THC E-Liquid

hypernap

Newbie
Hey,

Ik ben al ruime tijd op zoek naar een shop die de 420 -pen verkoopt (inclusied thc e-liquid).

Na een hele tijd te googlen heb ik het zoeken opgegeven en dacht ik even hier de vraag te stellen of niemand een shop weet die dit verkoopt.

Thanks!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijzonder dat dit online verkocht wordt, e-liqiuds met thc zijn hartstikke verboden in Nederland. Is namelijk gewoon een sterk bewerkt cannabis product en valt daarmee onder lijst 1 van de opiumlijst ipv gedoogde cannabis producten op lijst 2.

hypernap

Newbie
Bijzonder dat dit online verkocht wordt, e-liqiuds met thc zijn hartstikke verboden in Nederland. Is namelijk gewoon een sterk bewerkt cannabis product en valt daarmee onder lijst 1 van de opiumlijst ipv gedoogde cannabis producten op lijst 2.

That explains :)

Dus niet te koop in de winkel :(

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dus niet te koop in de winkel :(
Nope.

Wel jammer dat er geen thc e-liquid verkocht mag worden, had mij ook wel een chille optie geleken. Wellicht kun je het zelf maken, maar daar zal wel aardig wat werk in gaan zitten gok ik zo.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
geen ervaring mee.

ik kocht ooit een vaporizer om mijn longen te ontlasten maar die was binnen een maand weer kapot.

Bovenaan