thc moet boven bepaalde temp komen?

spacekonijn

Badass junkie
moet THC boven een bepaalde temp komen voordat het werkt?

ik heb dit altijd geloofd en beweerd, maar hoor vaak dat mensen beweren dat je hasj ook gewoon zo kan opvreten en dat het wel degelijk effect geeft ( wiet overigens net zo )>

ik geloof dr geen snars van , wie kan ff het bewijs leveren?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Weet het niet. Mijn paps vertelde me laatst dat hij vroegah hasj heeft gegeten en wel degelijk high werd. Maar ik geloof ook wel dat mn paps die staat zelf heeft kunnen oproepen.

Jeller

Badass junkie
twordt sowieso in je bloed opgenomen dus tzal wel werken he.. twerkt wel beter langs de longen maar aangezien er minder velrroen gaat dan als je rookt zal het wel wat compenseren denk ik.. spacecake werkt toch ook

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Tralalaa.

http://www.drugsbase.nl/artikel.asp?artikel=4606&admin=

Door roken wordt THC snel in het bloed opgenomen. Om de THC uit de cannabis vrij te maken, moet deze verhit worden. Dat gebeurt meestal door het roken ervan, maar kan ook door het mee te bereiden met etenswaren. Bij roken wordt 10 tot 25% van de THC in het lichaam opgenomen, bij eten is dat slechts 6%. Het percentage is kleiner na eten omdat een groot deel van de THC al direct in de lever wordt afgebroken voordat het de hersenen kan bereiken. De dosis THC die nodig is om iemand zich high te laten voelen is ongeveer 10 milligram, waarvan dus slechts een klein deel werkelijk in het bloed wordt opgenomen en uiteindelijk de hersenen bereikt.

http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... .shtml#eat

It is a myth that dried marijuana must be heated before being consumed to activate the cannabanoids. Many people find that raw cannabis leaves and buds can be eaten for strong effects without any pre-heating. It is a common belief that heating the cannabis before ingestion increases its potency and cooking extractions using food oils (such as butter or olive oil) are the most common methods for making cannabis-based foods.[Section Edited by Erowid Feb 19, 2002]

boy

Bewuste gebruiker
Ja ok, maar je moet de hasj of wiet sowieso in boter verwerken voordat je het kunt eten. De THC lost volgens mij niet op in water. Boter of zelfs dierlijke vetten kan allebei als ik het me goed herinner.

Zoek eens op vaporizers (electrische zijn het beste). Die dingen verdampen alles gewoon, en zo smoke je nog 'efficiënter'.

Bovenaan