Tijdens xtc loom gevoel

gast333

Experimenterende gebruiker
Kort vraagje: Wanneer ik xtc neem, voel ik me niet zo uitgelaten. Ik ben vooral heel rustig en wat in mezelf gekeerd. Met wat kan dit te maken hebben?

Groetjes

*edit: moet bij XTC staan natuurlijk.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Hypodermic zei:
Kort vraagje: Wanneer ik xtc neem, voel ik me niet zo uitgelaten. Ik ben vooral heel rustig en wat in mezelf gekeerd. Met wat kan dit te maken hebben?

Groetjes

*edit: moet bij XTC staan natuurlijk.
Neem wat speed en dit is over :wink:

Dit ligt ten eerste aan de setting en uit eigen ervaring weet ik als ik net wat teveel heb genomen krijg ik lood in me poten.

gast333

Experimenterende gebruiker
de setting was een dancing. Volgens mij toch een redelijke goede setting om x te doen? En twas mdma eigenlijk. khad minder genomen dan mijn vriendin en deze was wel helemaal uit de bol gegaan.
(maar heb ook de week daarvoor x (1pilletje) gepakt gwn thuis dus toen was de setting idd wel wat minder).

boenkeng

Bewuste gebruiker
Hypodermic zei:
Trouwens, speed met xtc is toch een mega slechte combinatie voor de hersenen:tongueout:
Tsja bier en ghb ook :beer: . Het is allemaal slecht, het is maar net hoeveel misbruik je van de middelen maakt.

Maar met setting bedoel ik ook hoe je je voelt, ben je goed uitgerust, hoe zijn de mensen om je heen. Als je op een dansvloer staat waar je amper kan bewegen komt dit de sfeer ook niet ten goede. Daarbij heb ik ook wel eens gehad dat er een vecht partij naast me gaande was, ik was lekker aan het spacen en toen ik die vechtpartij zag werd ik ineens uit me space gerukt...allemaal sfeer bepalend

Bovenaan