sterkte speakers en rode squirrel

Status
Niet open voor verdere reacties.

misslinda

Bewuste gebruiker
de persoon waarvan ik altijd me snoepjes krijg heeft tegenwoordig speakers ofzo en die mag ik niet hebben van hem:confused: zijn die dan zo veel sterker dan rode squirrel??

of doet die een beetje over bezorgt?

misschien wel beetje domme vraag ik weet wel dat in die rode 210 zit en in de nieuwe 230 maar is dat verschil dan echt zo groot?

Twix

Experimenterende gebruiker
ga ze zelf vanavond gebruiken er zit geen 230mg in zit tussen de 180 en max 220
en dat zijn ook wel sterke doseringen voor een meid.
tenzij ej groot en gezet bent

Paperplane.

Wijs gebruiker
Rode eekhoorntjes heb ik niet zo vaak voorbij zien komen, maar schijnen inderdaad wel flinke jongens te zijn, te vergelijken met de bomenserie(blauwe boom, bruine boom). Witte speakertjes zitten daar weer 20-30mg boven.

Ik neem aan dat je geen hele neemt? Een halve speaker is best een aardige dosis(+/- 100mg), en al helemaal voor een meisje. Neem je ze toch, doe voorzichtig, drink genoeg water, en neem niet te snel bij!

Peace,

misslinda

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Rode eekhoorntjes heb ik niet zo vaak voorbij zien komen, maar schijnen inderdaad wel flinke jongens te zijn, te vergelijken met de bomenserie(blauwe boom, bruine boom). Witte speakertjes zitten daar weer 20-30mg boven.

Ik neem aan dat je geen hele neemt? Een halve speaker is best een aardige dosis(+/- 100mg), en al helemaal voor een meisje. Neem je ze toch, doe voorzichtig, drink genoeg water, en neem niet te snel bij!

Peace,

ja hij had eerst roze dingen en toen zou ik nooit een rode mogen (hij is beetje bezorgt, maar makkelijk over te halen:P) maar ik reageer niet echt heftig op xtc weet niet waarom maar ookal neem ik een hele rode dan is niet te zien dat ik gebruikt heb en kan ik gewoon "normaal" doen. ik ben 165 dus niet echt groot en ook niet echt heel gezet ofzo maar goed ik snap niet waarom hij dan moeilijk gaat doen bij iets sterker.

niet dat ik perce sterker moet hebben vind het effect van de rode goed genoeg maar ik vroeg me gewoon af of het echt zo sterk is.

misslinda

Bewuste gebruiker
Twix zei:
ga ze zelf vanavond gebruiken er zit geen 230mg in zit tussen de 180 en max 220
en dat zijn ook wel sterke doseringen voor een meid.
tenzij ej groot en gezet bent

hij had een test rapport ofzo en daar stond 230 in zegt die

veel plezier vanavond":tongueout:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Witte speakertjes zijn 200mg, met uitschieters naar 215-220.

Dealers verzinnen er wel eens wat bij zodat ze meer verkopen.

Peace,

misslinda

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Witte speakertjes zijn 200mg, met uitschieters naar 215-220.

Dealers verzinnen er wel eens wat bij zodat ze meer verkopen.

Peace,

ja?? zal het hem morgen is vragen dan.. hij is namelijk een vriend van mijn.

maar dan als rood 210 is dan is het eigenlijk toch het zelfde dus doet hij moeilijk om niks

Paperplane.

Wijs gebruiker
Je hebt geluk dat je nu slikt, en niet twee jaar geleden. Toen verkochten dealers McPP/Speed/PMMA pillen als "Goeie shit man 200mg puur getest".
Laat voor de zekerheid altijd je spul testen, sla desnoods wat meer in en laat er dan 1 testen.

Fijne avond nog!

misslinda

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Je hebt geluk dat je nu slikt, en niet twee jaar geleden. Toen verkochten dealers McPP/Speed/PMMA pillen als "Goeie shit man 200mg puur getest".
Laat voor de zekerheid altijd je spul testen, sla desnoods wat meer in en laat er dan 1 testen.

Fijne avond nog!

hij is een hele goede vriend van me dus ik vertrouwde hem blind, maar ik heb er nog een paar die ga ik laten testen

bedankt voor de info

fijne avond

groetjes

jaapi

Belezen gebruiker
zoiezo kan je zelf wel uitrekenen of het verstandig is om een hele of een halve te pakken. Tenzij je erg jong bent ofiets is het een beetje zijkerig/overbezorgd van je "dealer".

laat je stuff testen, en houd de 2mg/kg lichaamsgewicht aan, en het moet niet zon probleem zijn.

groeten

neurotoxin

Belezen gebruiker
@Jaap: voor vrouwen is het 1-1,5mg ipv 1-2mg!

Als die dealer een goede vriend van je is, kan het zijn dat hij lichtelijk overdrijft uit bezorgdheid zodat je niet teveel neemt... Hetgeen ook niet slecht van hem is.

Hij is er in ieder geval consistent mee. Eekhoorntjes en speakers overdrijft hij dus in beide gevallen met maar 30mg bij zo'n grote hoeveelheid. Dat is gewoon een lichte safety-marge die niet slecht is om te gebruiken in je berekeningen :wink:

misslinda

Bewuste gebruiker
neurotoxin zei:
@Jaap: voor vrouwen is het 1-1,5mg ipv 1-2mg!

Als die dealer een goede vriend van je is, kan het zijn dat hij lichtelijk overdrijft uit bezorgdheid zodat je niet teveel neemt... Hetgeen ook niet slecht van hem is.

Hij is er in ieder geval consistent mee. Eekhoorntjes en speakers overdrijft hij dus in beide gevallen met maar 30mg bij zo'n grote hoeveelheid. Dat is gewoon een lichte safety-marge die niet slecht is om te gebruiken in je berekeningen :wink:

ja oke zo kan je het ook zien, :)

Mickywous

Mijn ervaringen met speakers vind ik ze helemaal niet zo super..
laatste keer dat ik speakertjes heb gehad had ik er 5 op over 6 uurtjes versprijd. Ik was gewoon ''lekker leip''. Rooie eekhoorntjes is al weer een tijdje geleden, maar daar had ik minder voor nodig was 2 genoeg om super vaag te worden. Maar ja ik gebruikte ook regelmatig, elk weekend wel, das nu wat minder geworden. Nu ongeveer 1 keer per maand maar als nog heb ik er 2/3 nodig om wat te voelen (met speakertjes tenminste).
Dat vind ik zelf best wel veel als ik het vergelijk met anderen op deze site vergeleken met mijn leeftijd/gewicht/lengte.
Ben 74 kilo 1.86 lang 17 jaar.

jaapi

Belezen gebruiker
Mickywous zei:
Mijn ervaringen met speakers vind ik ze helemaal niet zo super..
laatste keer dat ik speakertjes heb gehad had ik er 5 op over 6 uurtjes versprijd. Ik was gewoon ''lekker leip''. Rooie eekhoorntjes is al weer een tijdje geleden, maar daar had ik minder voor nodig was 2 genoeg om super vaag te worden. Maar ja ik gebruikte ook regelmatig, elk weekend wel, das nu wat minder geworden. Nu ongeveer 1 keer per maand maar als nog heb ik er 2/3 nodig om wat te voelen (met speakertjes tenminste).
Dat vind ik zelf best wel veel als ik het vergelijk met anderen op deze site vergeleken met mijn leeftijd/gewicht/lengte.
Ben 74 kilo 1.86 lang 17 jaar.

je hebt een niet geteste batch die niet klopt, of je lult vreselijk uit je nek.
probeer jezelf een beetje bewust te zijn van de mogelijke consequenties van
wat je hier post.

@neuro, 1-2 mg/kg bij een vrouw is in principe geen probleem of risico. Niet gevaarlijk
iniedersgeval. Het verschil tussen jou en mijn statemement daarover maakt niet zo veel uit

Mickywous

Toen ik voor de 1e keer speakers had gebruikt, was 1 voldoende. Maar hoe vaker je de zelfde pil gaat gebruiken hoe meer je ervan nodig hebt om die zelfde piek te bereiken. Dat is mijn ervaring. Met speakers ging dit gewoon heel snel, vrienden van mij hebben het zelfde alleen dan met andere pillen. Die hebben daar weer meer van nodig. Het verschilt gewoon heel sterk per persoon en hoevaak je gebruikt. Was het maar waar dat je voor altijd met dezelfde dosis je hoogte punt kan bereiken.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Mickywous zei:
Toen ik voor de 1e keer speakers had gebruikt, was 1 voldoende. Maar hoe vaker je de zelfde pil gaat gebruiken hoe meer je ervan nodig hebt om die zelfde piek te bereiken. Dat is mijn ervaring. Met speakers ging dit gewoon heel snel, vrienden van mij hebben het zelfde alleen dan met andere pillen. Die hebben daar weer meer van nodig. Het verschilt gewoon heel sterk per persoon en hoevaak je gebruikt. Was het maar waar dat je voor altijd met dezelfde dosis je hoogte punt kan bereiken.
Het gaat gewoon om hoe vaker je xtc gebruikt hoe meer je nodig hebt. Zeker als je het wekelijks á twee-wekelijks doet. Dat ligt echt niet aan de pillen zelf hoor :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
misslinda zei:
de persoon waarvan ik altijd me snoepjes krijg heeft tegenwoordig speakers ofzo en die mag ik niet hebben van hem:confused: zijn die dan zo veel sterker dan rode squirrel??

of doet die een beetje over bezorgt?

misschien wel beetje domme vraag ik weet wel dat in die rode 210 zit en in de nieuwe 230 maar is dat verschil dan echt zo groot?

Misschien bezorgd over jouw toekomstige gezondheid ja..

Inmiddels getest? Want zoals je hierboven leest dealers komen met de grootste fabels..
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=32505

Slotje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan