spacecake

azgaza

Badass junkie
Eenvoudig recept:
Hasjbrownies zijn makkelijk. Koop een brownie mix, brokkel je hasj fijn, flikker je hasj erin, bak het. Eet het. Klaar.

En het is nog sterk ook als je goede hasj hebt, het stonedst dat ik ooit ben geweest was zeker met de hasjbrownies.

joop

Newbie
grinder

wie heeft ervaring met grinders ? ik wil de wiet zo fijn mogelijk maken tot Skuff eventueel wat is een goede grinder met of zonder zeef en kan je die in elke Growshop kopen? graag RE: [email protected]

Doodkapje

Wijs gebruiker
in de elektrische koffiemolen gooien die boel, paar keer drukken en poef je hebt compleet poeder!!!! kan je voor alles en nog wat gebruiken en een koffiemolen kost echt niet zoveel...

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
in de elektrische koffiemolen gooien die boel, paar keer drukken en poef je hebt compleet poeder!!!! kan je voor alles en nog wat gebruiken en een koffiemolen kost echt niet zoveel...

Erg goed idee ja; ik ken iemand die dat deed voor joints, zen wiet verpoederen in de koffiemolen, en even aan en het is poeder ja. En dan kan je als je ooit zonder zit dat dinge schoonschrapen voor eventuele THC resten. Best ideaal.

acidboy

Badass junkie
azgaza zei:
Doodkapje zei:

Erg goed idee ja; ik ken iemand die dat deed voor joints, zen wiet verpoederen in de koffiemolen, en even aan en het is poeder ja. En dan kan je als je ooit zonder zit dat dinge schoonschrapen voor eventuele THC resten. Best ideaal.

Dat is inderdaad heel handig, ik deed (hou niet zo van spacecake ed. rook liever een jointje) het altijd gewoon met een grinder. Werkte ook prima overigens.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik vind dat als je het tot poeder vermaalt dat het dan beter opbrand (tenzij je puur rookt dan kan je al eens een olie-achtig jointje krijgen dat heel snel uitgaat, werkt evengoed maar is wel frustrerend als je bij elke teug je aansteker erbij moet houden) en heb je er minder van nodig...

Bovenaan