Alleen aan te raden het niet in frisdrank zoals cola te gooien, want de stukken knetteren van je tanden af.
lj_bob zei:Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?
quote]
Ik denk eerst de xtc, wachten tot het lekkere gevoel begint en weer afzakt. Als het heftigste van de x weg is gezakt, dan de speed nemen. Zo zou ik t doen tenminste.
Lana zei:lj_bob zei:Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?
quote]
Ik denk eerst de xtc, wachten tot het lekkere gevoel begint en weer afzakt. Als het heftigste van de x weg is gezakt, dan de speed nemen. Zo zou ik t doen tenminste.
Frisko zei:om van de gore smaak nog maar te zwijgen als je een boer laat...![]()
![]()
![]()
![]()

lj_bob zei:Hallo,
van een kennis hoorde ik dat je speed ook in je drinken kunt doen en het vervolgens leegdrinken. Zo heb je geen brandend gevoel in je neus maar is dit wel een goede optie?
Gr B
domzel zei:das wel heel erg lui. een bommetje maken is toch niet zon zware taak?
JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder
XpRnz zei:JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder
Denk dat dat niet veel zal uitmaken iig![]()
Anyways, krijgt niemand dan zo'n last van zijn maag? Heb het eens gewaagd om een flink bommetje te nemen en heb 8 uur lang genoten van een flinke maagkramp. Heb dan het idee dat als het opgelost word en in 1 klap op je maag neerkomt het nog veel harder aankomt.