Synthetische liefde

Deranged

Badass junkie
Dat is wat xtc is. Het gevoel dat door je heen gaat is ook te bereiken zonder dat je ook maar iets hoeft te gebruiken. Het enige dat je hoeft te doen is het meisje waar je heel veel van houdt heel dicht tegen je aan houden. :hearteyes:

Denk dat veel mensen dit niet ervaren omdat ik tegenwoordig maar weinig echte liefde om heen zie. De meeste relaties zijn vaak gebaseerd op sex, eigenlijk zijn het geen geliefden maar meer vrienden die af en toe ook lichamelijk contact hebben. In principe betekent het niks.

Mac...

Badass junkie
Nja zeg. Als jij toch denkt dat de meeste relaties draaien op sex?? Misschien dat je voor jezelf spreekt, maar over het algemeen de mensen die ik ken (mezelf incluis) hebben echt niet de relatie alleen voor de sex. Sterker nog de meeste hebben juist heel zwaar de behoefte om een geliefde naast zich te hebben. Anders kun je beter sowieso een sex-relatie beginnen. Is dan toch veel logischer. Denk dat bijna iedereen wel in is voor alleen een sex-relatie wanneer hij of zij op dat moment ff geen vriend of vriendin heeft. Werkt voor mij anders ook prima. Alleen de lusten, niet de lasten. De perfecte relatie :tongueout:
Maar ik moet er ook niet aan denken om de rest van mijn leven alleen maae sex-relaties te hebben. Ik heb echt wel iemand nodig die van me houdt en die me bijstaat en weet ik al niet meer voor geleuter.

En nee van pillen ga ik me echt wel anders voelen dan alleen van de liefde. T is wel zo dat ik het gevoel heb dat ik verliefd ben op de hele wereld op de pillen, maar verliefdheid kan me geen pillen gevoel geven.

Deranged

Badass junkie
Ik bedoelde meer dat ik denk dat veel mensen een sex-relatie hebben zonder dat ze het echt doorhebben. Ze weten gewoon niet hoe echte liefde voelt. Als je bv echt van een meisje houdt dan sla je haar absoluut niet je gaat niet vreemd en als ze niet wil dat je drugs gebruikt of rookt dan doe je dat ook niet. Zie wel eens relaties waar zoiets voorkomt en vervolgens wordt het vergeven. Vraag me altijd af waarom, dan is het duidelijk dat er niet genoeg liefde in het spel is en er een eind aan moet komen.

Mchammer

Belezen gebruiker
tja in sommige gevallen is dat zo. maar lekker boeiend als beide daar vrede mee hebben, houd ik ze niet tegen. ik zelf geef niet alleen om de sex maar ook om gewoon heerlijk te knuffelen enz

Deranged

Badass junkie
Dat zalige warme gloeiende gevoel dat door je heen gaat als je spaced is echt wel te vergelijken met verliefdheid. Denk dat het er mee te maken heeft dat ze beiden door dezelfde stof worden veroorzaakt, serotonine.

Mchammer

Belezen gebruiker
jahwel maar echt verliefd voel ik met niet met xtc. gewoon ontzettend blij en helemaal super. maar wanneer ik verliefd ben heb ik toch een ander gevoel

Deranged

Badass junkie
Het is ook niet hetzelfde, het lijkt er heel erg op. Ik beschouw xtc als de neppe versie vandaar de naam ''synthetische liefde''. En natuurlijk is echte verliefdheid vele malen beter. Ecstasy is eigenlijk maar een slap aftreksel ervan. Al neemt dat niet weg dat xtc gewoon een prachtige drug is die voor prachtige situaties en ervaringen kan zorgen.

Mchammer

Belezen gebruiker
jah dat zker vind het ook een geweldige drugs en heb wat je zegt er prachtige ervaringen mee en lache situaties

Mac...

Badass junkie
XTC is voor een kort moment, echte liefde gaat dag en nacht door.
Overigens heb ik dat verliefdheidsgevoel tegenwoordig ook niet meer.

Deranged

Badass junkie
Ik krijg dat xtc gevoel als ik dat mooie meisje zie op de webcam waar ik over praat in een andere topic. :hearteyes:

Bollie

Bewuste gebruiker
Dit heb ik dus nooit op bollen.
Zoiets kan nu toch niet vergelijken, allez...

Ff onderbreking voor een mopje.

Ik: Kerel, liefde is toch veel beter dan xtc...
Hij: Bwa kweet nog niet zo.
Ik: Ma allez, doe eens serieus man !
Hij: Zoiets kan je nu toch niet vergelijken ? Natuurlijk is liefde beter dan een bol. Alleen zou ik twijfelen over tien bollen... !?

*Hoe zielig kan een mens zijn.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik heb het idee dat sinds ik voor het eerst xtc heb gebruikt, ik ook zonder die dingen veel meer open sta voor liefde. :hearteyes:

Ik leef veel intenser, kan me ook zonder wat te nemen uitermate goed vermaken en ik geniet op een of andere manier veel meer van alles. Het lijkt wel of door die pillen een soort blokkade is opgeheven in mij. Klinkt misschien raar, maar het voelt wel zo.

Deranged

Badass junkie
Klaarkomen op xtc is de beste manier van klaarkomen ooit. Moet het nog altijd een keer in het meisje waar ik van hou doen. Tot nu toe alleen handwerk. :beer:

Mac...

Badass junkie
Miss-Behaviour zei:
Ik heb het idee dat sinds ik voor het eerst xtc heb gebruikt, ik ook zonder die dingen veel meer open sta voor liefde. :hearteyes:

Ik leef veel intenser, kan me ook zonder wat te nemen uitermate goed vermaken en ik geniet op een of andere manier veel meer van alles. Het lijkt wel of door die pillen een soort blokkade is opgeheven in mij. Klinkt misschien raar, maar het voelt wel zo.

Kan ik me helemaal in vinden

live fast die Young

Belezen gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Ik bedoelde meer dat ik denk dat veel mensen een sex-relatie hebben zonder dat ze het echt doorhebben. Ze weten gewoon niet hoe echte liefde voelt. Als je bv echt van een meisje houdt dan sla je haar absoluut niet je gaat niet vreemd en als ze niet wil dat je drugs gebruikt of rookt dan doe je dat ook niet. Zie wel eens relaties waar zoiets voorkomt en vervolgens wordt het vergeven. Vraag me altijd af waarom, dan is het duidelijk dat er niet genoeg liefde in het spel is en er een eind aan moet komen.

ja OF je houdt JUIST zoveel van iemand dat je het hem vergeeft...

live fast die Young

Belezen gebruiker
hmm.. maar ik wilde toch bij hem blijven ookal hield hij niet echt van me. omdat ik wel van hem hield. en nu, 1,5 jaar later zijn we nog steeds bij mekaar. dus kans van slagen heeftet nog wel

Deranged

Badass junkie
Als ik echt van een meisje hou krijg ik al last van mijn geweten als ik alleen maar aan vreemdgaan denk. Als ik vreemdga betekent dat min of meer dat ik schijt aan haar heb en vooral geen greintje respect.

Marcel

Belezen gebruiker
Weet je wat pas een geweldige combi is: iemand fijnknijpen waar je zielsveel van houdt onder het genot van een pilletje. Dat is pas intens!

Wij genieten altijd super op een feest! En natuurlijk bestaat er nog goeie liefde!

:hearteyes:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Marcel zei:
Weet je wat pas een geweldige combi is: iemand fijnknijpen waar je zielsveel van houdt onder het genot van een pilletje. Dat is pas intens!

Wij genieten altijd super op een feest! En natuurlijk bestaat er nog goeie liefde!

:hearteyes:

Maar onder het genot van een pilletje houd ik zielsveel van heel veel mensen, hihi.... maar inderdaad, het lijkt me super om, als ik het dan een keer voor elkaar heb een geschikte vent te vinden waar ik ook nog eens van houd, samen een pilletje te nemen.

Bovenaan