033Amnesia zei:
Soms kan je er met je gevoel toch flink naast zitten, of heb je in 1x een stuk betere kwaliteit dan verwacht. En dan met drugs als Ketamine kan dat best fout aflopen...
Hier ben ik het mee eens ! Met ketamine is het een ding, maar ga maar eens 2c's of DMT's afwegen dan wil je toch echt wel weten wat je binnen krijgt hoor. Vooral 5-MeO-DMT kan er nogal een verschil in effect zitten per mg. 2C's ook...
Hans zei:
Waarom? Je neus neemt toch niet meer dan 25-50 mg op in een keer. Nasaal dan.
Theoretisch gezien, ja... Maar ik heb toch van verschillende mensen gehoord dat dit in praktijk anders uitwerkt ! Die namen gewoon dikke lijnen achter elkaar om vervolgens na korte tijd in een k-hole te komen
Taat zei:
weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
Janou, ik deal ook niet en ik wil toch wel al te graag weten wat ik neem ! Met ketamine zou het dan nog niet zo'n ramp zijn als je wat meer pakt, maar genoeg stofjes waarmee dat wel zo is.
Maargoed, ieder het zijne natuurlijk...