Stop PVV van Geert Wilders!!

ktja

Experimenterende gebruiker
Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid

- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland

- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs

hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik stem liever helemaal niet, of D66 ofzo, eentje met een leuk drugsbeleid. Sowieso niet op de PVV, de ene populist wordt doodgeschoten en krijgt zo het halve land achter zich (nee niet 50%, figure of speech) en de volgende staat alweer op om al die verloren zieltjes voor zich te winnen. Eigenlijk maakt het me niets uit, dit land gaat al naar de hel en ik blijf hier toch niet lang meer.

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet, of D66 ofzo, eentje met een leuk drugsbeleid. Sowieso niet op de PVV, de ene populist wordt doodgeschoten en krijgt zo het halve land achter zich (nee niet 50%, figure of speech) en de volgende staat alweer op om al die verloren zieltjes voor zich te winnen. Eigenlijk maakt het me niets uit, dit land gaat al naar de hel en ik blijf hier toch niet lang meer.

De rest van de wereld ook hoor, waar ga je heen dan ?

Mindgamer

Badass junkie
Het is een feit dat er iets negatiefs sluimert in Nederland. Daar moet iets aan gebeuren. Ik vind het goed dat Wilders er is, alleen stem ik niet op hem, omdat ik geen zin heb in een zeer streng beleid waar totaal geen tolerantie is. Lijkt me afschuwelijk.
Mocht hij machtig worden in NL, dan worden de autochtonen meer van de allochtonen afgedreven en wij individuelen worden op ten duur meer van elkaar afgedreven. We worden los gekoppeld van vrede, worden verontrust en raken gefrustreerd, en daaruit ontstaat haat en dan is het aan de klok om te wachten tot we de vrijheden krijgen om iets met onze haat te doen.
Als ik mijn gevoel volg en mijn verstand uitschakel, lijkt het me heerlijk om op moslims te jagen met een dikke shotgun. Yeah, lekker in Nederland leven met een hengel en een overschot aan wapens :hearteyes:

3970

Wijs gebruiker
ktja zei:
Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:

Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn :kots:

Pikachu

Wijs gebruiker
ktja zei:
Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid

- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland

- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs

hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:

Ik ben overtuigd! -.- Voor mezelf denken kan ik niet dus bedankt dat je t ff voor me hebt gedaan.

3970

Wijs gebruiker
Anon zei:
Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.

Ik denk, dat als je zo'n "advies" geeft, dat je eigen mening niet echt je eigen mening is...maar dat is natuurlijk slechts mijn mening :rolleyes:

Ktja, vind je het trouwens niet betuttelend wat je hier doet? Mensen je mening opdringen? Ga je zondagmorgens ook langs de deuren om kiezers te bekeren? :tearsofjoy:

nicolai

Wijs gebruiker
3970 zei:
ktja zei:
Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:

Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn :kots:
Waarom vind je dat verschrikkelijk? Het is, vind ik, juist goed dat je een ander probeerd jouw kant op te sturen...Je gaat er immers van uit dat jouw kant de goede kant is, dus je probeerd iemand alleen maar te helpen, te sturen. Je probeerd iemand - en daarmee dus ook de wereld - beter te maken. Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.

De topicstarter doet niet aan indoctrinatie en dringt ons helemaal niks op, al kiest hij of zij misschien de verkeerde toon als zij of hij iemand wil overtuigen.
Je (TS) kunt misschien proberen wat minder opdringerig over te komen. Verder is het beter om argumenten te gebruiken in plaats van alleen wat droge feitjes te noemen die iedereen al kent...Waarom vind jij het slecht dat het gedoodbeleid vervalt en dat niemand meer legaal aan drugs kan komen? En waarom vind jij het slecht als de overheid meer bevoegdheden krijgt als dit de sociale controle bevorderd? Waarom vind jij het fout dat Wilders ons behoedt voor wat hij zelf de "islamisering noemt? Hij schijnt er namelijk van overtuigd te zijn dat dat het grootste gevaar is voor de mensheid.

Ik ben geen voorstander van Geert Wilders` ideeen. Integendeel zelfs. Maar hij is, vind ik, wel een van de beste politici die er hier in Nederland rondloopt. Hij komt echt op voor zijn ideeen en idealen en dat kan ik alleen maar prijzen.

nicolai

Wijs gebruiker
3970 zei:
nicolai zei:
Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.

En dat is je goed recht.. :wave:
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.

Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik vind geert wilders best hele zinnige dingen zeggen, net als verdonk ..

maar de betutteling en de overheersing in hun program is mij te hoog eigenlijk. Tis leuk voor als je 50 bent en een leuk leven hebt, maar de pariaas in de maatschappij zouden in mijn ogen door hun worden kapot gemaakt ... ook die parias die er alleen maar als paria uitzien en waar je eigenlijk geen last van hebt .... Dus nooit van mn leven dat ik op 1 van hun twee zal stemmen. Ben dan weer wel voorstander voor een regering met hun als minister of staatssecretaris.

tuurlijk hebben ze allebei leuke uitspraken als :nix geen chemische castratie voor pedos, gewoon ballen eraf of levenslang vast! maar iedereen weet dat het in de grondwet is geregeld dat dat niet mag .. lijfstraffen ... gewoon populair doen dus.
hetzelfde met terugsturen van buitenlands tuig. Prima idee maar het gebeurd toch niet, kijk maar naar dat juridische gesteggel nu met die twee Marokkaanse broers, die letterlijk hier al jaren nix anders doen als roven bedriegen en mensen pijn doen. Van ons belastinggeld want werken ho maar natuurlijk.

zelfs al is er een bestuurder die nu zegt eruit, dan springen er dertig Spongetjes en moscovietsjes omhoog van NEE, volgens de wet en volgens jurisprudentie blijkt dat dat geen rechtmatige stap is. een regering kan maar zoveel hoor ... en dat is heel wat minder dan dat ze je willen laten geloven in hun partijprogram.
Het zijn allemaal onderwerpen waar heel nederland mee zit, maar waar vooralsnog niets meer dan populistisch gezwam over komt, omdat ze allemaal zieltjes willen winnen.

ik geloof in open grenzen, een verenigd groot europa, maar met eigen landelijke besturen, niet zoals nu het gejammer met die europese 'regering' met hun papieren macht ( turkije anyone) en balkenende die uit minderwaardigheidscomplexjes wil laten zien dat nederland voorop kan lopen, ook al hoeft dat niet.
sociale banden en zekerheid vind ik belangrijk en kleurtjes boeien me niet zolang ik er niet mee in 1 bed hoef te liggen ..

volgens mij ben ik een linkse bal, dus zal wel weer sp stemmen :tongueout:

:wave:

3970

Wijs gebruiker
nicolai zei:
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.

Nee, dat maak jij eruit op, ik geef er niets mee aan. Je hebt het namelijk fout, ik ben te overtuigen, of probeer wel eens anderen te overtuigen, maar niet op de manier zoals TS dat hierboven doet. "Wat je ook stemt, stem geen PVV!!" Zo zou ik het niet doen....

nicolai zei:
Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.

Zie mijn antwoord hierboven :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.

Lauu

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.

Amen

nicolai

Wijs gebruiker
3970 zei:
nicolai zei:

Nee, dat maak jij eruit op, ik geef er niets mee aan. Je hebt het namelijk fout, ik ben te overtuigen, of probeer wel eens anderen te overtuigen, maar niet op de manier zoals TS dat hierboven doet. "Wat je ook stemt, stem geen PVV!!" Zo zou ik het niet doen....

nicolai zei:

Zie mijn antwoord hierboven :grin:
heel grappig dit...ik typte jouw antwoord dus eerder dan jijzelf. best ironisch, zo zie je maar weer hoe stereotiep je eigenlijk bent.

dat eerste stukje was trouwens was trouwens puur sarcastisch, jammer dat je dat niet ziet.

deadlock

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
cropp zei:
<3

3970

Wijs gebruiker
nicolai zei:
heel grappig dit...ik typte jouw antwoord dus eerder dan jijzelf. best ironisch, zo zie je maar weer hoe stereotiep je eigenlijk bent.

dat eerste stukje was trouwens was trouwens puur sarcastisch, jammer dat je dat niet ziet.

Ik had eerder gedacht dat het tweede stukje sarcastisch bedoeld was... :wink:

En ik denk echt dat je aan mijn posts hier niet kunt opmaken hoe stereotiep ik ben... :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
@TS:

Een luidruchtig tegengeluid (een tegenpartij, zoals van Kooten en de Bie al jaren geleden mooi schetste) kan ook juist een goede beweging krijgen in de vorm van een tegen tegen geluid zeg maar...Doordat wilders nu zo geliefd en door anderen weer zo gehaat word, krijg je mensen politiek gezien veel actiever en zullen zij eerder met een mening komen..Daardoor kan het heel fout gaan, of juist erg goed en komen de PVV aanhangers erachter dat ze de foute keuze maken...

Maar wat is tegenwoordig een goede keuze in de politiek.. :openmouth:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Christenen maken het nog veel erger .....

van hen mag je nog minder, ze maken het land kapot.

Stem tegen de de Christenen en verstop je drugs nog beter ?

:wave:

shokora

Wijs gebruiker
DEN HAAG - Geert Wilders' PVV is in de jongste peiling van Maurice de Hond voor het eerst de grootste partij van het land. De partij heeft 27 Tweede Kamerzetels in de peiling die De Hond gisteren publiceerde.

Het CDA levert ten opzichte van de vorige peiling een zetel in en zakt naar 26, evenals de PvdA, die op 21 zou uitkomen als nu verkiezingen werden gehouden. D66 blijft gestaag klimmen. De partij zou volgens De Hond nu negentien zetels behalen. De VVD verliest een zetel en komt uit op zeventien, vijf minder dan de partij nu in de Kamer bezet.

Wilders liet in een reactie weten 'supertrots' te zijn op de hoge waardering voor zijn partij. Hij waarschuwde wel dat het maar een peiling betreft. ''We gaan nu in alle bescheidenheid maar met nog meer enthousiasme keihard werken om het realiteit te maken.''

De PVV-leider is veel in de publiciteit geweest sinds het gerechtshof in januari bepaalde dat het Openbaar Ministerie hem moet vervolgen voor mogelijk anti-islamitische uitspraken. Vanaf dat moment zette zijn partij een stevige opmars in de peilingen in. Vorige maand speelde de discussie over vrijheid van meningsuiting verder op, nadat Groot-Brittannië Wilders de toegang tot het land had ontzegd.

De populairste krant onder Wilders' aanhang is De Telegraaf. Bij de omroepen zijn de meeste Wildersstemmers te vinden bij de Tros: 42 procent van de leden van die omroep zegt op Wilders te gaan stemmen, aldus De Hond.

Premier Balkenende wilde gisteren niet ingaan op de peiling van De Hond. Voorafgaande aan een bijeenkomst van EU-leiders in Brussel verwees hij slechts naar een peiling van bureau Synovate van donderdag. Daarin stijgt de PVV ook, maar blijft het CDA de grootste. (ANP)

T_T Ik vraag me hoeveel van die mensen daadwerkelijk het programma hebben gelezen en niet gewoon denken 'Ja sow, ik hebt ook wel last van die k*nker marrokaantjes hoor, se moetuh wegg'. En wie heeft in godsnaam besloten dat hij veroordeeld moet worden voor die uitspraken? 'Het aantal stemmen nam daarna flink toe'... dat meen je niet... wat een verassing. -_-

Ik wou dat ik vanaf een relaxt eilandje kon kijken hoe het opblaast in hun gezicht om vervolgens een gigantische banner 'I TOLD YOU SO' neer te hangen.

Bovenaan