• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spacepepernoten

lucide

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen! Ik lees al een paar maanden mee op dit forum dus dacht ik om ook maar eens een account aan te maken :) Maar dat terzijde

Een paar weken gelden had een vriendin van mij spacepepernoten gemaakt. Ze had namelijk nog pepernoten-mix over van sinterklaas en spacepepernoten leken ons wel grappig.
Zij had al eerder spacecake op. Ik had wel eens geblowed maar omdat ik een hekel heb aan de tabak doe ik dat eigenlijk nooit.
Zij had me wel verteld dat spacecake behoorlijk heftig kan zijn en ook op internet had ik al wat informatie gevonden. Maar dat het zo heftig zou zijn had ik niet verwacht.

Het was zondag avond en ik was bij vriendin M. Ook haar vriend en nog twee andere vriendinnen waren er. We aten allemaal 6 pepernoten. De vriend van M. had uitgerekend hoeveel we allemaal zouden moeten eten.
We waren een beetje t.v. aan het kijken en aan het kletsen toen na een uur M. zei voelen jullie ook alsof er iets "ronddraait" in je hoofd? Vriendin G. voelde het ook. Ik voelde nog niks maar wachtte rustig af.

Na een tijdje voelde ik het ook, alsof er een molensteen ronddraaide in mijn hoofd, heel zwaar. Toen begonnen de lachkicks. We moesten lachen om alles. We keken boer zoekt vrouw en dat was echt hilarisch ik heb nog nooit zo hard moeten lachen. Ook om de droge uitspraken van vriendin A., die overigens nog helemaal nuchter was, lagen we in een deuk.

A. Vond het vervelend dat ze niks voelde daarom nam ze nog drie pepernoten. Wij lachtten vrolijk verder.

Na een tijdje werd A. ineens heel down ze was helemaal in zichzelf gekeerd en zat allemaal te lullen dat ze zich niet geaccepteerd voelde door G. en dat ze het gevoel had anders te zijn. G. nam dit heel persoonlijk op. De sfeer begon niet zo fijn te worden.

Toen begon het trillen, het begon met mijn knie. De sfeer werd steeds slechter. A en G gooiden elkaar verwijten naar het hoofd. Ik voelde de negatieve sfeer heel erg. Het leek alsof de sfeer tegen mijn huid "aanbotste" ik begon steeds heftiger te trillen.

Na een tijdje hielden A en G hun mond en de sfeer werd weer wat beter.
Alleen kon ik niet ophouden met trillen. Het werd steeds erger.Ik had het idee dat er allerlei energieen door mijn lichaam stroomden. A moest hier heel erg om lachen, maar M zei; dat is ook zo. M. gaf mij een glaasje sinaasappelsap, maar dat kon ik niet eens normaal vasthouden.

Toen kwam zetten de vriend van M. de film sin city op. Ik vond deze film helemaal niet leuk want hij was heel duister en voelde heel "eng" daardoor begon ik nog erger te trillen.

Bij M. waren de pepernoten al weer uitgewerkt. Ze zei 'kom maar ik breng je wel naar bed'. Ze heeft me letterlijk onder moeten stoppen. Op dat moment voelde ze echt aan als een punt van rust, heel positief.
Slapen heb ik alleen niet gedaan, ik heb de hele nacht liggen trillen.

De volgende dag had ik enorme spierpijn, maar was ik wel een interessante ervaring rijker.

phy

Bewuste gebruiker
Hoi welkom op het forum :)

Grappig verhaal, jammer dat het zo raar afliep. Ik hoop dat je er toch een goed gevoel aan over hebt gehouden.

Ik snap niet dat iemand 'sin city' als film op zet bij zon 'trip'. Ik ken de film en hij is inderdaad heel duister. Goede film maar niet voor dit soort dingen.

lucide

Experimenterende gebruiker
ik heb er over het algemeen geen slecht gevoel aan over gehouden. Ik heb er ook wel van geleerd dat ik best gevoelig ben voor emoties van anderen.

Verder wist ik dus ook niet dat je zo hard kon gaan op eten met wiet erin .En er zat volgens mij ook niet zo heel erg veel in. 5 gram of zo.

En de vriend van M. had sin city aangezet omdat hij niks gegeten had en dus nuchter was. Maar toen hij zag dat ik fout ging zette hij hem wel uit :)

azgaza

Badass junkie
Apparte ervaring ja. Leuk idee trouwens; spcaepapernoten. Ik maak zelf altijd hasjbrownies, als ik wiet of hasj wil eten dan. Je kan het wel in bijna elke mix gooien, opzich best leuk. Wel jammer dat het zo uitpakte voor je.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik had samen met een andere net een halve hasjcake op, toen dat gedoe begon met wtc in amerika... dat was me een bad trip zeg. :( normaal ben je na 6 uur weer bovenop, maar deze kwam extra hard aan...

Wirwar

Belezen gebruiker
wel vreemd dat je helemaal begon te trillen enzo..
ik ga misschien nog een tripreport scrijfen over een spacecake die wij een paar maanden terug hadden gemaakt,
Dat was echt niet normaal meer :openmouth: maarja dat zien jullie dan wel weer :P

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Indrukwekkend!
Spîjtig dat de slechte sfeer zoveel verpest heeft.

Ik zou spacecake en gelijkaardige recepten zeer zeker bij de serieuze tripmiddelen plaatsen.
Ik rook al meer dan 10 jaar en nog nooit zo'n ervaring gehad als bij spacecake.

Bovenaan