• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

slechte ervaring nootmuskaat

Skippy

Wijs gebruiker
Ik heb gelezen op uit je bol, dat je van nootmuskaat kan gaan trippen met de juiste hoeveelheden, ik was hier best nieuwsgierig naar.
Ik geef je 1 tip, doe dit niet, echt het was echt zooo ranzig.
Had bijna een half busje in mn koffie gedaan (smeeerige combinatie)
en heb het opgedronken met mn neus dicht, die smaak bleef de hele dag door in mn mond zitten en ik was me een partij misselijk
Dus die informatie klopt wel van uit je bol, na een lange tijd leek ik iets te voelen maar had ook net een stik gerookt dus twijfelde, ik kreeg op een gegeven moment vreselijk buikpijn en werd nog meer misselijk en dacht nou, als dit een trip is ....
Dus het moraal van het verhaal :) , neem geen nootmuskaat, ben ook volgens mij voor mn leven genezen van die troep... bahh :(

Mac...

Badass junkie
Ja geloof dat ik al eens eerder heb gelezen dat nootmuskaat een kutmiddel is om te gebruiken als drugs. Is er überhaupt iemand die al eens lekker is gegaan op de nootmuskaat? Hoor echt alleen negatieve verhalen. Zou het geen fabeltje kunnen zijn?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hm nee het lijkt mij geen fabeltje maar ik zie niet echt in waarom je nootmuskaat zou willen gebruiken, wat Mac zegt; je hoort alleen negatieve verhalen.

Zu

Experimenterende gebruiker
inderdaad ik hoor vaak dat het erg errg smerig is, ik snap ook niet dat dat zo'n low-quality trip waardig is. Het is alleen voor als je ten einde raad bent en je wilt per sé drugs gebruiken.

Ik vind Sluiten en Spikken zo'n nepprogramma. Waarom knippen ze niet alles er uit behalve die gast die de drugs steeds uitprobeert? De enige aflevering die ik gezien heb was de laatste, waarin ze alle tripreports samenvoegden. En die presentatrice is zo'n simpel wijf.
Domme opmerkingen maakt ze, en maar denken dat ze down to earth is. Ze denkt echt dat ze wat is maar ze kan beter haar mond houden, er komt alleen maar onzin uit dat gat.

Skippy

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja geloof dat ik al eens eerder heb gelezen dat nootmuskaat een kutmiddel is om te gebruiken als drugs. Is er überhaupt iemand die al eens lekker is gegaan op de nootmuskaat? Hoor echt alleen negatieve verhalen. Zou het geen fabeltje kunnen zijn?

dat idee heb ik ook gekregen maar ik was erg nieuwsgierig, daar heb ik nu wel van geleerd!

Skippy

Wijs gebruiker
Waterpijp zei:
Nootmuskaat gaat Fillemon in Spuiten & slikken ook gebruiken, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen :grin:

wanneer begint dat dan weer?
Ik dacht dat dat helemaal niet meer op tv kwam? :confused:

laartjuh

Newbie
Ik heb het wel eens geprobeert, jah niet al teveel moest nog naar school maargoed moest wel zeggen dat ik me de hele dag lekker rustig heb gedragen en afentoe heel kort super vrolijk ?? :confused:

Maarja dat was het wel, nadelen waren dat ik de volgende dag een killer maagkramp had waar ongesteldheid echt niks bij is.

Owja en alles draaide nogal, maarja kan ook door de hoofdpijn gekomen zijn.

laartjuh

Newbie
Ik heb het wel eens geprobeert, jah niet al teveel moest nog naar school maargoed moest wel zeggen dat ik me de hele dag lekker rustig heb gedragen en afentoe heel kort super vrolijk ?? :confused:

Maarja dat was het wel, nadelen waren dat ik de volgende dag een killer maagkramp had waar ongesteldheid echt niks bij is.

Owja en alles draaide nogal, maarja kan ook door de hoofdpijn gekomen zijn.

fun

Bewuste gebruiker
Nootmuskaat, ik kan me voorstellen dat je er nieuwsgierig naar bent, amar als je alle negatieve verhalen vergelijkt met de positieve, dan hoef ik het echt niet te proberen.

In NL is zoiezo genoeg andere drugs te krijgen, dus waarom zou je je dan zoveel bezighouden met het huis, tuin & gevangenis - drugsgebeuren?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Eff offtopic, waarom staat dit in tripreport... ik vind het niet echt een tripreport maarja....

ontopic ; Ik zou ook geen noodmuskaat gebruiken, want stel het werkt wel een beetje dan nog is het het niet waard. Ik denk dat de trip dan toch nog niks voorstelt vergeleken met de andere drugs die hier te krijgen valt. :wink:

vogel

Bewuste gebruiker
ik heb is een keer bij de albert heijn verse nootmuskaatnoten gekocht
houdbaar tot 2011 stond er op het zakje en er zaten 4 noten in het zakje
ik heb er anderhalf opgegeten, samen met een lieter grapefruitsap
en wat kruidenpillen met hop en valeriaan extract om te slapen
s,avonds in me bed zag ik schaduwen van de boomtakken op me behang
door me hele kamer dansen en ik zag steeds mensen gezichten voor me ogen voorbij flitsen
deze tripeffecten begonnen om 11 uur s,avonds terwijl ik de nootmuskaat om een uur of 3 s,middags had ingenomen
de volgende dag had ik heel erge buikpijn, en zielige gedachtes zoals ik dat ook heb bij paddo,s
beetje gedachtes met zeer versterkte gevoelens erbij
nootmuskaat werkt soms wel en dan als het werkt kan je maar beter een paaar daagjes thuisblijven om jepsychose te boven te komen
want engeltjes zien in de spiegel bij de kapper is toch niet helemaal lekker toch? maar was wel tof maar thuisblijven was beter geweest met die buikpijn

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nootmuskaat is echt vies.
Ik las dat 't vrij veel in gevangenissen wordt gebruikt, bij aan gebrek aan beter.
Ik kan me best voorstellen dat als je een jaar of 14 bent dat je het dan uit verveling een keertje probeert, aangezien je in een coffeeshop nog niet welkom bent.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
need^weed zei:
wat maakt dat uit als het een goed tripmiddel geweest was dan :rolleyes: Paddo's zijn toch ook vies, maar ohhh zo geweldig :flushed:

Een snufje nootmuskaat is niet vies. Maar als je echt zo'n grote hoeveelheid naar binnen moet werken, dat je er echt misselijk van wordt, dan denk ik toch echt wel 2x na voor ik verder ga.

En paddo's vind ik niet heel erg vies, maar idd lekker is anders.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
hou het er maar gewoon op dat het troep is, een overdosis kan zelfs dodelijk zijn...Ik snap zoiezo niet waarom je geintresseerd zou zijn in dit middel :confused: hier in nederland is veel beter te krijgen...

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een paar jaar geleden stond in de krant dat een gezin naar het ziekenhuis werd afgevoerd omdat 'trip verschijnselen' zich voordeden. Zij hadden dus extreem veel NM op de bloemkool gedaan.
Ik denk dat vooral de kinderen van het gezin er onder te lijden hadden, want die kunnen natuurlijk niet zoveel hebben.

space scientist

Wijs gebruiker
De jongen zei:
Mss moet je gewoon een echte nootmuskaat gebruiken
Niet uit een kruidenpotje :)

klopt, je kan het poeder zo niet gebruiken, maar als je de noot gebruikt schijn je er wel op te kunnen trippen

Alleen het poeder is net zo smerig als de noot :grin: kon het niet weerstaan om het eeens te proberen

De jongen

Bewuste gebruiker
Thx vaar de bevestiging. Dacht het wel maar ik was helemaal niet zeker.

Dan ga ik het nootmuskaat experiment toch nog eens overdoen maar dan met de noot :wink:

space scientist

Wijs gebruiker
een trip kan volgens mij pas beginnen na meer als 2 noten

zorg in ieder geval dat je niet te weinig neemt of te veel, en niet dat je heel de dag met die smaak in je mond zit voor niks :grin:

Bovenaan