Tips, ergernissen,

seth

Gast
Ok hier gaan we dan. Na het lezen van de complete lesbische gids tot seks, ben ik tot de conclusie gekomen dat vrouwen nog een hoop tips hebben voor mannen op gebied van verleiden, opwinden, voorspel enz. Dingen die eigenlijk vanzelfsprekend zijn maar toch zo vaak vergeten worden. (of dingen die niet vanzelfsprekend zijn, en toch heel erg goed...)

Bij deze de eerste:
1: een borst is meer dan een tepel alleen
2: bij drugsgebruik, overdrijf niet met uitstellen. Eerste euforie is vaak moeilijk terug te vinden.
3: Ga niet iedere twee minuten vragen, Was je er al?; is het goed zo?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Matheson zei:
Ja, en een man wil ook bemind worden. :openmouth:
Meestal weten vrouwen wel hoe dat moet.
Godverdomme, nou moet ik je weer gelijk geven. Bij mij kan ze inderdaad weinig verkeerd doen. En ik was vandaag al zo positief over je. Als dat maar goed gaat.
Drientje zei:
Mannen hebben niet zoveel "knopjes" als vrouwen.
Dit is dan gelukkig wel bullshit, nu kan ik die twee mooi tegen elkaar wegstrepen.

Oh en:
seth zei:
1: een borst is meer dan een tepel alleen
Bij mij niet hoor.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Matheson

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Matheson zei:
Meestal weten vrouwen wel hoe dat moet. Mannen hebben niet zoveel "knopjes" als vrouwen.

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Maar misschien ben ik daar niet ervaren genoeg voor.
In de zin van dat ik het niet met je eens ben dat vrouwen zomaar weten hoe het moet. Ik bedoel een vrouw hoeft niet veel te doen om mij te laten klaarkomen, maar dat is ook niet helemaal wat ik bedoel. [/vaaggelul modus] :rock:

Oke, wacht. Ik las een keer een stuk van Robert Vuijstje over dat vrouwen zich toch vaak niet helemaal lijken over te geven. Hij zij daarin wat dingen die ik echt rake praat vond.

Zoals je ziet, kan ik het niet uitleggen. :tearsofjoy:

En ja, ik weet dat het geven en nemen en het hangt van allebei af en bla bla bla.
Nevermind.

Drientje

DF-koning
Matheson zei:
Drientje zei:
Matheson zei:
Meestal weten vrouwen wel hoe dat moet. Mannen hebben niet zoveel "knopjes" als vrouwen.

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Maar misschien ben ik daar niet ervaren genoeg voor.
In de zin van dat ik het niet met je eens ben dat vrouwen zomaar weten hoe het moet. Ik bedoel een vrouw hoeft niet veel te doen om mij te laten klaarkomen, maar dat is ook niet helemaal wat ik bedoel. [/vaaggelul modus] :rock:

Oke, wacht. Ik las een keer een stuk van Robert Vuijstje over dat vrouwen zich toch vaak niet helemaal lijken over te geven. Hij zij daarin wat dingen die ik echt rake praat vond.

En ja, ik weet dat het geven en nemen en het hangt van allebei af en bla bla bla.
Nevermind.
Dus beminnen is in jou ogen gelijk aan klaar laten komen.

Met knopjes bedoelde ik niet alleen de fysieke maar ook de mentale. Mannen zijn rechtdoor zee en zeggen wat ze willen. Vrouwen zijn ingewikkelder en zeggen vaak het een en willen dan het ander. Ik ben een vrouw en ik doe het en ik snap het ook niet dus kan ik het je niet vertellen waarom ze dat doen.
Fysiek hebben mannen minder erogene zones dan vrouwen, mannen hebben er 10, vrouwen 13. Die zijn niet bij iedereen even gevoelig en ze zwerven bij vrouwen nogal eens dus is het voor een man gewoon lastiger om een vrouw te plezieren dan voor de vrouw een man.

Matheson

Belezen gebruiker
Ik bedoelde juist alles te zeggen behalve dat klaarkomen voor mij hetzelfde is al bemind worden.

Drientje

DF-koning
Matheson zei:
Ik bedoelde juist alles te zeggen behalve dat klaarkomen voor mij hetzelfde is al bemind worden.
Dan heb ik dat verkeerd gelezen.

Terminologie van beminnen is zo breed!

En het is ook nog eens een prachtig woord.

jcutter

Badass junkie
Ik presteer goed onder druk van een revolver tegen mijn hoofd en de slet die sigaretten op mijn borsten uitdrukt, zodra ik het ritme niet goed bij hou...Kut concentratie, kut slet met haar wensenlijst :angry:

W.F.L.

Badass junkie
Matheson zei:
Drientje zei:
Matheson zei:

Nevermind.

Haha ik kom niet meer bij. :grin: :grin: No offence trouwens, maar het is nogal grappig neergezet. :P

Matheson

Belezen gebruiker
Kan ik me voorstellen. :grin: Ik kan mijn gedachtes en argumenten vaak niet goed naar buiten brengen. Een discussie voeren is voor mij ook vrij lastig, om eerlijk te zijn. Ik heb vaak een erg sterke mening ergens over en die wil ik wel eens dolgraag goed uiten, maar het lukt me zelden.

Iets met formuleren denk ik. En daarbij dat ik constant zijwegen bewandel enzo, heb altijd erg veel woorden nodig.

W.F.L.

Badass junkie
Ik gooi meestal met ongenuanceerde uitspraken waar ik dan later op moet terugkomen. Maar het klinkt op die moment ook altijd zo leuk :grin: Van ja "dit is echt kut!!" of "dit is echt super vet!!" maar nuanceren ho maar. :flushed: :grin: Niet dat ik het zelf niet geloof, maar het is nogal onhandig verwoord wat ik zeg soms. Op internet valt dan nog wel mee. :P

seth

Gast
van zodra ik weer uitgebreid kan typen. met één hand lukt het echt niet lange teksten te schrijven.

W.F.L.

Badass junkie
Hij had al eens een foto gepost met die tekst, better to live one year as a wolf than a hundred as a sheep ofzo. Toen ie net terug was van detox. Met petje op. :grin: Niet gezien? En dan zeggen ze dat wiet slecht is voor je geheugen.. KANKERBULLSHIT!! :grin: :grin: Mensen die zeggen dat wiet slecht is voor je geheugen hebben nog nooit een roofie gehad. :grin:

Robyn

Newbie
MIsschien kan iemand mij een tip geven...

Ik had eerst een vriendje, en als hij drugs op had, of dronken was, dan duurde het nogal uh lang voordat hij klaar kwam. Nja soms kwam hij helemaal niet klaar. Ik dacht dan: mja volgensmij gaat het vandaag niet meer gebeuren. Na een tijdje heb ik dan echt geen zin meer. Hoe zeg je subtiel dat je geen zin meer hebt?

Drientje

DF-koning
Waarom zou je dat subtiel moeten zeggen?

Zeg gewoon: Liefje, of je zorgt ervoor dat ik nog bloedgeil word of gaan lekker slapen.

Bovenaan