speed

Ghettoboy

Experimenterende gebruiker
Hallo Mensen,

Ik ben nu 20 jaar en gebruik nu bijna 4jaar speed ook blow ik al vanaf mijn 13e. Het blowen zie ik niet echt als een probleem ik blow ongeveer 1 a 2 keer in de week en sla ook wel eens een week over. Maar met speed heb ik meer moeite. Ik gebruik vaak van vrijdag tot zondag. Gebruik dan 1 a 2 gram nu ben ik een paar maand geleden goed gek geweest door prive probleemen drugs gebruik en een trauma uit het verleden. Ben onder behandeling geweest bij ggz en toen 3 maand gestopt met drank en drugs (Omdat ik aan de medicatie was) Alleen nu gebruik ik alweer een week of 3/4 speed :confused:. Ik kon het tover poeder niet weerstaan. De ggz heeft mij afgeraden drugs te gebruiken. En ik vind het erg dat mijn fammilie er onder moet leiden! Er is namelijk een geschiedenis van drugs gebruik in de familie. Ik zou graag een paar tips willen om er toch vanaf te blijfen? of zegen jullie pro inschakelen :confused:

alvast bedankt!

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
als ik van jouw was zou ik idd professionele hulp inroepen zij weten het beste wat je kan doen.

je kan als je een hobby hebt je daar helemaal op storten of als je er geen hebt er een zoeken waar je je in moeilijke periodes mee kan bezig houden.
en weet niet of je naar feestjes gaat zoja blijf daar dan even weg want dat zijn de moeilijkste plaatsen om niet te gebruiken, bij mij was dat toch zo spijtig genoeg heb ik de strijd tegen speed verloren maar dat mag geen ontmoediging zijn voor jouw.
Je moet ook bij jezelf denken "wil ik echt drugs boven mijn familie verkiezen?" speed maakt levens kapot als je nou wil of niet dat is de waarheid ( niet alleen de jouwe maar ook die van je familie en iedereen die om je geeft)

sorry voor de mss domme reactie maar weet hoe moeilijk het is en probeer je de waarhei te zeggen
maar als je er echt volledig af wilt blijven moet je je boeltje bij elkaar pakken en naar een professional stappen

ik hoop dat je er toch iets van hebt

grtzz :wave:
en nog veel succes en kzou graag van je horen hoe het verder loopt mss kan ik dan ook eens aan stoppen beginnen denken

Ghettoboy

Bedankt voor je reactie!

Ik ga zeker mijn best doen! en denk dat ik me weer een beetje bezig ga houden met sport en gezond eten :wink: Mischien dat ik dan de schade van mijn gebruik nog wat kan beperken :P Denk dat ik dit wiekend inderdaad een keer thuis blijf. De verleiding is dan zeker een stuk minder groot. Ik hoop ook dat ik jouw kan inspireren en dat je de keus maakt voor dat je familie er achter komt en je ze een hoop pijn doet. En Speed maakt zeker levens kapot! Mijn pa is 20jaar verslaafd geweest. (3jaar gestopt) En nu doe ik het zelf! Ik laat je nog wel weten hoe het gaat! Bedankt voor de tips. Sporten kwam in een keer in me op en ik denk dat dat nog niet eens een heel slecht idee is.

Ghettoboy

Ik ga mijn best doen! Kan ik ook weer eens blij zijn dat het maandag is :openmouth: Ben volgensmij nog nooit bij geweest dat het maandag is :rock: Dit laat ik me zeker niet afpaken!!!
En ik hou je op de hoogte :wink:

Bovenaan