Tip om zwaar te spacen..

Jeller

Badass junkie
Het heet faithlinen..

het gaat als volgt:
zie eerst dat je stoned genoeg bent :) (nuchter gaat het ook maar minder leuk en minder intens)

ga nu op je hurkje zitten en steun alleen op je tenen en wijvingers en middelvingers..
vervolgens moet je snel achter elkaar diep in en uitademen zo ongeveer een minuut lang.. hoe lang hoe beter :wink: je moet echt wel vlug in en uit ademen en diep in je longen, doe het best to wanneer je buiten adem bent

sta nu vlug recht steek je duim in je mond en blaas zo hard als je kan op je duim.. zorg dat er geen lucht vrij komt anders lukt het niet.. als je alles goed hebt gedaan zie je alles wegdraaien en (krijg je het gevoel dat je hebt als je je recht stelt na een lange tijd neerzitten..) laat je rustig vallen ( best op iets zacht weer je goed kan neerploffen!!) eens je daar ligt lig je even te trippe en heb je zo'n korte droom van ongeveer 10 seconden, maar als je weer wakker wordt denk je dat je er een paar minutne hebt gelegen! als je wakker wordt weet je even niet meer van de wereld en bij mij voelde het altijd zaaalig aan en was ik nog stoneder dan ervoor. Als je het goed doet en het voorloopt lekker is het echt leuk..

probeer het eens en als het je lukt vertel het mij :)

Mac...

Badass junkie
Ja je valt in principe gewoon ff flauw. Dat grapje haalde we al uit op de basisschool. Totdat iemand met hechtingen in zijn tong terug naar school kwam.
Maar hey, het werkt wel :P

Jeller

Badass junkie
idd het is flauwvallen op commando, ik zou het gewoon niet doen als je een zeer lage bloedruk hebt en volgens mij lukt het ook niet als je bloeddruk te hoog is..

als je het veel na elkaar doet kan je mss wel hoofdpijn beginne krijgen maar ik hier nooit nadelige effecten aan gehad..

kheb wel een maat van mij zwaar door zijn poten zijn stuike en op zijn hoofd gevallen dus pas ier wel mee op :openmouth:

kheb ier vre grappige ervaring mee gehad toen we ht zo op een veld me een stuk of 5 te gelijk deden en dan wakker worden en denken van: huh :confused: waar ben ik en waarom ligt iedereen daar zo dom op de grond en dan terug tot besef komen en keihard beginne lache

papihuana

Newbie
is et niet gevaarlijk dat je in coma kan raken ofzoww:confused: me zusje deed et ook en die kreeg vette sgok enzoww ik was toen vet bang dat er wat was gebeurt

Jeller

Badass junkie
wel als ge niet te hard valt niet normaal, maar ik zou het ook niet doen met een lage bloeddruk.. ik heb het zeker 50x gedaan zonder enige negatieve gevolgen

Obsessed

Belezen gebruiker
Als ik al gewoon snel uit m'n stoel kom word ik zeer draaierig en word alls zwart , ik heb dat truukje niet nodig :grin: MAar heb natuurlijk wel een lage bloeddruk

Mac...

Badass junkie
Ja dat ken ik. Heb dat ook wel eens, vooral na een hetig weekend en al zeker als ik daar nog een joint achteaan rook. Ik vind het altijd wel lekker, ook heb ik echt wel eens vaker mezelf ff moeten tegen houden om niet op de grond te vallen.

Ik heb een keer meegemaakt bij een vriend van me. We zaten gewoon lekker thuis een beetje te spacuh. Hij zat en in een stoel en stond op. Maar meteen daarna viel ie met zijn knieën op de grond. Toen deed die zijn ogen open en snapte niet hoe hij ineens met zijn knieën op de grond kon zitten. Het licht is m echt gewoon ff 2 sec uitgegaan. Vond het wel een beetje wazig, mja op de pillen kun je zulke rare dingen meemaken.

spacekonijn

Badass junkie
als ik een nacht wakker ben op speed dan heb ik het de volgende dag bij iedere keer dat ik opsta.

daarom doe ik dat ook maar niet meer :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Blijf je dan de hele dag zitten :tongueout:
nee dat wakker blijven :wink:
ik kan dan soms een minuut lang niets zien , niet echt erg best lachgas achtig eigenlijk alleen na een tijdje word je er gek van
Dat heb ik ook vaak, bepaald vitamine tekort, weet niet meer welke en even te lui om te zoeken. Ik kan er geen genoeg van krijgen, vind het wel tof :) Een minuut is wel erg lang, dat zou ik toch eens na laten kijken.

Doerak

Bewuste gebruiker
Op je duim blazen is een bekend truckje om je hartslag omlaag te krijgen. Hoe het werkt weet ik niet, maar het is zo. Door heel snel in en uit de ademen krijg je meer zuurstof binnen dat via je bloed rondgepompt moet worden. Daardoor versnelt je hartslag. Je brengt dus een hele snelle hartslag terug naar een langzame hartslag.

Waarom je die trip krijgt kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je relatief veel zuurstof hebt voor de lage hartslag die je hebt. Het zou dus een zuurstof rush kunnen zijn die je voor 10 seconde hebt... Ik vraag me af of het slecht voor je is (niet dat het boeit). Pure zuurstof inademen schijnt zelfs niet gezond te zijn, dus wellicht is dit ook een slecht plan :) Ik ga het zelf ook eens proberen.

azgaza

Badass junkie
Volgensmij is dat niet goed voor je; maar ik heb zelf een hele lage bloeddruk en hoef daar geen moeite voor te doen; ik heb zo vaak een bijna - flauwval gevoel dat ik het liever niet oproep.

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
dat had ik toen ik veel te veel spacecake gegeten had
ik zat helemaal in mezelf te chillen op een bank, tot dat ik ineens overeind werd geholpen door een vriend.

ik stond, en toen ik wakker werd stonden mn lijpe vrienden om me heen-->lachkick :P

ik heb dit truckje niet nodig, maar toch bedankt :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
azgaza zei:
Volgensmij is dat niet goed voor je; maar ik heb zelf een hele lage bloeddruk en hoef daar geen moeite voor te doen; ik heb zo vaak een bijna - flauwval gevoel dat ik het liever niet oproep.

Hetzelfde hier. Valt dit btw in dezelfde catagorie als bv wurgsex? :P

Doerak

Bewuste gebruiker
Een hele lage bloeddruk is niet slecht voor je en zul je ook niet voelen. Een lage bloedsuikerspiegel kun je wel voelen en uit zich inderdaad in een flauwval-gevoel. Ik denk eigenlijk niet dat dat iets met je bloeddruk te maken heeft; tenzij je arts het zegt natuurlijk. Ik ben geen expert :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mac... zei:
Ja dat ken ik. Heb dat ook wel eens, vooral na een hetig weekend en al zeker als ik daar nog een joint achteaan rook. Ik vind het altijd wel lekker, ook heb ik echt wel eens vaker mezelf ff moeten tegen houden om niet op de grond te vallen.

Ik heb een keer meegemaakt bij een vriend van me. We zaten gewoon lekker thuis een beetje te spacuh. Hij zat en in een stoel en stond op. Maar meteen daarna viel ie met zijn knieën op de grond. Toen deed die zijn ogen open en snapte niet hoe hij ineens met zijn knieën op de grond kon zitten. Het licht is m echt gewoon ff 2 sec uitgegaan. Vond het wel een beetje wazig, mja op de pillen kun je zulke rare dingen meemaken.

Zoiets had ik ook eens na een nachtje pillen, geen voedsel, en de dag erna veel blowen.. op de weg naar de wc 2x out gegaan :P
Maar toch, die manier van Jeller lijkt me iets gezonder :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
tkomt eigenlijk bijna op hetzelfde neer, alleen voelt de 'kunstmatige' manier iets minder vuil aan en ben je echt volledig weg..

ma heb ook al eens gehad na een nachtje festivallen waar ik een pil, veel wiet en ook redelijk wa bier had gedronken en dan heel weinig geslapen had.. krookte de dag erna terug een joint bij een maat.. kstelde mij recht om naart toilet te gaan en ik had het toen zo hard dat ik echt blind was voor een paar seconden en niet meer wist waar ik stond en waarom ik daar stond :mrgreen: dan na 5 seconden kwam het wel weer terug natuurlijk..

het faithlinen zelfs is trouwens een tijdje geleden

Osi`

Bewuste gebruiker
goeie tip om natuurlijk met de joint te kunnen spacen
Vul uw jointje goed(meer dan gewoonlijk), rook een dagje niet, gewoon tot de avond wachten.
Lekker op uw gat zitten of gewoon liggen op je bed en uw kamer volledig donker maken. En tv'ke op en een zalige film kijken of een chill muziekje op zetten.

Dan space ik em bijna altijd.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb dat iedere dag wel een paar keer. Vind er geen zak aan. Ja het wordt even zwart voor je ogen, en het lijkt of je gaat crashen, nou woehoeee! Echt supertof wordt t pas als het geluid wegdraait, en je hoofd zwaar wordt, en je enorm misselijk wordt, en je tenslotte echt neergaat, echt een topgevoel.

Nog beter dan coke/heroine en pillen door elkaar milkshaken, en dan met zo'n enorm lang rietje opdrinken. (Als je het mij vraagt!!)

stinos

volgens mij heet dit gewoon een headrush,
als je een tijdje zit en te snel opstaat word t zwart voor je ogen en ben je even van de wereld.
ik heb dit best vaak en steeds en steeds vaker
t word ook steeds extremer.
het gebeurt ook wel is in de klas, of als ik tegen mn vriendin dr ouders praat,. ik vind t niet echt cool. k zou t cooler vinden als iemand wist wat je ertegen kon doen>?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Je hebt ook een andere manier van trippen, dat is door met iemand te zijn (stoned of niet maakt niet uit). Je zit tegenover iemand, die persoon kan ook staan maakt niet uit. Dan laat je hem 15x diep inademen en diep uitademen (flink tempo) en dan bij de 15e x inademen houd je je adem vast en dan ga je naar achter leunen (of in een stoel of tegen een boom whatever) en dan drukt iemand met 2 platte handen flink hard op je longen.. en na 5 seconde ademd die persoon uit en dan ga je ook ff knock out. En dan heb je ook een droom die minuten lijkt te duren

Wacky

Badass junkie
stinos zei:
volgens mij heet dit gewoon een headrush,
als je een tijdje zit en te snel opstaat word t zwart voor je ogen en ben je even van de wereld.
ik heb dit best vaak en steeds en steeds vaker
t word ook steeds extremer.
het gebeurt ook wel is in de klas, of als ik tegen mn vriendin dr ouders praat,. ik vind t niet echt cool. k zou t cooler vinden als iemand wist wat je ertegen kon doen>?

Ik heb het vroeger ook veel gehad. Nu nog wel eens, maar een stuk minder, en ook minder sterk. (vroeger moest ik gaan zitten of ik zou in elkaar zakken, tegenwoordig is even ergens tegen aan leunen wel genoeg.

Het belangrijkste ertegen te doen is denk ik een gezonde levensstijl met regelmaat en genoeg slaap.

Als het echt ernstig is en daarmee gevaarlijk ofzo, ga dan naar de huisarts, misschien lage bloeddruk, suiker, hemoglobine of iets in die richting. Zijn allemaal dingen waar medicijnen voor zijn.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik vind dit topic een beetje van wurgseks weghebben...

opgepast dat kan ook verkeerd aflopen!! zeker mensen die bloeddrukproblemen hebben. het truukje dat jij daar opgeeft met de duim in de mond is om je hartslag zo snel mogelijk te doen dalen... zou ik persoonlijk nu niet mee willen spelen hoor, maar goed ieder zijn ding. :P

Jeller

Badass junkie
haha wurgseks...

mja kdenk dat het idd niet gezond is :tongueout: één keer viel er iemand op zijn hoofd en hij krijg 10 seconden lang stuiptrekkingen met zijn ogen wijd open :grin: daarna was ij weer in orde gelukkig

nu ja tis echt al lang geleden da ik da gedaan heb, kdoe da nu nooit meer

en ja drugs is ok nooit zonder risisco's hé, net zoals dit truukje :wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
als ik stoned ben heb ik niet echt veel zin om dit te proberen maar zal eht ens proberen als ik nuchter ben (zoals nu) :tongueout:

pepito

Bewuste gebruiker
Niet doen niet gezond; je zorgt ervoor dat je hersens even geen zuurstof krijgen. niet echt goed voor het behoud van hersencellen. ......

sjaartrol

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Niet doen niet gezond; je zorgt ervoor dat je hersens even geen zuurstof krijgen. niet echt goed voor het behoud van hersencellen. ......

het is n beetje hetzelfde als lachgas dan

Osi`

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
Jeller zei:
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
ik ben niet echt voor die flauwval spelletjes :tongueout:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
² that!
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)

Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.

mattskovic

Wijs gebruiker
Osi` zei:
mattskovic zei:
Jeller zei:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
² that!
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)

nog nooit aan gedacht om stoned te pokeren :tongueout:
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen :tongueout:

Doodkapje

Wijs gebruiker
je kan ook een paar fikse teugen helium (het spul waar ballonnen mee gevuld zijn) nemen dan krijg je evengoed geen zuurstof in je hersenen.

en bij wurgseks is het al niet anders. je wurgt op de moment vlak voor het klaarkomen en dan op de geschikte moment ophouden met wurgen.
krijg je terug zuurstof en een mega-orgasme. MAAR deze spelletje kunnen nogal een keer fataal aflopen... en je moet er met 2 voor zijn :grin:

PePhenkie___//

dit is een gestoord spelletje opzich maar het heeft wel een hilarisch moment opgeleverd een neger-maat van mij ging echt snoei en de snoei hard op z'n plaat toen ie dit deed gewoon geniaal

ik voel er nn.......

*bam

hu ben ik gevallen?

maar ja volgens mij sterf je als je dit vaak doet :stoned:

Wacky

Badass junkie
mattskovic zei:
Osi` zei:
mattskovic zei:
Jeller zei:
² that!

nog nooit aan gedacht om stoned te pokeren :tongueout:
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen :tongueout:

Ben een keer 4e geworden in een live toernooi terwijl ik erg stoned was.
twas net zon beetje uitgewerkt aan de final table, anders had ik misschien gewonnen :)

Bovenaan