Speed in drinken?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hallo,

van een kennis hoorde ik dat je speed ook in je drinken kunt doen en het vervolgens leegdrinken. Zo heb je geen brandend gevoel in je neus maar is dit wel een goede optie?

Gr B

MissDior

Bewuste gebruiker
Ja je kan het bijv in een glas melk doen...
Zal natuurlijk niet zo lekker smaken, maar het is een optie..

:wave:

Lana

Wijs gebruiker
Ik ging weleens met een gast om die het in z´n koffie gooide, scheen een supereffect te zijn.
Alleen aan te raden het niet in frisdrank zoals cola te gooien, want de stukken knetteren van je tanden af.

lj_bob

Bewuste gebruiker
zijn er ook andere opties dan melk? Omdat de bedoeling is dit bij het stappen te doen en ik het niet van tevoren in kan nemen. Ik kan er namelijk zelf niet aankomen. In sinas of cola moet het toch ook lukken?

Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?

Thnx! :wave:

Frisko

Badass junkie
je kan het door je drinken doen,maar ik wil dat toch niet opdrinken.
daarbij gaat de dosis weer omhoog en het gevoel is ook niet net hetzelfde als dat na een dikke snats :smoke:
bommetjes maken hetzelfde verhaal!!
om van de gore smaak nog maar te zwijgen als je een boer laat... :kots: :kots: :kots: :wave:

Lana

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?
quote]

Ik denk eerst de xtc, wachten tot het lekkere gevoel begint en weer afzakt. Als het heftigste van de x weg is gezakt, dan de speed nemen. Zo zou ik t doen tenminste.

MissDior

Bewuste gebruiker
Lana zei:
lj_bob zei:
quote]

Ik denk eerst de xtc, wachten tot het lekkere gevoel begint en weer afzakt. Als het heftigste van de x weg is gezakt, dan de speed nemen. Zo zou ik t doen tenminste.

helemaal mee eens

TeQ

Bewuste gebruiker
lj_bob zei:
Hallo,

van een kennis hoorde ik dat je speed ook in je drinken kunt doen en het vervolgens leegdrinken. Zo heb je geen brandend gevoel in je neus maar is dit wel een goede optie?

Gr B

Zeker niet doen, ben zelf ook eens zo dom geweest om het een paar keer te doen, en reken maar dat je flink aan de beurt bent bij de tandarts als je dat een paar keer hebt gedaan.

XpRnz

Experimenterende gebruiker
JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder

Denk dat dat niet veel zal uitmaken iig :)

Anyways, krijgt niemand dan zo'n last van zijn maag? Heb het eens gewaagd om een flink bommetje te nemen en heb 8 uur lang genoten van een flinke maagkramp. Heb dan het idee dat als het opgelost word en in 1 klap op je maag neerkomt het nog veel harder aankomt.

wausie91

Bewuste gebruiker
XpRnz zei:
JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder

Denk dat dat niet veel zal uitmaken iig :)

Anyways, krijgt niemand dan zo'n last van zijn maag? Heb het eens gewaagd om een flink bommetje te nemen en heb 8 uur lang genoten van een flinke maagkramp. Heb dan het idee dat als het opgelost word en in 1 klap op je maag neerkomt het nog veel harder aankomt.

licht er aan hoeveel je in je bommetje gooit

Bovenaan