Spacecake met stukjes hasj

John co

Experimenterende gebruiker
Ik heb spacecake gemaakt met het huis, de hasj kon echter niet goed smelten dus nu zitten er veel kleine hasj balletjes door de cake. Heeft dit invloed op het resultaat?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Als je volgende keer de tijd hebt zou ik wietboter maken. Dat is wat meer gedoe maar dan smaakt je cake gewoon goed.

Meyjunk

Newbie
ik en een paar vrienden van mij hebben wel eens een taart gebakken, open gesneden en er botercreme met rouwe hasj in gedaan. dat werkte als een dollem dus in mij ervaring maakt het niet echt uit. heb wel eens gewoon hasj zo gegeten werkt ook prima.

N3K0

Badass junkie
Hasj kun je meestal wel oplossen in chocolade.. Dus chocolade fondue, of chocolade taart. Of als chocolade laagje ofzo voor over de cake taart.. Enof chocolade mouse.
Je kan eigenlijk wel voor alles de chocolade gebruiken 🤣🤣

En als je zorgt dat je stoffige hasj hebt dan is het helemaal makkelijk.
En anders hele kleine stukjes beetje bij beetje laten oplossen inde chocolade.

Lemmy

Badass junkie
Met stukjes chocolade? graag. Of zo'n wietbrownie:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik loste hasj altijd op in volle melk op een vuurtje , gaat vanzelf oplossen. Wel iets erbij doen voor de smaak maar vind dit de makkelijkste oplossing om hasj oraal in te nemen. Ook zeer effectief :stoned:

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ja altijd verhitten en het moet binden aan vet dus volle melk of chocomel is het beste. En alsnog heb je dan een vieze chocomel maar stoned wordt je er wel van.

Bovenaan