• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Sos vs Lsd ..ojee..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ok....

Kids don't try this at home...

Het begon zo..

Ik had wat microdots en wat vrienden die niet mee wilden doen..
We dronken wat bier en hadden wat sos,plots was het 12.00 de sos was op en het bier ook.

Mensen gingen naar huis en ik had nog geen zin om te gaan slapen dus ik ging ff bejewled spelen op de pc..

Eeww ik heb nog wat microdots..mmhh.. een halfje dat kan vast geen kwaad..ff lachen.. Ik had vier gesplitste microdots dat is dus samen twee,die ik begon op te kanen..

Na een uur had ik twee halfjes op..en begon me heel aangenaam te voelen..zo van..eew wtf..

Toen ik het 3e halfje onder me tong liet smelten,moest ik het spel even los laten...

Wats gebeuurrt??Me hele huiskamer zonk in en uit elkaar..wow..alles is tot leven gekomen in me huis en niet zomaar tot leven zoals ik gewend ben van +400ug maar heftiger dan ooit ,naar links naar rechts naar binnen en weer naar buiten.whalala en weg was ik..

Op dit moment,het was inmiddels ongeveer 2.30 verloor ik mezelf aan Lucy..phoehaa weg...

Ik zat als ware gevangen als een derde persoon in mezelf,en voelde mezelf alsof ik net 20cm naast mijn lichaam zat en zag mezelf dingen doen die ik pas een paar seconde later kon interperteren,dit is een stadium waarin je niet buiten wilt lopen met lsd want dat ziet er raar uit..

Jezelf na iedere stap afvragen of je wel een stap nam en hoe je hem dan nam effect..

Ik was overgeleverd aan het wat komen zou.
Een zoektocht naar mijn mp3 speler ergens in huis hield me ff bezig,wat een golvende plastische jungle kan je huis dan zijn zeg..Eew gevonden..

Snel doppen in de oren en een GOA mix van 1,5 uur stond in het vooruitschiet.Het leuke van GOA is dat het je mee voert in een stroom van gedachten,verhalen,visioenen die zich gelijk openbaren door visuals,je voelt een bepaald gevoel en er vormd zich een beeld naar
en andersom ook natuurlijk.

Toen de mix was afgelopen zo,n 1,5 uur later,zat ik nog steeds met dat derde persoons verhaal opgescheept.
He kom op hee!! koppel ff los dacht ik toen nu is het wel leuk geweest..Maarja ik had het niet meer voor het zeggen.

Hehe..IK kreeg er een lachkick door..en hoorde mezelf holle klanken uitbrengen wat op lachen moest lijken.

Toen ik weg spacede op de bank,ben ik even uitgetreden,een heel apart eerst eng maar daarna lekker gevoel vol overgave,ik weet niet hoelang dit heeft geduurd.

Ergens gaande weg heb ik nog een halfje opgegeten,zou niet meer weten hoelaat en waarom in vredesnaam maarja.
Toen het vanochtend licht werd liep ik ff de achtertuin in en verwonderde mij over de kleurenpracht van al dat verse groen aan de bomen en zag een hele mooie donkerblauwe rose lucht opdoemen uit de duisternis.

Dit was een hemels gevoel om dit te mogen zien ook de temperatuur buiten voelt aangenaam.

Weer naar binnen gegaan om wat videoclips te kijken,ik ging in de analyseren modus en heb echt krom gelegen van het lachen met al die gekke hiphop clips,sommige mooi,sommige lelijk,gruwelijk,zielig
en om je te bescheuren..Ik zag ze allen...

Aangezien ik vanmiddag om 14.00 nog flink aan het trippen was,denk ik dat ik die vierde ergens 3.00 heb genomen..Who knows...

IK *denk* dat de sos iets met serotine doet,waardoor als je erna acid neemt dit zich nog heftiger openbaart.

Het was een zeer heftige diepe onvoorbereide/geplande maar leuke trip waarbij ik echt ff helemaal weg was en heb de zintuigelijke waarnemingen op alle fronten kunnen uitbuiten voor optimale special effects.

Grz.

melissa

Wijs gebruiker
psy ik sla achterover,heb jij sos gebruikt......
indrukwekkend reportje trouwens :wink:
t blijft voor mij een vaag iets "trippen" :)
heb je nog wel geslapen dan :confused: ,of lukt dat met lsd(dat is t toch)ook niet.

Lana

Wijs gebruiker
Wow... Klinkt echt heftig.. Lijkt me doodeng!!!
Maar jij kan er blijkbaar heel goed tegen! :)

Lana

Wijs gebruiker
Ja eng. Ik durf alles te nemen, behalve tripmiddelen, zelfs nog geen paddo. Het idee dat alles vervormt enzo. Ik zou er kotsmisselijk van worden. Maar misschien is 't heel anders dan ik me voorstel en zeg ik erna ook dat het leuk was.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Lana zei:
Ja eng. Ik durf alles te nemen, behalve tripmiddelen, zelfs nog geen paddo. Het idee dat alles vervormt enzo. Ik zou er kotsmisselijk van worden. Maar misschien is 't heel anders dan ik me voorstel en zeg ik erna ook dat het leuk was.
wss
als je nie paranoia bent van uw eigen zal het u wss wel goed bevallen
da is echt vet lachen altijd

melissa

Wijs gebruiker
Lana zei:

whahaha lana lijkt op mij :wink:

Frisko

Badass junkie
Lana zei:
-ZELFS geen paddo hehe lol
onderschat moeder natuur maar niet :wink: :wink:
ik vinf paddotjes soms echt vies uit de hoek komen hé... :hearteyes: :grin:

Qocaïne

Badass junkie
damn! lekker reportje psycho!

heffftig!! :grin:

ik zou wel eens willen 'sitten' als jij aan het trippen bent!
volgens mij wordt dat een avond om nooit te vergeten! lol!

nice nice! :wave:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wow uittreden, hmm heftig hoor :)

Toen het vanochtend licht werd liep ik ff de achtertuin in en verwonderde mij over de kleurenpracht van al dat verse groen aan de bomen en zag een hele mooie donkerblauwe rose lucht opdoemen uit de duisternis.

Dit was een hemels gevoel om dit te mogen zien ook de temperatuur buiten voelt aangenaam.

Prachtig!!

Bollie

Bewuste gebruiker
Lana zei:

Zelfs nog geen paddo zegt ze dan :grin:
Volgens mij besef je niet half hoe zwaar een paddo trip wel kan zijn. :grin:

Dags

Bewuste gebruiker
SUPERdope report, door aldeze sh1t krijg zin om ook eens lsd te doen......of coke!! alleen ben ik vel te bang :openmouth:

xtc4life

Newbie
Wow :openmouth: wat een combinatie ik wil ook wel eens lsd gaan doen. word in de zomervakantie denk ik. vet report verder

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
wow heavy reportje
nog nooit iemand over zulke ervaringen horen spreken op acid...
:grin:

Dat komt omdat de meeste gebruikers doorgaans maar 1 microdotje nemen of een paar zegels tot 200ug.

Dat is voor *mij* niet echt trippen.

zommes

Badass junkie
Yooow..

Vette shit weer man.
Die combinatie met eerst sos dan Acid staat inderdaad wel garant voor rare openbaringen. Vraag me af wat je voor afgrijselijk gevoel je krijgt als je die shit echt snuift tijdens de trip. Maar om dat nou te gaan testen :grin:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Trippen is voor iedereen anders. Voor mij kan het zowel leerzaam zijn en niet meer dan een geweldige lachkik...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Yooow..

Vette shit weer man.
Die combinatie met eerst sos dan Acid staat inderdaad wel garant voor rare openbaringen. Vraag me af wat je voor afgrijselijk gevoel je krijgt als je die shit echt snuift tijdens de trip. Maar om dat nou te gaan testen :grin:

Ik heb het nog nooit tijdens de trip gedaan,die behoefte heb ik gelukkig nooit gehad,maar ken wel lui die dit hebben gedaan en die voelde er weinig van,de trip blijft overheersen..weinig toegevoegde waarde dus..

Ook iemand die ik ken nam het tijdens een paddotrip..vraag me niet waarom maar hij deed het ,ook hier werd niets van gevoeld.alleen wat gekriebel in de neus heel irri.

Het hoort ook niet bij elkaar..

Freaky high

Bewuste gebruiker
ja maar wil het gwn weten, want ben zelf nieuwsgierig op het vlak van andere drugs proberen. ik heb alleen nog maar Wiet en Paddos gebruikt. en het experimenteren wil ng 1 stapje verder, en dan mss ng 1tje :tongueout: wil graag eens xtc proberen

spacekonijn

Badass junkie
Freaky high zei:
ja maar wil het gwn weten, want ben zelf nieuwsgierig op het vlak van andere drugs proberen. ik heb alleen nog maar Wiet en Paddos gebruikt. en het experimenteren wil ng 1 stapje verder, en dan mss ng 1tje :tongueout: wil graag eens xtc proberen

erg leuk allemaal maar compleet offtopic

Bovenaan