon proberen om te praten en vergeet je weer gelijk dat je been trilt

TAWL

Experimenterende gebruiker
Ik herken het ook wel, maar ik heb dat alleen op momenten als ik me niet helemaal op me plaats voel ergens.

Jeller

Badass junkie
heb het regelmatig gehad, maar alleen bij de 1ste joint, tging vlug weg en ook meestal als ik buiten zat

spacekonijn

Badass junkie
ik krijg het ook vaak, maar dat trillerige is omdat ik t vaak koud krijg als ik stoned ben ( zal wel door je bloeddruk komen die wat veranderd als je thc binnenkrijgt).
kaakspanningen , tsjah ik weet t ook niet maar ik kan tegenwoordig bijna overal wel af en toe kaakspanningen van krijgen :mrgreen:

Weednator

Bewuste gebruiker
Als ik het heb komt het doordat ik mij er te fel op concentreer . Denk gewoon aan iets anders en het gaat over :) .

Bovenaan