Snuiven met verstopte neus

InYourHead

Belezen gebruiker
Kut joh je krijgt alleen maar witte korsten in je neus en de helft valt er weer uit. Wat doen jullie hier tegen zout in je neus stoppen ofzo? :mrgreen:
En nee ik ga niet wachten tot mijn neusverkoudheid weer over is want ik ben zowat al de hele winter verkouden. :rolleyes:

InYourHead

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Neusspray? Bommen? Pluggen? Zo moeilijk was 'íe niet hoor.

Nee nee nee nee, hoe krijg je gewoon al die troep uit je neus? Met speed ofzo kun je nog wel bommetje ofzo nemen maar als je op het moment alleen ritalin hebt is dat ook niet zo'n optie denk ik... Neusspray werkt niet echt, misschien zout zat ik aan te denken? Of gewoon alles met een wattestaafje er eerst uitpulken :mrgreen:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
InYourHead zei:
Neusspray werkt niet echt, misschien zout zat ik aan te denken?
Neusspray ís zout. Of wilde je echt zout zout gaan snuiven? Doe dat gewoon lekker losspuiten met neusspray en dan goed snuiten. Of je gewoon al die nodeloze moeite besparen en bommen.

Begin je te puberen? Lichaam ontdekken enzo. Nu de oral fixation periode voorbij en op weg naar manieren om jezelf schoon te houden.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Even ter informatie: Tijdens het douchen, haal je voorhuid even naar achteren zodat je ook daar onder kunt wassen.

cropp

Badass junkie
dan heb je hem van te voren niet goed leeg gemaakt, neus verstopt, neus gebroken, bijenwasneus, maakt niet uit, gesnoven zal er worden!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Je hebt van die apparaten waar je een laagje water in moet zetten, wat dan door een elektrische plaat word verwarmt, dan moet je je hoofd erboven op een plastic ding laten rusten.. Door de warme stoom gaat je neus dan open staan (Werkt perfect voor mij!). Dit kan je ook nabootsen met gewoon een teiltje heet water. Misschien dat eht dan wat los weekt waardoor je het er misschien uit kan snuiten. Oohja zal ook wat vix in het water erbij gooien.

cropp

Badass junkie
ik las inderdaad over ``ritalin``heen...

dat mensen dat nog als snuivens-waardig beschouwen...

InYourHead

Belezen gebruiker
mjah soms heb je niks anders he. :rolleyes:
stomen werkt ook wel geloof ik maar de badkamer is in de renovatie dus er kan even niet gedouched worden. We hebben nu een nooddouche in de tuin :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
Ik ben jaren lang verkouden geweest, en dit is hoe ik het oploste: Als je je neus dicht knijpt en dan uitademt door je neus voel je een plop op je oren. (wat duikers ook doen onder water) Hou dit een aantal seconden vol. Als je je neus loslaat kun je een keer volledig doorhalen voordat het weer allemaal dicht zit.

Vigilante

Wijs gebruiker
Spor zei:
Ik ben jaren lang verkouden geweest, en dit is hoe ik het oploste: Als je je neus dicht knijpt en dan uitademt door je neus voel je een plop op je oren. (wat duikers ook doen onder water) Hou dit een aantal seconden vol. Als je je neus loslaat kun je een keer volledig doorhalen voordat het weer allemaal dicht zit.

Als ik dit doe als ik goed verkouden ben (en dichtzit) ga ik kapot van de pijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Spor zei:
Dit komt op mij heel erg "crackjunk die wanhopig kruimels in het tapijt zoekt" over.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Spor zei:

Dat is echt heeeel slecht voor je oren! Wil je echter een middenoorontsteking oplopen, dan moet je het vooral doen natuurlijk.

Ik zweer overigens gewoon bij Otrivin...

caninus

Bewuste gebruiker
als je ritalin snuift dan is het ook logisch dat je neus verstopt gaat zitten. dat is meer bindmiddel dan wat anders

Bovenaan