Ik heb een hekel aan feestjes en ik ben dus zo'n gebruiker die het alleen thuis doet. Ik begrijp juist niet zo goed waarom mensen het chill vinden op feestjes. Laat ik het anders verwoorden, vanuit mijn perspectief begrijp ik het niet, ik voel niet de emotie waarom het leuk zou zijn. Verstandelijk kan ik zeker wel begrijpen waarom mensen het op feestjes willen nemen.
Met speed op kan ik ineens praten met mensen zonder dat het me moeite kost, dat vind ik heerlijk! Urenlang met mijn vriend praten en onze gedachtes kunnen blijven volgen en daardoor zowaar ook tot nieuwe ontdekkingen over onszelf komen. Omdat we ons nu kunnen laten mee slepen door een gedachte ipv dat een gedachte vasthouden al lastig is. We stellen vragen aan elkaar waar we anders nooit op zouden komen en zodoende leren we meer over onszelf als individu en elkaar als zijnde een koppel. Ik heb realisaties op speed gehad die andere op lsd zouden hebben denk ik wel eens. Ik heb heel hard gehuild op speed door pijnlijke onderwerpen maar het huilen voelde niet aan als pijn, maar als opluchting. Ik verwelkomde de tranen en ze kwamen ook. Dit heeft er ook voor gezorgd dat mijn vriend en ik allebei een stuk beter hebben leren praten met elkaar als iemand van ons iets dwars zat. Want we hadden de ervaring met speed op en de herinnering dat we zeker wel kunnen praten. Dat praten over moeilijke dingen ook kan zonder overmand te worden door pijn, maar door de pijn toe te kunnen laten. Dit is moeilijk uit te leggen maar een ieder die dit ook heeft meegemaakt snapt mij direct denk ik zo

.
Met speed op voelt het alsof ik me voel zoals gemiddelde mensen zich voelen, dat wil ik niet verspillen door op een feestje te staan. Ik wil dan gebruik maken van, ik wil het effect voelen door heel mijn lichaam en geest. Niet afgeleid worden door harde muziek en felle dansende lichten die niet stilstaan.
Ik ben er ook zo een die zich gewoon lekker voelt op speed, het is niet zo dat ik zin heb om alles te doen. Maar ik voel me gewoon content, sereen en geordend.
Creatief zijn op speed vind ik ook heerlijk! Beetje photoshoppen, dingen verzinnen, ik heb niet zo heel lang geleden zelfs een soort van boek geschreven. Lekker muziekje aan, pc aan en beginnen met crea zijn en ik zie wel waar ik uitkom. Vaak kom ik ook even een kijkje nemen op het forum onder invloed van speed om te zien of er nog onderwerpen zijn die me laten denken. Die me nieuwe gedachte's geven. Nieuwe inzichten of nieuwe perspectieven. Op dit moment ben ik onder invloed.
Ik ben 7 week geleden gestopt met blowen en speed was alweer 2 maanden geleden voor de laatste keer. Na alle afkickverschijnselen gehad te hebben en me weer goed te voelen dacht ik afgelopen nacht dat ik weer eens wilde chillen met speed. Tijden de eerste 4-5 weken van stoppen met blowen werd ik al naar bij de gedachte om een drug te doen. Eerst eens terug naar normaal, wat dat dan ook is haha.
Ik heb een heerlijk chill avondje en nachtje gehad, inderdaad weer lekker zitten photoshoppen. Nog even een goed gesprek met mijn vriend gehad, die heeft wat zorgen met zijn werk. Dus ik vond het heel erg fijn dat ik er voor hem kon zijn. Met hem kon praten, mijn aandacht erbij kon houden en hem zo goed als ik kon te helpen.
Over niet al te lange tijd staat hij op, dan zorg ik ervoor dat er een sjekkie klaar ligt voor hem en een kop koffie. Zodat hij lekker chill wakker kan worden

Ik moet me waarschijnlijk alleen wel in gaan houden met kletsen haha, hij zal vast niet zo'n zin hebben in veel prikkels op de vroege ochtend.
Maar ik doe speed dus thuis omdat ik het zonde vind om afgeleid te raken en niet de volledige ervaring van speed te krijgen. Ik wil het voelen en ervan genieten. Het is geen drug die ik vaak wil doen (toen ik hem net ontdekte even daargelaten, toen werd me duidelijk waarom mensen hieraan verslaafd raken) de kater de dagen erop is oke voor een keer in de maand of 2 maanden. Maar niet voor iedere week, daar ben ik te oud voor haha.
Ik wil contact maken met mensen en vrienden, praten, ideeën opperen, brainstormen etc. Nu gaat het zo vanzelf en ik geniet ervan!