Stop Effecten

Beste mensen,

ca. 2 weken geleden ben ik op vakantie gegaan naar italie, deze trip heb ik aangegrepen om nu eindelijk eens echt te stoppen met blowen.

Ik heb zo'n 13-15 jaar dagelijks geblowd, op een gegeven moment was het gewoon gewoonte....werd er wel een beetje stoned van maar niet om over naar huis te schrijven,
(ik rookte zo'n 20-30 euro per week)

In italie heb ik me 1 dag echt hartstikke vaag gevoeld, kon de potjes pesten (kaartspelletje) niet eens meer bijhouden en was ontzettend traag.
Verder heb ik bij mijn weten niet echt veel last gehad, behalve de 1ste 2 nachten wakker liggen.

Nu ben ik weer thuis en dus bijna 2 weken gestopt.

Op het moment voelt het in m'n hoofd alsof ik begin van de middag een jointje heb gerookt en het nu eind van de middag is....je kent dat vast wel.....

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je je weer helemaal normaal voelt???
Volgens de theorie zou ik me weer een ander mens moeten voelen, helder en vol energie....

ben benieuwd of mede-stoppers die ervaring ook hebben....

alvast bedankt

Cooper

Bewuste gebruiker
Hey thermionic,

goed dat je besloten hebt te stoppen met blowen. Ook heb je een verstandig moment uitgekozen, namelijk de vakantie. Stoppen is voor veel mensen (inclusief mezelf) dan beter vol te houden, omdat je de sleur en eventuele onrust van het werkend bestaan dan minder hebt.

De vraag wanneer je je weer normaal voelt is heel lastig te beantwoorden. Je leest op veel sites dat je na enkele weken weer helemaal top in orde bent. Maar dit is heel erg afhankelijk van de persoon, er is geen pasklaar antwoord op te geven. In jouw geval, wanneer je jaren lang dagelijks geblowd hebt, zou het best langer kunnen duren voordat alles weer op z'n plek valt. En bovendien, de tijd voordat je begon met blowen, was je nog maar een kind. Nu ben je volwassen, en misschien leer je wel een nieuwe 'ik' kennen. Daar moet je ook mee weten te dealen, het zal vast een heel leerproces zijn.

Maar wees niet ontmoedigd, je nuchtere zelf leren kennen is een prachtig en verfrissend avontuur.

succes!

Bovenaan