te sterke pep?

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren om 19:00 ongeveer 2 puntjes genomen (oraal, dat wel, dus misschien kan het iets meer geweest zijn) en ik dacht dat ik niet bij moet pakken omdat ik anders niet kan slapen.
Ik heb niets bijgepakt, heel de nacht niet kunnen slapen en nu (half 1 's middags) voel ik hem nog steeds aardig hangen (zweethandjes, verminderde eetlust, alerter dan normaal, beetje opgefokt.)

Het is wel zo dat ik bijna geen speed gebruik, maar kan iemand er dan zó gevoelig voor zijn dat je de volgende dag nog steeds best zwaar het effect voelt na 2 punten, of is het gewoon héél erg goede pep? Of is het normaal?
Ik kreeg de speed wel in pastavorm, dus misschien zegt dat iets over de kwaliteit? Zal wel niet.

Funky Monkey

Badass junkie
Als je hele goeie pep hebt en het niet vaak gebruikt kan je van 2 punten wel redelijk goed gaan ja. Verder kan je ook pasta cafaine kopen dus dat zegt inderdaad niks over de kwaliteid :)

Wat ik heb begrepen is dat bij pure dex de dosis 30mg is (zonder gewenning) ik zat toen helaas al op rond de 100 a 150 en ben ook 48 uur wakker geweest ofzo :beer:

Flameon

Badass junkie
Vermoedelijk zul je goeie speed hebben gehad (pasta is vaak goed).
Vervelend dat je al zolang wakker bent, hopen dat je vannacht wel je ogen kunt dicht klappen :)

berbe

Bewuste gebruiker
pasta rulereert
heb zelf roze pasta
:d
7 a 8 lijne heel weekje wakker zonder afkick
en ja als je tollerantie al aan de lage kant is kan je van puntje pep lang wakker blijve
pep blijft pep
en werke doet dat spul nu eenmaal goed en lang:wink:

honingolie

Bewuste gebruiker
Laat je drugs altijd testen!!! Dan weet je hoe je moet doseren (vooral als beginner!), en weet je of je veel caffeine snuift of goeie pep..

Miss heb je idd wel dexamfetamine, daarvan is de dosering lager zoals dinges al zei.. (als je dex oraal inneemt werkt het wel langer door ipv het te snuiven..)

(en ja, het duurt lang, dat weet je nu, hou er voortaan rekening mee.. minimaal 12 uur wakker, afhankelijk van dosis/gewenning.. Je kan proberen te blowen als het bijna ia uitgewerkt, of drop een benzo'tje?

neti

Badass junkie
fuck miss mn add, maar ik moet toch echt een lijn van een halve cm en een cm of acht lang... anders ga ik lang niet :beer:

crossing the line tomorrow

3970

Wijs gebruiker
Pasta wil absoluut niets zeggen, heb al pasta gehad van 10%, 19%, maar bv ook van 70%. Testen is weten, en of het Dex is geweest kom je van testen ook niet te weten, helaas....een betrouwbare dealer zoeken dus, zodat je weet wat je gebruikt.

Oraal werkt trouwens inderdaad wel wat langer door, als ik bv 150 mg Dex zou pakken, oraal, slaap ik 's nachts ook niet, en heb er de volgende dag nog plezier van...en ik gebruik het wel eens vaker :rolleyes:

Hemi

Bovenaan