Trance feest

T2006

Newbie
Ik wil graag een keer naar een trance muziek feest. Wat zijn dit jaar nog goede trance feesten in Nederland?

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Trance orient express, Luminosity this is trance, Psylan, Grotesque indoor en Dekmantel is ook nice maar die is net geweest miss volgend jaar.

Laatst bewerkt:

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Gaan we zaterdag heen. Ik ben erg benieuwd. Ik heb eigenlijk nooit wat gebruikt op zo"n festival maar wil wel eens proberen. Wat zouden jullie aanraden voor een "beginner" ? Een joint? Xtc?

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Ja, maar alleen thuis voor een romantische avond. Nooit op een festival. Ook nog wat zegeltjes liggen , die hebben we sowieso nooit gebruikt. Klinkt wel het moment om te proberen, maar vind het toch spannend op zo*n festival

Zeehond

Badass junkie
Ja, maar alleen thuis voor een romantische avond. Nooit op een festival. Ook nog wat zegeltjes liggen , die hebben we sowieso nooit gebruikt. Klinkt wel het moment om te proberen, maar vind het toch spannend op zo*n festival
Als je zegeltjes lsd nog nooit geprobeerd hebt, zou ik dit zeker niet op een druk festival proberen. Maar lekker thuis en in een vertrouwde rustige omgeving.
Je hebt wel ervaring met Mdma thuis in een romantische setting; dan zou je dit ook zeker op een festival kunnen proberen. Set en setting zijn belangrijk voor je beleving en de muziek en lichten komen met Mdma denk ik prachtig binnen.
Goed voorbereiden, gezond eten vooraf, niet combineren met alcohol, normaal doseren en vooral lekker genieten.

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Als je zegeltjes lsd nog nooit geprobeerd hebt, zou ik dit zeker niet op een druk festival proberen. Maar lekker thuis en in een vertrouwde rustige omgeving.
Je hebt wel ervaring met Mdma thuis in een romantische setting; dan zou je dit ook zeker op een festival kunnen proberen. Set en setting zijn belangrijk voor je beleving en de muziek en lichten komen met Mdma denk ik prachtig binnen.
Goed voorbereiden, gezond eten vooraf, niet combineren met alcohol, normaal doseren en vooral lekker genieten.
Top, gaat dat hem worden. Ik ben benieuwd. Bedankt

Bovenaan