Speed werkt anders nu

Sandy vdv

Newbie
Hoi, ik ben sinds vandaag nieuw, ik had een vraagje over speed, ik ben er gelukkig niet aan verslaafd, maar gebruik het wel in gezelschap van vrienden, als ze het aanbieden zeg ik ook geen nee, maar de eerste periode werd ik helemaal "zen" van het spul, ik dacht daarom dat ik adhd had, ik bracht ook geen woord uit, terwijl mijn vrienden honderduit aan het tateren waren, bijna 2 weken geleden, gebruikte ik weer, alleen was het anders, ik was supervrolijk, zelfverzekerd, en praatte vollop. Ik vond het leuk, maar ook eng, stel dat het volgende keer weer anders werkt maar dan in negatieve zin, dat ik bv aggressief word? Iemand ervaring hierin? Groetjes xxx

Menace

Newbie
Speed is niet altijd van dezelfde kwaliteit en kan versneden zijn met caffeine oid. Ook de werking wordt dan natuurlijk beïnvloed. Ook bouw je redelijk snel tolerantie op. Je hebt meer nodig voor het zelfde effect. De negatieve effecten worden meer en meer zichtbaar naarmate het gebruik toeneemt.

Pep met (veel) caffeine bijvoorbeeld geeft een heel ander effect (speedy, onrust, trillen, hoofdpijn) dan wanneer 73% amfetaminesulfaat hebt.
Dit kun je niet zien aan de kleur. Geel, wit of roze zeggen helemaal niets over kwaliteit . Testen is de enige optie.

Ook is de geestelijke status van het moment van gebruiken van grote invloed. Wel of niet goed geslapen enzovoorts.
Hoop dat je er wat aan hebt

n8wachT

Bewuste gebruiker
Iemand ervaring hierin? Groetjes xxx

Zowel ''zen'' worden als super vrolijk, zelfverzekerd en spraakwatervallen zijn op zich wel typische effecten van speed. Maar wat @Menace zegt is zeker waar, kwaliteit kan enorm verschillen. Tolerantie opbouw kan snel gaan, maar heb niet het idee dat dit bij jou al een bepalende factor is, daar moet toch nog even iets ''beter je best voor doen.'' :yum:

Bovenaan