Speed ghb wiet en drank verslaafd

LayD

Newbie
Mijn nu ex partner is heel erg verslaafd aan ghb speed wiet en drank. Kan je daardoor in een psychose belanden. Ik heb hem nog nooit zo hard zien trippen als vandaag. Iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan? Ik wil hem het liefst niet meer in mijn leven door zijn gebruik, maar ik weet diep van binnen dat hij dit doet om zijn emoties te onderdrukken en de realiteit onder ogen te zien. Het is zelfs zo dat hij nu criminele dingen voor andere mensen gaat doen. Ik ben echt radeloos.

Ape

Badass junkie
Mijn nu ex partner is heel erg verslaafd aan ghb speed wiet en drank. Kan je daardoor in een psychose belanden. Ik heb hem nog nooit zo hard zien trippen als vandaag. Iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan? Ik wil hem het liefst niet meer in mijn leven door zijn gebruik, maar ik weet diep van binnen dat hij dit doet om zijn emoties te onderdrukken en de realiteit onder ogen te zien. Het is zelfs zo dat hij nu criminele dingen voor andere mensen gaat doen. Ik ben echt radeloos.
Je kan weinig doen behalve hem laten inzien dat hij hulp nodig heeft. Maar dan nog moet hij dit zelf inschakelen. Je kan hem hooguit sturen maar hij moet dan wel luisteren naar je en het zelf ook willen.

LayD

Newbie
Je kan weinig doen behalve hem laten inzien dat hij hulp nodig heeft. Maar dan nog moet hij dit zelf inschakelen. Je kan hem hooguit sturen maar hij moet dan wel luisteren naar je en het zelf ook willen.
Hij wil blijven gebruiken. Dat zegt hij ook heel duidelijk.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Laat hem jou niet mee de afgrond in sleuren. Je kan hem ondersteunen maar als hij zelf niet wil veranderen dan gaat er niks gebeuren.

Let goed op jezelf.

LayD

Newbie
Ik zit al in de afgrond. Hij heeft mij en mijn kinderen met niks achter gelaten. En is nu bij mensen die hij 5 dagen kent.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Wat een nare situatie :( veel sterkte van mijn kant.. je zal je handen er vanaf moeten trekken en voor jou en je kinderen (!!) kiezen. Hoe moeilijk dat ook is. Wat er ook speelt, laat het alsjeblieft de kinderen zijn

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Ik zou dan voor jezelf en je kinderen kiezen en afstand nemen hiervan. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik. Dit hoef je niet alleen te doen, schaam je alsjeblieft niet om aan de bel te trekken voor hulp. Bij familie of bij instanties (je huisarts kan je doorverwijzen)

Je kan overigens inderdaad psychotisch worden van drugsgebruik.

LayD

Newbie
Wat een nare situatie :( veel sterkte van mijn kant.. je zal je handen er vanaf moeten trekken en voor jou en je kinderen (!!) kiezen. Hoe moeilijk dat ook is. Wat er ook speelt, laat het alsjeblieft de kinderen zijn
Dank je wel. Doet me goed om soms even wat lieve woorden te horen. Want ik zit er echt helemaal doorheen.

Bovenaan