Wacky zei:Ik ga ervanuit dat de meeste smartshops een of twee mans zaken zijn. Als ze op vakantie gaan zullen ze vast wel iemand hebben die ze goed kennen en vertrouwen om in de zaak te zetten
maar toch veel succes![]()
caatje zei:Wacky zei:Ik ga ervanuit dat de meeste smartshops een of twee mans zaken zijn. Als ze op vakantie gaan zullen ze vast wel iemand hebben die ze goed kennen en vertrouwen om in de zaak te zetten
maar toch veel succes![]()
Niet geschoten is altijd mis!
enne Pasquali werkt geloof ik een smartshop ofzoiets dergelijks.
Armani7 zei:het is niet dat het legaal is in belgie maar azarius is daar niet verantwoordelijk voor als het in u land verboden is, zolang het maar in nederland legaal is zijn ze legaal bezig en de reden dat de pakjes naar je toekomen is een wet van de EU die zegt dat je alles zou moete kunnen kopen vanuit alle landen van de EU en gezien azarius een legaal bedrijf is kan men ze niet tegenhouden, echter als de politie je aantreft met die producten kunnen ze maatregelen nemen.
We kunnen dit product niet verzenden naar Australië, Brazilië, Canada, Kroatië, Tsjechië, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Japan, Mauritius, Mexico, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Portugal, Réunion Eiland, Rusland, Slowakije, Slovenië, Zuid-Afrika, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Verenigd Koninkrijk en Verenigde Staten
Armani7 zei:ik heb mij vergist dan, enkel benelux zo zit het![]()
Armani7 zei:ik heb mij vergist dan, enkel benelux zo zit het![]()
Verzendrestricties
We kunnen dit product niet verzenden naar Australië, Canada, Finland, Ierland, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen en Verenigde Staten
Azarius zei:Legaliteit
Is dit product legaal in mijn land ?
Zoals vermeld staat in onze bestelvoorwaarden: de producten die u besteld moeten legaal zijn in het land waar u ze naar toe laat sturen. Al onze producten zijn legaal in Nederland, maar wij kunnen niet de wettelijke status van al onze producten in alle landen bijhouden. Het is uw eigen verantwoordelijkheid de wettelijke positie van een product in uw land te checken.