Smoesje

Nathaniel

Wijs gebruiker
Gewoon naar de mensen huisarts gaan en zeggen:

"Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van associatie."

rizzle23

Newbie
en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden??
visueel of geestelijk??

en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)
en is het verdacht als ik er om vraag?

Groetjes Roald

Aalpoepert

Badass junkie
rizzle23 zei:
visueel of geestelijk??

en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)

Groetjes Roald
Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen.
De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen.

Laat je weten hoe het gegaan is?

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
rizzle23 zei:
visueel of geestelijk??

Groetjes Roald
Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen.
De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen.

Laat je weten hoe het gegaan is?

niet alle dokters zijn zo!!!
Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg.

Aalpoepert

Badass junkie
Druppeltje zei:
niet alle dokters zijn zo!!!
Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg.
Dan zal diegene bij zijn/haar dokter waarschijnlijk al bekend staan als meester-geitebreier. Dat komt maar heel weinig voor.

Er is maar een manier om erachter te komen Rizzle23! Toi toi toi!

rizzle23

Newbie
bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is!

groetjes roald

ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen

laterzz

Aalpoepert

Badass junkie
rizzle23 zei:
bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is!

groetjes roald

ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen

laterzz
Een breezerslet maar dan anders?

Oom Klaas

Badass junkie
Heerlijk topic :grin:
Maar keta geven ze ook weleens mee als je zegt dat je kat vaak 3 rondjes rechtsom draait en vervolgens z'n rechterpoot en staart tegelijk wilt gaan schoonmaken.

Fidge

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Heerlijk topic :grin:
Maar keta geven ze ook weleens mee als je zegt dat je kat vaak 3 rondjes rechtsom draait en vervolgens z'n rechterpoot en staart tegelijk wilt gaan schoonmaken.

Dat is in principe het zelfde als associëren bij mensen, vandaar dat ze het katten ook geven. Kijk ik niet raar van op. Ik zou het wel iets genuanceerder brengen.

Het kan nog makkelijker. Mijn mechelse herder is bijna niet in bad te doen, gewoon een hondebrok met keta en hij is zo mak als een lammetje en na een uurtje weer zo fris als een hoentje. De dierenarst vond het een rare oplossing maar beter dan valium, dan is hij de hele dag uitgeteld. Ik krijg wel eens een flesje ketaset mee. :grin:

Einstein

Badass junkie
rizzle23 zei:
visueel of geestelijk??

Groetjes Roald
Geniaal :tearsofjoy:

Robyn

Newbie
Heeft er iemand nog een leuke smoes voor flunitrazepam (rohypnol) bij de dokter? In het weekend drogeer ik graag meisjes en neem ze dan mee naar huis, met flunitrazepam vergroot ik toch mijn kansen aanzienlijk..... :wink:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
het fijne aan een stief vader die aan paarden race doet is dat ik altijd ket in huis heb, alleen begint de voorraad nu wel stevig te verminderen en denk ik dat hij me zowat door aan het krijgen is. maarjah ze moetten die dingen maar niet zo fijn maken :grin:

Heeft er iemand nog een leuke smoes voor flunitrazepam (rohypnol) bij de dokter? In het weekend drogeer ik graag meisjes en neem ze dan mee naar huis, met flunitrazepam vergroot ik toch mijn kansen aanzienlijk.....
:confused:

Bovenaan