Speed roken

Susanne

Bewuste gebruiker
Heey hoi allemaal.
Omdat ik al mijn hele leven last heb van neusirritaties, loopneuzen en verstopte neuzen enzo denk ik erover om te stoppen met snuiven. Nu gebruik ik al niet zo veel (één keer in de 2/3 maanden), maar elke keer als ik iets heb gesnoven heb ik weer een week een geïrriteerde neus. Bommetjes pep bevallen alleen niet helemaal. Ik vind het kut dat het zo lang duurt voordat het werkt, het dan nét niet lekker genoeg werkt en veel te lang doorwerkt. Ik lig dan makkelijk 24 uur te plafond'en (plafonnen?). Nu kwam ik dus op het idee om speed te roken. Als ik me niet vergis kan dit sowieso, maar ik vroeg me af hoeveel ik hierbij win. Werkt dit goed? Als in, het werkt snel en raakt ook tijdig weer uitgewerkt. En hoe slecht is dit voor je luchtwegen vergeleken bij bv. een joint? En hoeveel speed heb je nodig als je het rookt? En stinkt zo'n pepjoint heel erg? Want ik neem drugs liever ter plekke ipv. van te voren, maar als het hele rookhok naar chemicaliën gaat stinken word ik daar ook niet zo blij van. Overigens, als mijn idee echt te slecht is wil ik snuiven en slikken wel heroverwegen maar ik wou jullie visie horen :) Alvast bedankt!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij werkt speed roken helemaal niet, waar heb jij gehoord dat het kan dan?

Susanne

Bewuste gebruiker
Uhmm ik heb het wel eens vaag gehoord, maar niet direct nee. Je kunt zo veel drugs roken toch?

MeejheM

Badass junkie
de temperatuur waarbij het verdampt is niet het probleem, dat heb ik eens opgezocht, maar kan het nu niet terugvinden.

toch ken ik niemand die het rookt.

Als je injecteren een bezwaar vind kun je nog steeds goede pep kopen, en die goed wassen en drogen, dan zit je neus niet zo snel dicht en is het een stuk minder irriterend.

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
de temperatuur waarbij het verdampt is niet het probleem, dat heb ik eens opgezocht, maar kan het nu niet terugvinden.
Als je er een base van maakt kan het wellicht wel, maar de verbrandingstemperatuur van amfetamine ligt lager dan de temperatuur waarop amfetaminesulfaat verdampt.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Helaas chinese vaas maar speed roke es geen avance,tuurlijk kan je het bv in je toeter steke maar je zal er niet knikker van worden..als je het toch doet verwacht je maar aan een ni zo goeie geur. Verspil je spul ni door het in een paal te steken es echt de moete ni waard..beter kan je een bommetje pakke, snuive, plugge of helemaal ni gebruike( het verstandigste) of als je echt drugs wil roke kan je meth gebruike.. Jammer om te horen maar ik kan je verzekere da je er niks bij wint.

MeejheM

Badass junkie
heeft iemand hier trouwens eerste of 2ehans informatie over het roken van amfetaminebase? Ik geloof eigenlijk niet dat mensen dat doen, de meeste zware gebruikers die ik ken stappen over op IV injectie.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
Uhmm ik heb het wel eens vaag gehoord, maar niet direct nee. Je kunt zo veel drugs roken toch?
Ja maar ook zoveel niet. Zoals Fool al zei heeft dat te maken met het verschil tussen de verbrandingstemperatuur en verdampingstemperatuur.

Als je iets wilt roken helpt het vaak om de base te hebben, vandaar dat er ook basecoke is ten opzichte van snuifcoke. Maargoed snuifcoke wordt ook nog wel eens in een joint gestopt en dan gerookt, schijnt wel te werken alleen heb je dan veel nodig. Je kunt het altijd proberen met speed, kost geen reet natuurlijk, maar zou er niks van verwachten.

MeejheM zei:
heeft iemand hier trouwens eerste of 2ehans informatie over het roken van amfetaminebase? Ik geloof eigenlijk niet dat mensen dat doen, de meeste zware gebruikers die ik ken stappen over op IV injectie.
Is Amfetamine base niet een vloeistof? Een vloeistof roken lijkt mij nogal lastig namelijk.

MeejheM

Badass junkie
Amfetamine base is niet alleen vloeibaar, maar zelfs vluchtig bij kamertemperatuur, dus je kan het vapen, inhaleren of roken, zolang je het maar snel doet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je zuivere pep hebt kan je het ook pluggen. Misschien is dat een oplossing voor je. Je hebt minder nodig voor hetzelfde effect. Het werkt circa 40-50% sterker. In het onderwerp drugs staat een topic hoe je kan pluggen plus wat tips. Zou dat eerder proberen dan gelijk spuiten..
viewtopic.php?f=10&t=31765

MeejheM

Badass junkie
Volgens mij werkt IV wel harder dan pluggen, en zeker sneller. Hoeveel je nodig hebt weet ik alleen voor mijn eigen neus helaas.

Susanne

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
Als je zuivere pep hebt kan je het ook pluggen. Misschien is dat een oplossing voor je. Je hebt minder nodig voor hetzelfde effect. Het werkt circa 40-50% sterker. In het onderwerp drugs staat een topic hoe je kan pluggen plus wat tips. Zou dat eerder proberen dan gelijk spuiten..
viewtopic.php?f=10&t=31765

Ohh dat is op zich ook nog een optie, wel een beetje obscuur maar ik ben de moeilijkste niet. Ik ga het lezen, thanks! Maar spuiten is me inderdaad nog even een brug te ver.

For everyones information: ik heb nu een aantal keer gesnoven want zomervakantie en feesten enzo, en het is wel makkelijk en laagdrempelig maar ik ben toch niet helemaal tevreden

Ik ga hier btw weer wat vaker actief zijn want ik mis jullie wel een beetje :)

Bovenaan