Slecht slapen zonder joint

DailySmoker

Experimenterende gebruiker
Iedere avond voordatb ik ga slapen neem ik een jointje, anders kom ik simpelweg gewoon niet in slaap? Meer mensen hier last van?

Peace :stoned:

*.exe

Belezen gebruiker
Je bent verslaafd dus. Waarom stop je niet? Geloof me, het is in zo'n geval beter.

[ Enne, post nr. 200 partypeople! Hyperdepyp! ]

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik had het vroeger ook, tis kut. Gewoon niet meer doen, en het komt vanzelf weer goed. Stoned slapen is sowieso kut, je word wakker met een duffe kop en je droomt niet meer. Althans ik niet. :P

*.exe zei:
[ Enne, post nr. 200 partypeople! Hyperdepyp! ]
:rolleyes: Het verbaasd me dat je er nog geen topic over bent begonnen net als koxbox.

*.exe

Belezen gebruiker
Waarom zou ik? Had je dat verwacht dan van mij? Was slechts een zouteloze opmerking.

OT: Gaat idd vanzelf over na het stoppen, kan na enkele dagen al zo zijn.

0penmindeD

Belezen gebruiker
DailySmoker zei:
Iedere avond voordatb ik ga slapen neem ik een jointje, anders kom ik simpelweg gewoon niet in slaap? Meer mensen hier last van?

Peace :stoned:

Als je je naam eer aan doet, dan kan het wel eens zo zijn dat je dan moeilijk in slaap kan komen zonder pot. Ik zelf smoke al 5 jaar fulltime, niet onder werktijd maar wel die-hard in mijn vrije tijd en niet perse 1 voor het slapen zoals sommigen het daarvoor nemen. Er zijn wel eens dagen geweest dat ik niks op een dag heb lopen roken, ik val gewoon in slaap en doe mijn shit, met of zonder da sweet ganja :mrgreen:
Denk dat het bij sommigen erin is gepraat.... van: "ik kan niet in slaap vallen zonder joint"
Zeg maar een soort placebo effect :wink:
Waar ik eerder last van heb als ik niks smoke is dat ik aan het zweten ben als ik slaap, mwah ik zie het als een slap afkickverschijnsel :tearsofjoy:

Puff on :stoned:

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
nouja.. helemaal placebo kan het niet zijn omdat het gewoon wel duidelijk lijkt dat er sprake is van een bepaalde rebound, kijk bv naar droomintensiteit. Ook ik rook lange tijd dagelijks. Vroeger kon ik wel eens lastig in slaap komen, tegenwoordig heb ik nergens meer last van.

Als je blowt met de verwachting dat je het als slaapmiddel nodig hebt, dan creeer je met je verwachting ook een beetje die noodzaak.

er is echter wel een oplossing voor de dagen dat het je echt dwars zit.. koop in een willekeurige drogist melatonine. dat zijn hele kleine tabletjes waarvan je er tussen de 1 en 50 per keer zonder problemen van kunt innemen. In gevallen dat ik het absoluut nodig vind neem ik iig een stuk of 20. (er zijn als het goed is iig 2 soorten.. de ene soort heeft veel en de andere soort geen hulpmiddelen. Omdat je er misschien veel van zou gaan nemen is het verstandig het potje met weinig tot geen hulpmiddelen te kopen)

Didy

Belezen gebruiker
Heb er ook wel last van.
De enige oplossing is natuurlijk stoppen, maar de eerste tijd is het best vervelend.
Een andere manier is ( bij mij helpt het) je hoofd compleet leeg maken.
Zodra je begint te denken : ik kan niet slapen is het voorbij en lig je gegarandeerd heel de nacht te staren.

Zijn er nog blowers die hevige dromen hebben tijdens het "snoozen" van je wekker?
Ik merk dan dat men dromen zeer intens zijn...

peace :stoned:

psych-out

Bewuste gebruiker
jah, heb ik ook wel,
is best kut maar toch proberen te gaan slapen zonder joint.
Dit gaat wat langzamer maar is beter.

Bovenaan