Speed combineren met 2cb

Renage

Newbie
Aanstaande zaterdag ga ik naar een feestje dat tot 7.00 duurt. Om mijn serotonine te vriend te houden blijf ik van de M af. Ik zou graag van te voren wat speed willen gebruiken en dan rond 1 uur snachts 2cb pakken als dit verstandig is.

Nu was mijn vraag of deze drugs redelijk combineerbaar zijn of dat dit vrij gevaarlijk is? En wat voor effect speed op 2cb heeft?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind een klein beetje speed wanneer ik 2cb op een feest doe wel fijn. Helpt goed tegen de zware benen die ik van 2cb krijg.

Ik snuif zelf echt max 20 tot 30mg speed aangezien de speed anders gaat overheersen en je uit je space van de 2cb haalt.

Renage

Newbie
Bedankt voor je reactie. Dan denk ik dat ik van te voren een of twee puntjes pak en het daar bij laat qua pep.

MeejheM

Badass junkie
Als je dat doet zit je zeker goed, maar er zijn niet echt een wisselwerking of versterkte effecten wanneer je speed met 2cb combineert. Maar op veilig spelen is natuurlijk altijd beter.

veel plezier morgen.

Renage

Newbie
Helaas haakte iedereen af en ben ik uiteindelijk niet meer gegaan. Ik denk dat ik het later deze maand een herkansing ga geven op een festival waar ik in tegenstelling tot afgelopen weekend wel al kaartjes voor heb. Misschien dat dit er ook een betere setting voor is. (andere muziekgenre en locatie)

Bovenaan