Speed in drinken dosering

Wil binnenkort speed via me drinken innemen.
de kwaliteit van me speed is 60%.
Hoeveel zou ik nou in mijn drankje moeten doseren om een mooi feest te beleven?
gewicht: 85kg

ooscaar

Wijs gebruiker
lotske1984- zei:
Bommetje of mengen.?
Niet relevant lijkt mij. Hoe hard wil je precies gaan? Heb je al ervaring met speed?

Zuiver berekend (aantal mg speed * 0,60 dus in jouw geval) lijkt iets tussen de 50 en 75 mg mij voor de meesten een aardige dosering. Ik raad je wel aan om het gewoon in een capsule te doen (andere capsule leegtrekken en de inhoud weggooien, een trechtertje met een papiertje maken en de pep erin gooien) of in een vloeitje (pep in vloeitje, dichtvouwen, doorslikken), aangezien pep door je drinken smerig is. Anders gewoon alles in je mond doen en zo snel mogelijk doorslikken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
lotske1984- zei:
En is ook extra slecht voor de tande als je in drinken mengt.
Dat lijkt mij wel meevallen?
Als je vaak gaat gebruiken kan het misschien best een probleem voor je tanden worden, maar bij af en toe gebruiken zal het wel meevallen inderdaad. Persoonlijk lijkt de smaak me wel echt zwaar ranzig :kots:

ooscaar

Wijs gebruiker
En als je het toch wilt doen: meng het in je laatste slokje drinken, beuk dat zo snel mogelijk achterover en zorg dat je maten klaarstaan met frisdrank/bier. Voor je tanden is het denk ik alleen slecht als er ergens een beetje pep tussen je kiezen blijft hangen maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo heel waarschijnlijk.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Ik kan evengoed zeggen, waarom niet gewoon snuiven? PEP MOET GESNOVEN WORDEN :rolleyes:

Zoals hierboven al uitgelegd kan je het op verschillende manieren innemen.
Maar als je het in je drinken doet, zakt dit dan niet gewoon naar de bodem en krijg je alles binnen in die laatste slok?
Dit was bij mij toch zo toen er eens iemand wat in men drinken had gedaan.. hoe subtiel kan je zijn als je een halve gram in een bekertje kiepert.. gelukkig was ik niet te gulzig en viel het volgens mij al snel op door de dikke witte rand onderaan het bekertje :wave:

ooscaar

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
Ik kan evengoed zeggen, waarom niet gewoon snuiven? PEP MOET GESNOVEN WORDEN :rolleyes:
Omdat snuiven je neusslijmvlies beschadigt, je reukvermogen kan verminderen en vervelende kwaaltjes als chronische verkoudheid op kan leveren. Verder kan speed prima oraal opgenomen worden en kost het geen reet, dus waarom zou je het niet gewoon slikken? De enige reden die ik kan verzinnen is omdat je niet een half uurtje kunt wachten op het effect (neem het dan een half uur eerder in) of dat het effect bij slikken minder heftig is (neem dan wat meer). :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
LoveQuality zei:
Omdat snuiven je neusslijmvlies beschadigt, je reukvermogen kan verminderen en vervelende kwaaltjes als chronische verkoudheid op kan leveren. Verder kan speed prima oraal opgenomen worden en kost het geen reet, dus waarom zou je het niet gewoon slikken? De enige reden die ik kan verzinnen is omdat je niet een half uurtje kunt wachten op het effect (neem het dan een half uur eerder in) of dat het effect bij slikken minder heftig is (neem dan wat meer). :wink:
Een andere reden om te snuiven is dat het korter duurt.

ooscaar

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Een andere reden om te snuiven is dat het korter duurt.
Dat is waar, maar in praktijk zie je toch juist vaak dat de mensen die snuiven ook door snuiven (veel mensen snuiven ook omdat ze dan snel bij kunnen nemen), en dan duurt het ineens niet meer zo kort. :P

Maar inderdaad, als je een eenmalige dosis neemt en je wilt de werkingsduur inkorten, kan ik me nog wel in snuiven vinden. In de andere gevallen zou ik het zelf nooit doen. Lekker slikken wat geslikt kan worden.

Edit: Maar als andere mensen wel willen snuiven is dat natuurlijk ook prima, wil alleen aangeven dat slikken gewoon wat verstandiger is over het algemeen. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Maar als andere mensen wel willen snuiven is dat natuurlijk ook prima, wil alleen aangeven dat slikken gewoon wat verstandiger is over het algemeen. :wink:
Toch aardig van je dat snuiven ook mag :P. Haha maargoed, zelf snuif ik speed voor recreatief gebruik en slik ik het voor functioneel gebruik. Als ik snuif neem ik meestal maar 1 of 2 keer bij, daarna ben ik er meestal ook wel weer klaar mee.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
lotske1984- zei:
En is ook extra slecht voor de tande als je in drinken mengt.
Dat lijkt mij wel meevallen?
Als je vaak gaat gebruiken kan het misschien best een probleem voor je tanden worden, maar bij af en toe gebruiken zal het wel meevallen inderdaad. Persoonlijk lijkt de smaak me wel echt zwaar ranzig :kots:
Een glas cola lijkt me slechter voor je tanden. :rolleyes:

Tenminste, puur de stof. Mindere aanmaak van speeksel is natuurlijk niet goed. :wink:

MeejheM

Badass junkie
wat betreft je tanden maakt het volgens mij niet echt uit hoe je de pep binnenkrijgt, het is belangrijker dat je niet gaat lopen tandenknarsen etc.

wat de speed in je lijf(bloed) doet met de zuurgraad van je speeksel is me echter wel een raadsel.

Bovenaan