Té stoned

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Dit topic miste nog dus: Zijn jullie wel eens té stoned geweest?

Ik wel een keer. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op had gerookt Maar ik kreeg veels te veel getintel in mijn lijf wat steeds meer werd. En werd veels te zwaar voor mijn gevoel. En ja dan lijkt het net alsof je in een atractie zit. Heel irritant :(

jasper

Wijs gebruiker
jah ik heb het ooit eens gehad maar toen moest ik overgeven :tongueout:
ik heb soms ook een zwaar drukkend gevoel op mijn borstkas

maar tegenwoordig hoor ik geluidjes en dat is echt raar

Osi`

Bewuste gebruiker
Op zaterdagen ben ik altijd te stoned :grin: Dan zittek meestal te brabbelen soms en begrijpen ze me niet of zeg ik dingen die totaal niet thuishoren bedoel, niet passen in het gesprek, bekijken ze me ook wel is scheef.
En meestal heb ik dan ook geen zin meer om terug naar huis te gaan, dan blijvek maffe. Bijna altijd. :stoned:

Achja, tleven is leuk! :grin:

Jeller

Badass junkie
logisch da ik zo veel te stoned ben :tongueout:

ma kben nog maar een paar keer slecht geweest van weed, da ik moest kokhalzen eventjes of bijna nie meer kon rechtstaan :grin:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Ik heb het wel eens gehad, was toen lijkbleek, moete spagen, was toen ook wel te dronken, ben dan bij een vriend blijven slapen, dag erna alles trug in orde

matthijs

Badass junkie
Osi` zei:
maar op donderdag kan ik soms ook te stoned zijn :wave: :mrgreen:

Ja gaat mij ook altijd wel goed af inderdaad xD :stoned: :mrgreen:

Ben zeker wel te stoned geweest... was voordat ik serieus begon te blowen. Dan ben je gewoon niet al te veel gewend. :)

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ja heb ik ook wel gehad, ik kon niet meer staan dus ging ik liggen.
Maar ik kon met geen mogelijkheid meer opstaan :confused:
En me heel ziek voelen

azgaza

Badass junkie
Oja he ja toen ik net blowde had ik dat één keer, dat ik mijn hoofd neit meer omhoog kreeg, maar ik vond het grappig. Ik was zeiden ze heel bleek maar ik vond het allemaal wel leuk weet ik nog.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
heb ik ook wel eens gehad ik wou opstaan en naar boven lopen om te gaan slapen alleen toen ik opstond kreeg ik zwart voor men ogen en ben ik maar zo snel mogelijk als een blinde een stoel gaan zoeke :P en heb daarna ook nog gekitst

azgaza

Badass junkie
eXeCuze zei:
heb ik ook wel eens gehad ik wou opstaan en naar boven lopen om te gaan slapen alleen toen ik opstond kreeg ik zwart voor men ogen en ben ik maar zo snel mogelijk als een blinde een stoel gaan zoeke :P en heb daarna ook nog gekitst

Zwart voor men ogen heb ik altijd als ik opsta, haha, echt altijd, inclusief omvallen en op de grond liggen. Lage bloeddruk.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ja, al vaak gehad, in het begin van men jointen periode 2* moeten spouwen vanwege te stoned zijn...
En dan nog een maal een jaar geleden,
oorzaak: in de zomer, knallende zon op me kop, uber joint en maar een pafmaat...

gevolg: 4 uur op het gras liggen crashen

oplossing: frituur die open ging :beer:

moraal: eerst eten, dan uberjointen paffen :stoned: :wave:
Laat dit een wijze les zijn jongens en meisjes

Freezing

Bewuste gebruiker
'k rook meestal in de weekends, en als ik dan rook rook ik veel te veel, dus ben altijd in het weekend wel té stoned. is vervelend als ik alleen maar kan liggen, spacen. is ergens ook wel chill, maar ik hou meer van het lachen etc :wink:

vlaemink

Belezen gebruiker
Oe ja, ik ook een keer TE stoned, ik geraakte niet meer recht (was neergegaan in een bos). Alles draaide, kon met moeite op mijn voeten blijven staan want mijn lichaam vond ik ineens zo zwaar wegen, dan sprak iemand de woorden 'kom, haast u, we moeten naar school'.
Toen was ik serieus aant balen!

MetaalKonijn

Badass junkie
:openmouth:

Daar bedank ik vriendelijk voor, wil 's ochtends wel een stuk brood hebben gevreten voordat ik ga smoken. :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
té stoned is voor mij als ik opsta, en dat dan alles zwart wordt voor m'n ogen en ik dan even later het plafond aan het bekijken ben en me afvraag wat er is gebeurd.. :stoned:

Dit komt alleen voor als ik van te voren helemaal niks gegeten heb, en de avond daarvoor ook niet (bijna nooit dus)

Of, als ik anderhalf uur mijn maaginhoud in de plee aan het deponeren ben.. :kots: maar dat is meestal de combi veel alcohol en wiet

mattskovic

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
té stoned is voor mij als ik opsta, en dat dan alles zwart wordt voor m'n ogen en ik dan even later het plafond aan het bekijken ben en me afvraag wat er is gebeurd.. :stoned:

Dit komt alleen voor als ik van te voren helemaal niks gegeten heb, en de avond daarvoor ook niet (bijna nooit dus)

Of, als ik anderhalf uur mijn maaginhoud in de plee aan het deponeren ben.. :kots: maar dat is meestal de combi veel alcohol en wiet

dat heb ik nu ook wel eens vooral s'morgends dat zwart voor de ogen als je opstaat :tongueout: :stoned:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik ga er niet vanuit dat je dan ook echt out ga :rolleyes: maar alleen even moet wachten tot je bloed weer in je hersens is gestroomd :P

Lambik

Experimenterende gebruiker
of ik wel eens te stoned was?

zeker wel :mrgreen: ,
we waren ongeveer met z'n 20en in een groep met een stuk of 15 joints en 1tje gaf me een uber goede shot en toen had ik het door dat ik zo maar dan ook zo sloom was , en alles in slowmotion ging dat ik daar zo moe van werdt dat ik gewoon op de grond donderde en daar 1 minuut lag!

Bovenaan