Temazepam

tassie@2000

Experimenterende gebruiker
Sinds december afgekickt van de tramadol en oxycodon.
Sindsdien slaap ik super slecht.
Begonnen met 3x per week 20 mg temazepam
Nu slik ik dus elke dag 10 mg temazepam zonder slaap ik echt niet, maar wil hier graag vanaf

Paranoize.

Badass junkie
Na het afkicken van opioïden blijf je heel lang slecht slapen ik weet het ik ervaar het momenteel zelf ook maar dit gaat echt beetje bij beetje steeds beter worden. Het is een onderdeel van het proces, de acute ontwenning duurt misschien maar 10 tot 14 dagen maar sommige ontwenningsverschijnselen zoals rusteloosheid en slapeloosheid zullen langer aanhouden.

Ik adviseer je toch om hier op een gezondere manier proberen mee om te gaan dan benzodiazepines voordat je dalijk de ene verslaving voor de anders inruilt. Trust the process. Je hersenen zijn in staat om te herstellen maar hier gaat tijd overheen.

Hoe dan ook succes!

Manu76

Badass junkie
Mijn tip is om heel langzaam af te bouwen. Iedere week of twee een beetje.. Maar hoe?? Kun je met de dokter erover praten. Misschien een liquide vorm van een benzo pakken en dan kun je prices bijhouden hoeveel je neemt.
Er bestaan ook taperstrips die je kunt bespreken. Afbouwen, maar niet te snel en wat ongemak gaan accepteren voordat je weer als een roosje zult slapen.
Stapje voor stapje..

Bovenaan