Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je wat rondvraagt zul je waarschijnlijk wel wat vinden, maar dat je elke dag 5 of 6 zal kunnen paffen weetik zo nog niet.
Tenzij je iemand tegen et lijf loopt die jou een grotere hoeveelhied wil verkletsen.
Wiet vind ge daar heel moeilijk tot bijna niet, hasj daarentegen is daar wel rijkelijk aanwezig...
Gewoon aan den eerste den beste marokkaan hash vragen. Maar ge moet wel bereid zijn om vieze zandhasj te paffen, goeie hash ga ge nie snel vinden daare.
Ze hebben daar dezelfde troephasj die ze ook in engeland hebben waar wel wát hasj in zit maar die overwegend gore troep is. Maar als je wilt blowen is het natuurlijk iets. Google maar op soapbar.
Ik heb dat spul wel eens gerookt in engeland met mijn ex die daar woont, en er vallen brandende stukken uit die niet smelten en het smaakt raar. Na een paar trekjes had ik echt zo iets van 'dit nooit meer'.
Best makkelijk te fixen daar in Spanje, vooral hasj, maar wiet is ook wel te regelen, toen ik daar was is het me meerdere keren aangeboden.Of de kwaliteit goed is, weet ik niet maar ik zou er niet te veel van verwachten.
mallorca is in feite spanje niet, kan je wel hasj vinden maar dan ruikt je heele kamer naar verbande plastik en stoned wordt je er praktish niet van, als je daar bent kan je alleen aan duure xtc of c komen dat wel van goede kwaliteit is
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.